Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Tähtimerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
06.01.12, 21:06   #26 (linkki)
Hieno
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hännällinen Näytä viesti

tosi tuju paketti olisi mutta kun laitoin kaikki tiedot saadakseni selville mikä merkki olen niin sivu ei auennut. Harmi!

Aukeneeko muilla kun ensin painatte lucky element ja täytätte siellä olevat kysytyt kohdat ja painatte submit?
  Vastaa viestiin
06.01.12, 21:24   #27 (linkki)
hännällinen
(Vierailija)

minulla onnistui.
  Vastaa viestiin
06.01.12, 21:29   #28 (linkki)
hännällinen
(Vierailija)

Tuossa muuten kannattaa huomioida aikavyöhyke. Meidän (EET) ei listalta löydy, joten lomakkeeseen laitettavaa kellonaikaa pitää muuttaa aikavyöhykettä vastaavaksi.
  Vastaa viestiin
06.01.12, 22:15   #29 (linkki)
Hieno
(Vierailija)

Laitoin kiinalaiseen pituusasteeksi (City longitude) 24°56'55" ja aikavyöhykkeeksi [time zone) 2.
  Vastaa viestiin
06.01.12, 22:21   #30 (linkki)
Hieno
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hieno Näytä viesti
Laitoin kiinalaiseen pituusasteeksi (City longitude) 24°56'55" ja aikavyöhykkeeksi [time zone) 2.

Hyvä että muilla onnistuu. Tosi mahtava linkki. Ehkä saan omallanikin vielä auki. Laitoin talteen ja kiitän sekä pokkaan hännälliselle linkin tuomisesta.
  Vastaa viestiin
06.01.12, 22:25   #31 (linkki)
hännällinen
(Vierailija)

Tuolla tavalla minullekin tulee tyhjä sivu

Itse valitsin aikavyöhykkeeksi PST ja vaihdoin sitten oman syntymäkellonajan tuohon PST aikaan

hakusanalla "time zone convertor" löytyy valmiit laskurit, jotka ottavat kesä- ja talviajat huomioon
  Vastaa viestiin
06.01.12, 22:42   #32 (linkki)
Hieno
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hännällinen Näytä viesti
Tuolla tavalla minullekin tulee tyhjä sivu

Itse valitsin aikavyöhykkeeksi PST ja vaihdoin sitten oman syntymäkellonajan tuohon PST aikaan

hakusanalla "time zone convertor" löytyy valmiit laskurit, jotka ottavat kesä- ja talviajat huomioon

Kiitos! Menen kokeilemaan.
  Vastaa viestiin
19.01.12, 17:00   #33 (linkki)
ap.
(Vierailija)

kiva...

että tuli keskustelua ja vinkkejä, tuo kiinalainen ei oikein innosta, mutta toki itse katson aina planeettojen liikkeitä ja missä huoneessa ne minulla on ja sitten pohdin mitä tapahtuu. Yleistasolla väitetään että loppuvuodesta helpottaa ravuilla ja vaa'oilla ja sitten taas haasteita kohtaa skorpparit ja leijonat.
Jupiter siirtyy härkään, joten härillä voi olla onnekkuutta ja se Uranus sitten taitaa olla oinaassa, joten muutoksia pukkaa. Neptunus on kaloissa, taitavat kalat liidellä korkealla. Tällaista olen pannut merkille, entäs te?
  Vastaa viestiin
19.01.12, 18:09   #34 (linkki)
härkänen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap. Näytä viesti
Yleistasolla väitetään että loppuvuodesta helpottaa ravuilla ja vaa'oilla ja sitten taas haasteita kohtaa skorpparit ja leijonat.
Jupiter siirtyy härkään, joten härillä voi olla onnekkuutta ja se Uranus sitten taitaa olla oinaassa, joten muutoksia pukkaa. Neptunus on kaloissa, taitavat kalat liidellä korkealla. Tällaista olen pannut merkille, entäs te?

Olen joskus pohtinut että eikös kuitenkin nämäkin haasteet ja helpotukset koske tavalla tai toisella kaikkia? Kaikilla on kaikki eläiradan merkit kartallaan, vaikka sitten "komerossa". Se vain vaihtelee missä elämän alueella mitäkin tapahtuu.
Ehkä noita Aurinko- AC- Kuu merkkejään vaan tulee seurailtua enemmän.
  Vastaa viestiin
19.01.12, 19:19   #35 (linkki)
ap.
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja härkänen Näytä viesti
Olen joskus pohtinut että eikös kuitenkin nämäkin haasteet ja helpotukset koske tavalla tai toisella kaikkia? Kaikilla on kaikki eläiradan merkit kartallaan, vaikka sitten "komerossa". Se vain vaihtelee missä elämän alueella mitäkin tapahtuu.
Ehkä noita Aurinko- AC- Kuu merkkejään vaan tulee seurailtua enemmän.
Mutta toisilla voimakkaammin kuin toisilla, esim. jos olet moninkertainen härkä vaikkapa aurinko-, nousu- ja Merkurius -merkit härässä, vaikuttaa tuhdimmin nämä eri planeetat, jos sattuvat härkään. Haasteet ja helpotukset koskettavat monia ihmisiä kyllä, mutta eri tavalla nimittäin huoneiden merkitystä ei pidä unohtaa.
  Vastaa viestiin
20.01.12, 10:12   #36 (linkki)
härkänen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap. Näytä viesti
Mutta toisilla voimakkaammin kuin toisilla, esim. jos olet moninkertainen härkä vaikkapa aurinko-, nousu- ja Merkurius -merkit härässä, vaikuttaa tuhdimmin nämä eri planeetat, jos sattuvat härkään. Haasteet ja helpotukset koskettavat monia ihmisiä kyllä, mutta eri tavalla nimittäin huoneiden merkitystä ei pidä unohtaa.
Totta! Olen myös pistänyt merkille että nousumerkin hallitsijaan ja sen merkkiin liittyvät transiitit vaikuttavat yllättävän paljon. Joskus ne jutut jopa vie huomion noilta pääalueilta.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku