| |  | |
26.01.12, 18:30
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | vesimiehet kiinnostuu tästä neitsyestä?
En oikein tiedä onko horoskooppihommissa mitään perää, mutta tämä on ainakin tosi kummallinen ilmiö!
Minä olen neitsyt horoskoopiltani, ja huomannut että minusta kiinnostuvat miehet ovat lähes järkiään vesimiehiä. Ongelmaksi vaan koituu ettei suhteesta näytä tulevan ikinä mitään veskarimiehen kanssa, niissä on aina jotain samoja hankalia piirteitä mitä en voi kestää. Ja sitten siinä käy niin että vesimies on tulisen rakastunut ja jää kitisemään perääni ja minä otan loparit.
Mielenkiintoista, onko kellekään muulle käynyt näin? Että enimmäkseen vain tiettyjä merkkejä vetää kummasti puoleensa?
| |
| | |
26.01.12, 21:37
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja neitsyttyttö En oikein tiedä onko horoskooppihommissa mitään perää, mutta tämä on ainakin tosi kummallinen ilmiö!
Minä olen neitsyt horoskoopiltani, ja huomannut että minusta kiinnostuvat miehet ovat lähes järkiään vesimiehiä. Ongelmaksi vaan koituu ettei suhteesta näytä tulevan ikinä mitään veskarimiehen kanssa, niissä on aina jotain samoja hankalia piirteitä mitä en voi kestää. Ja sitten siinä käy niin että vesimies on tulisen rakastunut ja jää kitisemään perääni ja minä otan loparit.
Mielenkiintoista, onko kellekään muulle käynyt näin? Että enimmäkseen vain tiettyjä merkkejä vetää kummasti puoleensa? |
Onko sun astrologisella kartalla (jos oot syntymäkartan tehnyt esim. astro.fissä) esim. kuu vesimiehen merkissä? Katsoppa sieltä niin voi valaista monta asiaa :)
| |
| | |
26.01.12, 21:53
|
#3 (linkki)
| | Negatiivinen Ateisti
Rekisteröitynyt: 09/2009
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja neitsyttyttö En oikein tiedä onko horoskooppihommissa mitään perää | Ei ole. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja neitsyttyttö Minä olen neitsyt horoskoopiltani, ja huomannut että minusta kiinnostuvat miehet ovat lähes järkiään vesimiehiä. Ongelmaksi vaan koituu ettei suhteesta näytä tulevan ikinä mitään veskarimiehen kanssa, niissä on aina jotain samoja hankalia piirteitä mitä en voi kestää. Ja sitten siinä käy niin että vesimies on tulisen rakastunut ja jää kitisemään perääni ja minä otan loparit. | Onko sinulla ollut onnistuneita suhteita ylipäätään minkään tähtimerkin omaavan kanssa?
Ehkäpä "vika" onkin sinussa, ei kumppanin tähtimerkissä. Minkälaisia hankalia piirteitä tapaamissasi Vesimiehissä mielestäsi on?
| |
| | |
27.01.12, 09:13
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kyllä, minulla on ollut ihania suhteita, eikä se ollut tässä se pointti vaan se hämmästely että seuraani tunkevat miehet osoittautuu aina myöhemmin veskareiksi. :D Ja noita piirteitä on olleet esimerkiksi hienostelu mitä en kestä miehessä yhtään, nössöily, sellanen kumma toisinajattelu joka asiasta (ja on näitä miehiä yhdistänyt myös aika humanistinen asenne ja sosiaalisuus, mitkä ei kyllä ole mitenkään huonoja).
Minä taas olen kipakka, järkevä, hirveästi omaa tilaa ja yksinäisyyttä kaipaava niuho, joka tarvitsee kunnon tosimiehen eikä pikkumaista diivailijaa. Tälleen kärjistettynä :D Okei, toisaalta taas jos mies on sellainen "oikeanlainen" niin olen ihan tolkuttoman luotettava ja kunnollinen kumppani, annan paljonkin anteeksi, rakastan seksiä, teen kaikkeni sellaisen suhteen eteen. Vastakohdatkohan ne noita vesimiehiä vetää?
Tähänastisen elämäni suurin rakkaus oli kaurismies, jonka kanssa ollaan edelleen tismalleen samalla aaltopituudella, voidaan täydentää vaikka toistemme lauseet, elämäntyylimme on prikulleen sama. Vaikka päädyimme jokunen vuosi sitten eroon, olemme melkein joka päivä toistemme elämässä mukana ja arvostan häntä syvästi. Tunnen muutamia muitakin kauriita, joiden kanssa tulen jostain syystä mainiosti juttuun (myös isäni on btw kauris ja olemme kuin kaksi marjaa :D).
| |
| | |
27.01.12, 10:23
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | mitä muuta kartta kertoo? Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja neitsyttyttö Vastakohdatkohan ne noita vesimiehiä vetää? | Neitsyen vastamerkki on Kalat, Vesimiehen Leijona. Suhtaudun hienoisin varauksin jyrkkiin vastakohtajakoihin pelkän aurinkomerkin suhteen ja muutenkin. Maamerkit saattavat viihtyä keskenään, pitkässä suhteessa liiankin vakaata jos maat painottuu molemmilla. Onkos se sitten joku muu tekijä kartallasi joka noita veskareita kiehtoo, Neitsyt kai on aurinkomerkkisi? Mitä oman karttasi Vesimies puuhailee, missä vaikuttaa?
Miehen kartalla Venus kertoo jotain naisihanteesta mutta tuskin kaikilla veskari-ihailijoillasi sentään on Venus Neitsyeen osunut:) Kuu-merkit pareilla yllättävän usein tekevät aspekteja toisiinsa tai muihin kartan päävaikuttimiin.
| |
| | |
27.01.12, 10:26
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Voisikohan aloittaja tehdä syntymäkartan ja kertoa siitä missä ovat venus ja kuumerkki? Tai linkittää kartastaan kuvat? Voisi aueta monta "salaisuutta" ihmissuhteisiin liittyen :)
| |
| | |
27.01.12, 10:31
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kaktus Voisikohan aloittaja tehdä syntymäkartan ja kertoa siitä missä ovat venus ja kuumerkki? Tai linkittää kartastaan kuvat? Voisi aueta monta "salaisuutta" ihmissuhteisiin liittyen :) | Hei Kaktus:)
olllaan näemmä samaan aikaan tämän asian äärellä, toistin tuossa sun aiempaa kun olit jo maininnut tuon Kuun. Jospas se ap nyt tutkisi karttaansa.
| |
| | |
27.01.12, 10:35
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja liiila Hei Kaktus:)
olllaan näemmä samaan aikaan tämän asian äärellä, toistin tuossa sun aiempaa kun olit jo maininnut tuon Kuun. Jospas se ap nyt tutkisi karttaansa. |
Hei vaan :)
Itsekin olen neitsyt ja ihmissuhteiden selvittäminen astrologian kautta on mielenkiintoista. Tällä hetkellä mua kiinnostava mies on aurinkomerkiltään härkä, mutta meidän mun mars ja hänen venus ovat yhtymässä: siis ei mikään ihme, että kiinnostus heräsi :)
Täällä tuppaa aiheet vähän rönsyilemään, mutta kun tää on niin mielenkiintoista ettei tälle mahda mitään :D
| |
| | |
27.01.12, 10:46
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kaktus Hei vaan :)
Itsekin olen neitsyt ja ihmissuhteiden selvittäminen astrologian kautta on mielenkiintoista. Tällä hetkellä mua kiinnostava mies on aurinkomerkiltään härkä, mutta meidän mun mars ja hänen venus ovat yhtymässä: siis ei mikään ihme, että kiinnostus heräsi :)
Täällä tuppaa aiheet vähän rönsyilemään, mutta kun tää on niin mielenkiintoista ettei tälle mahda mitään :D | Minä olen Härkä, nousumerkin hallitsijakin on vakaasti maata, Neitsyessä. Pari ystävää ovat sanoneet että neitsyt on havaittavissa, varininkin esiintymistapa. Niuho luennoitsijako kenties? :D No, vesimiesnousu viiraa aika lailla noita maamerkkejäni.
Mies on Rapu, loistavasti tullaan juttuun.
| |
| | |
11.03.12, 20:22
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
Omasta mielestäni piinaava ja liikaa toisesta haluava, aivan kiusallisen vääränlainen tyyppi löytyy yleensä tähtimerkistä, joka on vastakkainen omalle nousumerkille.
| |
| | |
11.03.12, 21:34
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kevät-tipu Omasta mielestäni piinaava ja liikaa toisesta haluava, aivan kiusallisen vääränlainen tyyppi löytyy yleensä tähtimerkistä, joka on vastakkainen omalle nousumerkille. | Anteeksi kevät-tipu teki tässä juuri munasta kuoriuduttuaan ajatusvirheen. En ole intohimoinen harrastaja ja sen kyllä huomaa. Tarkoitus oli kirjoittaa oman venuksen ja marsin vastaparista, ei nousun. Tosin sama merkki siellä möllöttää vastassa, jonka perinteisessä astrologiassa sanotaan olevan napit vastakkain nousumerkkinikin kanssa. Merkki jonka kanssa on liki aina epäsointu ja myös se vain toiseen suuntaan toimiva vetovoima.
| |
| | |
14.03.12, 09:40
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja neitsyttyttö En oikein tiedä onko horoskooppihommissa mitään perää, mutta tämä on ainakin tosi kummallinen ilmiö!
Mielenkiintoista, onko kellekään muulle käynyt näin? Että enimmäkseen vain tiettyjä merkkejä vetää kummasti puoleensa? |
Tulkitsen tämän niin että tässä on kyseessä pikemminkin kasvun kulmakivien hiominen. Se että tietty täysin sopimaton merkki "horoskooppien sopivuuksien kriiterien" mukaan seuraa kerta toisensa jälkeen voisi olla merkki siitä että sinulla on oppiläksy opittavana ja jos tämä kehitys jää kesken on se jollain tapaa edessä kunnes tietty asia on ymmärretty/käyty lävitse, joten jos seuraasi vielä änkeää vesimies ota avarakatseisesti vastaan hänen kiinnostuksensa ja avoimin mielin seuraa omia tuntemuksiasi tiedostaen että jollain tapaa hänellä voi olla sinuun kasvattava kokemus. Lykkyä tykö seuraavaa veskaria odotellessasi!
| |
| | | | |