Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Tähtimerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
08.01.12, 21:36   #1 (linkki)
Miten katsotaan missä
(Vierailija)

voisi kohdata tulevan kumppanin?

luin tuolta et venus ja mars -merkkien kautta mutta mistä voin
lukea tarkemmin tuosta miten määritellään?
  Vastaa viestiin

09.01.12, 09:52   #2 (linkki)
Kaktus
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Miten katsotaan missä Näytä viesti
luin tuolta et venus ja mars -merkkien kautta mutta mistä voin
lukea tarkemmin tuosta miten määritellään?

Tässä linkki astro.fin RAKKAUDEN RASTIT KARTALLA ketjuun, josta voi lada ison tietopaketin miten löytää karttansa rakkauden rastit. Siellä on niin paljon tietoa, että sitä joutuu useamman päivän sulattelemaan ja käymään osio kerrallaan.
  Vastaa viestiin
09.01.12, 10:55   #3 (linkki)
etsijä

Käyttäjän Inke avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: koti on siellä missä sydänkin
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaktus Näytä viesti
Tässä linkki astro.fin RAKKAUDEN RASTIT KARTALLA ketjuun, josta voi lada ison tietopaketin miten löytää karttansa rakkauden rastit. Siellä on niin paljon tietoa, että sitä joutuu useamman päivän sulattelemaan ja käymään osio kerrallaan.
Miksiköhän liitetiedosto ei avaudu. tämä on nyt vähän ymmällään.
  Vastaa viestiin
09.01.12, 12:14   #4 (linkki)
Kaktus
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Inke Näytä viesti

Se on pdf-tiedosto, latasin sen omalle koneelleni talteen :) Ei tullut testattua, mutta nyt näytti lataavan kun kokeilin?

Siinä on kohta, missä sanotaan että 5.huoneen merkeistä tai planeetoista tai niiden teemoista voisi löytyä kumppani. Mulla 5.huoneessa (kärki jouskari (Jupiter, joka taas löytyy multa 10.huoneesta kaksosten merkeissä)) sijaitsee Saturnus, Uranus ja Neptunus. Neptunus on vaihtunut jo kauriin merkkeihin. Saturnus ja uranus yhtymässä vain 1 asteen orbilla. Jos menee nyt termit oikein ;)

Laitan teemoineen nyt, vain planeetta osuu mulla, muut on planeetan omia teemoja

Saturnus - Kauris - 10.huone (ura ja ammatti)
Ehkä siis tekeväinen mies tai työpaikkaromanssia tai Kauris?

Uranus - Vesimies - 11.huone
Ehkäpä kuitenkin ensin ystävinä ja vasta sitten parina? Tai kaverin kaveri on se tuleva siippa? Tai sitten yhteisen toiminnan piiristä löytyy? Tai paljon pohtiva ja puhuva ja visioiva mies?

Neptunus - Kalat - 12.huone
Henkinen yhteys?

Mun kartalla Saturnuksen avainmerkki eli Kauris on 5.huoneessa ja planeettoja sillä on Neptunus. 10.huoneessa jo mainittu Jupiter ja kaksosten merkeissä.
Uranuksen avainmerkki Vesimies on taas mun DC, ja 11.huoneessa majailee chiron ravussa.
Neptunuksen avainmerkki Kalat on 8.huoneen kärki ja sieltä löytyy myös kuunsolmu ja ceres. 12.huoneessa taas löytyy venus ja juno yhtymässä leijonaan merkissä.

Voisiko kalat-painotteinen urheileva ja ahkera herrahenkilö siis tuoda parisuhteeseen kaiken sen mitä toimiva parisuhde vaatii?

Tuossa omia pohdintoja tuon linkittämäni mainion tietopaketin uumenista - ja vain pieni osa.
  Vastaa viestiin
09.01.12, 12:27   #5 (linkki)
etsijä

Käyttäjän Inke avatari

Minulla on pitkä parisuhde vesimieheen. Olen aina ihmetellyt meidän suhteen kestävyyttä, sillä mitään yhdistävää elementtiä ei välillämme ole? Hänen karttansa tekoa hankaliottaa se, ettei syntymäaikaa ole tiedossa. Mikähän se meitäkään pitää yhdessä ja vieläpä suht. tyytyväisinä.

Jos laitan syntymäajaksi klo 12 antaa se kuun kauriiseen omaan aurinkomerkkinni. Toisaalta meitä yhdistävä luonteenpiirre on työorjentautuminen. Nousumerkiksi hänelle tulee minulle aina mystinen rapu.

Viimeinen muokkaaja Inke; 09.01.12 12:41.
  Vastaa viestiin
09.01.12, 12:46   #6 (linkki)
Kaktus
(Vierailija)

Lainaus:
Minulla on pitkä parisuhde vesimieheen. Olen aina ihmetellyt meidän suhteen kestävyyttä, sillä mitään yhdistävää elementtiä ei välillämme ole? Hänen karttansa tekoa hankaliottaa se, ettei syntymäaikaa ole tiedossa. Mikähän se meitäkään pitää yhdessä ja vieläpä suht. tyytyväisinä.

Jos laitan syntymäajaksi klo 12 antaa se kuun kauriiseen omaan aurinkomerkkinni. Toisaalta meitä yhdistävä luonteenpiirre on työorjentautuminen. Nousumerkiksi hänelle tulee minulle aina mystinen rapu.

Jostain luin, että miehen kuu-merkki antaa viitteitä naisihanteesta ja naisen aurinkomerkki vai oliko se venus... Mutta miehellä kuu kuitenkin :)
  Vastaa viestiin
09.01.12, 12:54   #7 (linkki)
etsijä

Käyttäjän Inke avatari

Lainaus:
Jostain luin, että miehen kuu-merkki antaa viitteitä naisihanteesta ja naisen aurinkomerkki vai oliko se venus... Mutta miehellä kuu kuitenkin :)
Sehän sitten selittääkin jotain. Anoppikaan ei enää ole maisemissa, että voisi syntymäaikaa kysyä, eikä syntymäajasta ole hänen vanhempansa käyneet keskusteluja. Rapu nousumerkkinä takaa meidän jokapäiväisen taatelikakkumme :) Kätevää minulle.
  Vastaa viestiin
09.01.12, 14:39   #8 (linkki)
alkup
(Vierailija)

hahmottelee

Lainaus:
Sehän sitten selittääkin jotain. Anoppikaan ei enää ole maisemissa, että voisi syntymäaikaa kysyä, eikä syntymäajasta ole hänen vanhempansa käyneet keskusteluja. Rapu nousumerkkinä takaa meidän jokapäiväisen taatelikakkumme :) Kätevää minulle.

hei, kiitos valaisuista, mulla 5.huoneessa mars scorpion ja
neptunus scorpion???
  Vastaa viestiin
09.01.12, 16:25   #9 (linkki)
Hanna
(Vierailija)

Lainaus:

Cafe Astrology Astrology Signs, Horoscopes, Love -sivustolla on hyvat kuvaukset venus ja mars -merkkien sijoituksesta kartalla ja miten se ilmenee eli minkatyyppisiin naisiin / miehiin tuntee vetoa.
esim. minun mars on leijonassa ja olen aina tykannyt enemman miehista, jotka ovat rohkeita, ulospainsuuntautuneita persoonallisuuksia :)
  Vastaa viestiin
09.01.12, 16:44   #10 (linkki)
alkup
(Vierailija)

voi ihan liikaa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanna Näytä viesti
Cafe Astrology Astrology Signs, Horoscopes, Love -sivustolla on hyvat kuvaukset venus ja mars -merkkien sijoituksesta kartalla ja miten se ilmenee eli minkatyyppisiin naisiin / miehiin tuntee vetoa.
esim. minun mars on leijonassa ja olen aina tykannyt enemman miehista, jotka ovat rohkeita, ulospainsuuntautuneita persoonallisuuksia :)

tuossa ekassa linkissä jo tietoa:) tässä ollut aikaa lueskella ja voi voi,
päähän tuossa menee sekasin:)!
  Vastaa viestiin
10.01.12, 21:04   #11 (linkki)
vinkki
(Vierailija)

Lainaus:

Avautuu rekisteröityneille ja kirjautuneille.
  Vastaa viestiin
10.01.12, 23:07   #12 (linkki)
astrooppi
(Vierailija)

puolisosta

Hei kaikille! Nyt kerron taas omia kokemuksia, takana on pitkä avioliitto ja muutama seurustelusuhde ja jokaisen herran horoskoopit on tulleet tutuiksi.
Eli Herra A:n kanssa kiihkeä intohimoa ja meitä yhdisti hänen aurinkomerkkinsä ja mun nousumerkki skorppari. Herra B:n kanssa flirttiä ja kepeätä seurustelua silloin tällöin ja meitä yhdisti aurinkomerkit eli joukkari.
Herra C:n kanssa pitkä avioliitto ja hänen aurinkomerkkinsä oli mun nousumerkille oppositiossa, mutta minua innosti hänen "erilaisuutensa" hän oli ja piti kaikesta erilaisesta kuin minä. Seikka joka myöhemmin sitten johti eroon. Näillä kokemuksillani ajattelen niin, että sen oman luonnehoroskoopin perusteella voi päätellä kylllä tulevasta miehestä jotain, mutta ei mielestä pelkästään yhden eikä kahden planeetan perusteella.
Tulkitsen omalta kannalta niin, että kun minulla oli paljon jousimiestä kartalla ja jousimieshän perinteisesti on kiinnostunut kaikesta uudesta, niin minulle tämä aviomies oli tällainen "uusi" juttu.
Toisaalta noususkorppari tutkii myös ihmistä tarkasti ja mieheni härkänä ei ollut heti valloitettavissa eikä paljastunut itsestään kaikkea, niin se vain ruokki skorppariminää. Hänen valloittamiseen meni aikaa. Mutta vuosikausia tappelimme, ennen kuin tuli avioero, härkähän ei hevin eroa.
Meitä yhdisti matkustelu, tosin härkämies olisi halunnut tutkia paikkoja tarkemmin kun joukkari halusi mennä vain eteenpäin.Härkämies odotti vaimon keittävän gourmet-ruokia, joukkarille kelpaa ihan mikä tahansa ruoka, kunhan sen valmistaminen ei kestä kauan.

Nyt viisastuneena vanhoista suhteista aion kylllä kertoa tuleville/tulevalle seurustelukumppanille
etten ole mikään pikkutarkka kokki, eikä siivous ja silitys kuulu parhaimpiin puoliin. Aamulehden luku on tärkeämpää kuin sängyn petaaminen, urheilu, liikkuminen ja lukeminen on paljon tärkeämpiä asioita kuin perunamuusin ja lihapulllien teko, niitä saa valmiina kaupasta.

Eli se arvomaailma on tärkeää. Uskon, että omaa karttaa pitää katsoa kokonaisuutena ja katsella myös kartan painotuksia; onko joku huone korostunut tai joku merkki korostuneena kartalla, tai vahvoja transiitteja kartalla. Myös sisään- tai ulospäinkääntyneisyys on huomioitava.
Jos aletaan katsella pelkkää huonetta tai planeettaa, voimme mennä ojasta allikkoon.

5.huoneen kärki olisi minulla - härkä joka ei todellakaan ole siis ihanteeni. Mutta Mars-merkkini on kyllä miesihanteeni eli jousimies.Mieheni kuumerkki oli myös härkä, joten olin hänelle aivan väärä ihminen.

Ajattelen siis niin, että jos kartalla on joku huone tai merkki painottunut, niiin sillä on merkitystä puolison valinnassa ja tapaamispaikassa huolimatta siitä missä ja mitä 5. huone on/pitää sisällään.
  Vastaa viestiin
11.01.12, 11:03   #13 (linkki)
Kaktus
(Vierailija)

Hyvin totta tuo mitä astroppi tuossa kirjoitti.

Mutta eihän mikään suhde ala, ellei jokin vedä ihmistä puoleensa ;) Oletteko tehneet ensitapaamiselle syntymäkarttoja? Onko se antanut viitteitä suhteen laadulle ja pysyvyydelle? Synastria on myös mielenkiintoinen työkalu, mutta sekin on mulla opettelun alaisena.
  Vastaa viestiin
11.01.12, 14:14   #14 (linkki)
alkup
(Vierailija)

mietintää

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaktu s Näytä viesti
Hyvin totta tuo mitä astroppi tuossa kirjoitti.

Mutta eihän mikään suhde ala, ellei jokin vedä ihmistä puoleensa ;) Oletteko tehneet ensitapaamiselle syntymäkarttoja? Onko se antanut viitteitä suhteen laadulle ja pysyvyydelle? Synastria on myös mielenkiintoinen työkalu, mutta sekin on mulla opettelun alaisena.

kun mulla nuo merkit skorpparissa ja 5. huoneessa, niin jos sitä kautta katsoo niin edellinen
suhde alkoi tuossa marraskuun paikkeilla ja myöskin päättynyt talvella,
vuos sitten iskenyt eräs mies silmänsä minuun samoihin aikoihin ja nyt
ilmaissut selkeämmin aikeitaan suhteeni eli taas samoissa ajankohdissa menty...
ja jos katsotaan että monesko kumppani niin sitä kautta myös tämä
nyt oleva mies olis sopiva kuvioihin...
hän nousu skorpion - minä rapu, hänen juno leijona - kuten minunkin,
tässä vain pari isoa Muttaa! astron mukaan hänen pitkään jatkunut haahuileva elämänmenonsa
loppuisi nyt, liekö olisi totta??,,,,muutoin aika mahdotonta vaikka monelta osin onkin ok mies,,,
  Vastaa viestiin
24.01.12, 11:13   #15 (linkki)
alkup
(Vierailija)

jatkaa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja alkup Näytä viesti
kun mulla nuo merkit skorpparissa ja 5. huoneessa, niin jos sitä kautta katsoo niin edellinen
suhde alkoi tuossa marraskuun paikkeilla ja myöskin päättynyt talvella,
vuos sitten iskenyt eräs mies silmänsä minuun samoihin aikoihin ja nyt
ilmaissut selkeämmin aikeitaan suhteeni eli taas samoissa ajankohdissa menty...
ja jos katsotaan että monesko kumppani niin sitä kautta myös tämä
nyt oleva mies olis sopiva kuvioihin...
hän nousu skorpion - minä rapu, hänen juno leijona - kuten minunkin,
tässä vain pari isoa Muttaa! astron mukaan hänen pitkään jatkunut haahuileva elämänmenonsa
loppuisi nyt, liekö olisi totta??,,,,muutoin aika mahdotonta vaikka monelta osin onkin ok mies,,,
jäipä tämä eka yritykseen niin isoja muttia ja lisää tuli...
mutta tullut toinen aurinkomerkiltään sama jolla asiat toisellalailla, saas nähdä,
tosin vanhakin tuli uudelleen kuvioon, jonka kanssa voi kuulemma (auttavan astroilijan mukaan) vielä hyvinkin tulla jatkoa....tässä helmi - huhtikuun - syyskuun välillä tapahtuu:)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku