Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Tähtimerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
22.01.12, 17:09   #1 (linkki)
Zera kirjautumatta
(Vierailija)

Tein kartan

Kävin joku aika sitten tekemässä kartan astro.fi:n sivulla. Laitoin siihen syntymäajaksi klo 12:00 koska minulla ei ole tiedossa tarkkaa aikaa enkä ole sitä etsimisestä huolimatta saanut selville.
Siinä kartassa oli kummallista se että kaikki planeetat oli merkitty 1. huoneeseen :o
Miten ihmeessä tuollaisen voisi tulkita??
  Vastaa viestiin
22.01.12, 17:23   #2 (linkki)
liiiiila
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Zera kirjautumatta Näytä viesti
Kävin joku aika sitten tekemässä kartan astro.fi:n sivulla. Laitoin siihen syntymäajaksi klo 12:00 koska minulla ei ole tiedossa tarkkaa aikaa enkä ole sitä etsimisestä huolimatta saanut selville.
Siinä kartassa oli kummallista se että kaikki planeetat oli merkitty 1. huoneeseen :o
Ei oikein täsmällisesti, koska kellonaika ei ole tiedossa; sehän määrää minne nurkalle planeetat asettuvat. Ainoastaan se on varmaa että jossain kohtaa karttaasi on kasa yhtymiä, siis kuvaamasi perusteella. Jonkinlaisesta keskittymisestä huoneen/huoneiden osoittamalle alueelle se kertoo. Jos olisi 1:ssa eli persoonahuoneessa niin omakohtainen kokemistapa, minuudella hyvin laaja-alainen pohja.

Onko sinulla mitään aavistuksia nousumerkistäsi? Ulkoisia piirteitä? Ystävien kuvauksia sinusta? Tai koetko jonkin/jotkut huoneet painottuneiksi (silloin tuo 'kasapanos voi sijaita siellä)? Voisit tehdä kokeilevan kartan.
  Vastaa viestiin
23.01.12, 00:08   #3 (linkki)
etsijä

Käyttäjän Inke avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: koti on siellä missä sydänkin
Lainaus:
Hmmmmm..... erikoista.

Viimeinen muokkaaja Inke; 23.01.12 08:18.
  Vastaa viestiin
23.01.12, 10:35   #4 (linkki)
regf
(Vierailija)

Lainaus:

Kun et tiedä syntymäkellonaikaasi, ei kannata katsoa huoneita, sillä nekin määrytyvät kellonajan mukaan.

Voit selvittää oman syntymäkellonaikasi, astro.fi sivuilta löytyy ohjeet siihen. Astro.fi

Mitä luulavimmin sinulla on sitten "oikeassa" kartassasikin paljon planeettoja yhdessä huoneessa, ei mitenkään erikoista. Silloin vain tuon huoneen teema voi korostua elämässäsi.
  Vastaa viestiin
23.01.12, 10:36   #5 (linkki)
regf
(Vierailija)

hups :) tuli vähän toistoa, en huomannut kaikkia viestejä tässä ketjussa :)
  Vastaa viestiin
23.01.12, 12:20   #6 (linkki)
tähtityttö

Käyttäjän Zera* avatari

Rekisteröitynyt: 11/2006
Sijainti: Cassiopeiasta itäänpäin
Kiitos teille kaikille.

Kyllähän minä sen tiedän että tarkka kellonaika pitäisi olla jos haluaa saada tarkan astrologisen tulkinnan. Olenkin ottanut yhteyttä kaikkiin mahdollisiin instansseihin sen saadakseni mutta sitä ei ole löytynyt.

Sen takia tein ihan kokeillumielessä tuon kartan klo 12:00 pohjaltakin.
Kyllä siinä jotain oli joka mielestäni sopi hyvin. Eli esim. se nousumerkki ravussa. Koti-ihminen olen ja aika tunteellinen.

Siinä oli tosiaan 1. hiuone ja 7. huone kokonaan poissa ja huoneessa 12. oli taas kuusi planeettaa eli aika rypäs.

Mutta mikä kummallista niin sitten kun näpyttelin niitä planeettoja niin jokaisessa luki että se olisi 1. huoneessa?

Olen siis ihan noviisi näissä astroligian saloissa joten sen takia näitä pähkäilen ja ihmettelen :)
  Vastaa viestiin
23.01.12, 12:36   #7 (linkki)
etsijä

Käyttäjän Inke avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: koti on siellä missä sydänkin
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Zera* Näytä viesti
Kiitos teille kaikille.

Kyllähän minä sen tiedän että tarkka kellonaika pitäisi olla jos haluaa saada tarkan astrologisen tulkinnan. Olenkin ottanut yhteyttä kaikkiin mahdollisiin instansseihin sen saadakseni mutta sitä ei ole löytynyt.

Sen takia tein ihan kokeillumielessä tuon kartan klo 12:00 pohjaltakin.
Kyllä siinä jotain oli joka mielestäni sopi hyvin. Eli esim. se nousumerkki ravussa. Koti-ihminen olen ja aika tunteellinen.

Siinä oli tosiaan 1. hiuone ja 7. huone kokonaan poissa ja huoneessa 12. oli taas kuusi planeettaa eli aika rypäs.

Mutta mikä kummallista niin sitten kun näpyttelin niitä planeettoja niin jokaisessa luki että se olisi 1. huoneessa?

Olen siis ihan noviisi näissä astroligian saloissa joten sen takia näitä pähkäilen ja ihmettelen :)
Yöllä jo jotain kirjoitinkin sinun kartastasi, mutta aamulla ajattelin että parempi deletoida se viesti.

Jos sinua yhtään tunnistan, niin ainostaan Merkuriusta kauriissa. Erikoiskuviona kehtokin sopii saamaani kuvaan sinusta. Sinun karttasi näyttää paljon kevyemmältä kuin minun. Hups, unohdin jo monennessako huoneessa Merkuriuksesi on.

Käväisin tsekkaamassa karttaasi. Todentotta symboleta klikkaamalla kaikki antavat huoneluvuksi ykkösen, mutta eiköhän se huone luku ole siinä sisemmällä kenällä oleva numerointi. Laitappa kyselyä astrolle ja kysy mistä johtuu.
  Vastaa viestiin
23.01.12, 12:55   #8 (linkki)
tähtityttö

Käyttäjän Zera* avatari

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Inke Näytä viesti
Yöllä jo jotain kirjoitinkin sinun kartastasi, mutta aamulla ajattelin että parempi deletoida se viesti.

Jos sinua yhtään tunnistan, niin ainostaan Merkuriusta kauriissa. Erikoiskuviona kehtokin sopii saamaani kuvaan sinusta. Sinun karttasi näyttää paljon kevyemmältä kuin minun. Hups, unohdin jo monennessako huoneessa Merkuriuksesi on.

Käväisin tsekkaamassa karttaasi. Todentotta symboleta klikkaamalla kaikki antavat huoneluvuksi ykkösen, mutta eiköhän se huone luku ole siinä sisemmällä kenällä oleva numerointi. Laitappa kyselyä astrolle ja kysy mistä johtuu.

No voi harmi kun poistit kirjoituksesi. Olisin sen niin mielelläni lukenut.
Mitäs se Merkurius kauriissa sitten kertoo?

Juu, tuo kehto tulee näköjään kaikilla ajoilla joiden mukaan olen karttaa yritellyt tehdä:)
  Vastaa viestiin
23.01.12, 13:10   #9 (linkki)
liiiila
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Zera* Näytä viesti

No nyt selkisi mitä tarkoitit:) Kun se 1. huone on sulla olematon kooltaan niin jossainhan niiden planeettojen pitää kuitenkin näkyä. Astroilu on siitä metkaa että huoneen neliöitä ei lasketa vaan pikku kämppä voi olla täynnä kamaa:D
Joten se mitä klikkaus kertoo on todellinen sijainti vaikka näyttäytyvät 12:ssa.

Myös vertaamalla huoneen kärjen astelukua planeetan asteeseen näkee kumpaan huoneeseen rajatapaukset kuuluvat.
  Vastaa viestiin
23.01.12, 19:26   #10 (linkki)
tähtityttö

Käyttäjän Zera* avatari

Zera kirjautumati

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja liiiila Näytä viesti
No nyt selkisi mitä tarkoitit:) Kun se 1. huone on sulla olematon kooltaan niin jossainhan niiden planeettojen pitää kuitenkin näkyä. Astroilu on siitä metkaa että huoneen neliöitä ei lasketa vaan pikku kämppä voi olla täynnä kamaa:D
Joten se mitä klikkaus kertoo on todellinen sijainti vaikka näyttäytyvät 12:ssa.

Myös vertaamalla huoneen kärjen astelukua planeetan asteeseen näkee kumpaan huoneeseen rajatapaukset kuuluvat.

No hyvä kun selkisi :)

Pitää vielä tutkailla tarkemmin noita astelukuja jos niistä jotain selkiintyisi.
  Vastaa viestiin

Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku