Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Tähtimerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.01.12, 14:20   #1 (linkki)
mamikka60
(Vierailija)

Kalamiehen hitaus

Hei, Pystyykö kalamies koskaan ratkaisuihin nopeasti? Olemme kiikkuneet ja kaakkunet kolme kuukautta kun ei tiedä mitä haluaa. Nyt sanoin hänelle, että ota yhteyttä sitten kun tiedät mitä haluat. Joudunko odottamaan iäisyyden? Viisaat sanoivat, että tekee ratkaisunsa vikkelämmin kun emme ole yhteydessä eli hälle tulee ikävä minua. Tiedän kyllä, että rakastaa minua.
  Vastaa viestiin

11.01.12, 16:20   #2 (linkki)
tuttua
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mamikka60 Näytä viesti
Hei, Pystyykö kalamies koskaan ratkaisuihin nopeasti? Olemme kiikkuneet ja kaakkunet kolme kuukautta kun ei tiedä mitä haluaa. Nyt sanoin hänelle, että ota yhteyttä sitten kun tiedät mitä haluat. Joudunko odottamaan iäisyyden? Viisaat sanoivat, että tekee ratkaisunsa vikkelämmin kun emme ole yhteydessä eli hälle tulee ikävä minua. Tiedän kyllä, että rakastaa minua.
kalamiehet on ärsyttävän hitaita taivaanrannan maalareita..itse en kyllä jaksa moista päättämättömyyttä...
  Vastaa viestiin
11.01.12, 16:34   #3 (linkki)
mamikka60
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tuttua Näytä viesti
kalamiehet on ärsyttävän hitaita taivaanrannan maalareita..itse en kyllä jaksa moista päättämättömyyttä...

Rakastan häntä todella. On niin ihana ja lutunen. Muuten en edes odottelisikaan. Nyt ajattelin panna asioihin hiukan vauhtia tällä. Saa nähdä onnistunko.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku