Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Zera* Kiitos teille kaikille.
Kyllähän minä sen tiedän että tarkka kellonaika pitäisi olla jos haluaa saada tarkan astrologisen tulkinnan. Olenkin ottanut yhteyttä kaikkiin mahdollisiin instansseihin sen saadakseni mutta sitä ei ole löytynyt.
Sen takia tein ihan kokeillumielessä tuon kartan klo 12:00 pohjaltakin.
Kyllä siinä jotain oli joka mielestäni sopi hyvin. Eli esim. se nousumerkki ravussa. Koti-ihminen olen ja aika tunteellinen.
Siinä oli tosiaan 1. hiuone ja 7. huone kokonaan poissa ja huoneessa 12. oli taas kuusi planeettaa eli aika rypäs.
Mutta mikä kummallista niin sitten kun näpyttelin niitä planeettoja niin jokaisessa luki että se olisi 1. huoneessa?
Olen siis ihan noviisi näissä astroligian saloissa joten sen takia näitä pähkäilen ja ihmettelen :) |
Yöllä jo jotain kirjoitinkin sinun kartastasi, mutta aamulla ajattelin että parempi deletoida se viesti.
Jos sinua yhtään tunnistan, niin ainostaan Merkuriusta kauriissa. Erikoiskuviona kehtokin sopii saamaani kuvaan sinusta. Sinun karttasi näyttää paljon kevyemmältä kuin minun. Hups, unohdin jo monennessako huoneessa Merkuriuksesi on.
Käväisin tsekkaamassa karttaasi. Todentotta symboleta klikkaamalla kaikki antavat huoneluvuksi ykkösen, mutta eiköhän se huone luku ole siinä sisemmällä kenällä oleva numerointi. Laitappa kyselyä astrolle ja kysy mistä johtuu.