Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Tähtimerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.02.12, 20:17   #1 (linkki)
Vaaka-Nouseva rapu
(Vierailija)

12. huone

Olen kolunnut perusasioita astrologiasta eri nettisivuilta ja Raimo Nikulan kirjoista. Mutta 12. huoneesta löytyy kaikista vähiten juttua... Ja minulla siellä on Kuu, Chiron ja Jodin kärki (kannassa Venus ja Uranus).

Kyllä, terapiassa on istuttu, sairaalassa oltu. Mutta nyt saatu mieltä tyhjennettyä ja tilalle on tullut seesteyttä, jopa onnea. Mitä kaikkea tuo 12. huone voisi vielä tuoda tullessaan?
  Vastaa viestiin

12.02.12, 10:50   #2 (linkki)
mysteeri12
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaaka-Nouseva rapu Näytä viesti
Olen kolunnut perusasioita astrologiasta eri nettisivuilta ja Raimo Nikulan kirjoista. Mutta 12. huoneesta löytyy kaikista vähiten juttua... Ja minulla siellä on Kuu, Chiron ja Jodin kärki (kannassa Venus ja Uranus).

Kyllä, terapiassa on istuttu, sairaalassa oltu. Mutta nyt saatu mieltä tyhjennettyä ja tilalle on tullut seesteyttä, jopa onnea. Mitä kaikkea tuo 12. huone voisi vielä tuoda tullessaan?
Tahtoisin myös ymmärtää tästä huoneesta enemmän. Minulla kärki Kauriissa, enkä tähän mennessä tiedä siellä olevista muita kuin viiniin menevä Baccus.
Vaikka itselläni ei ole siellä varsinaisesti mitään näkyvää, silti koen 12 olevan jonkinlainen rompehuone. Tai sitten se on taikahuone, kuin ovi Narniaan tai Tylypahkan tarvehuone joka katoaa ja ilmaantuu ja muuttuu tarpeen mukaan.
Olikohan se just Nikula joka vertasi sitä astrohuoneitten kylppäri/wc:ksi:)

Olet ap varmaan tämän sivun syynännyt mutta laitan ihan yleisesti linkin;
Mitä 12.huoneesta?
  Vastaa viestiin
19.02.12, 10:37   #3 (linkki)

Käyttäjän shangrilae avatari

Rekisteröitynyt: 04/2011
Sijainti: henkisellä polulla kompuroimassa
Mullakin on kheiron 12. huoneessa, huoneen kärki kaksosissa. Se on oikeastaan tällä hetkellä kiehtovin huone, tuntuu siltä, että sen edustamat asiat ois nyt elämässä enemmän pinnalla. Löysinkin tuosta mysteeri12:n linkistä paljon selkeyttäviä asioita kun pikaisesti lukasin. Pitänee lukea paremmalla ajalla tarkemmin!
  Vastaa viestiin
19.02.12, 12:08   #4 (linkki)
etsijä

Käyttäjän Inke avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: koti on siellä missä sydänkin
Minun 12 huoneessa on Vesta. Aikä vähän olen löytänyt tekstiä Vestan merkityksestä siinä huoneessa.

Myös Askendentti on samassa huoneessa.
  Vastaa viestiin
20.02.12, 09:04   #5 (linkki)
piha lla
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Inke Näytä viesti
Minun 12 huoneessa on Vesta. Aikä vähän olen löytänyt tekstiä Vestan merkityksestä siinä huoneessa.

Miten Asc voi olla 12 huoneessa kun olen ymmärtänyt että nousumerkki on ensimmäisen huoneen kärki
  Vastaa viestiin
20.02.12, 11:53   #6 (linkki)
Inke rekkaamatomasti
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja piha lla Näytä viesti
Miten Asc voi olla 12 huoneessa kun olen ymmärtänyt että nousumerkki on ensimmäisen huoneen kärki

En osaa vastata, mutta näin astrosta ottamassani kartassa on.
  Vastaa viestiin
20.02.12, 12:26   #7 (linkki)

Käyttäjän Awa* avatari

Rekisteröitynyt: 10/2009
Lainaus:

Vestasta paljon tietoa täältä:

astrologia,asteroidit, filosofia
  Vastaa viestiin
20.02.12, 12:27   #8 (linkki)

Käyttäjän Awa* avatari

Rekisteröitynyt: 10/2009
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja piha lla Näytä viesti
Näin on minunkin kartallani.
  Vastaa viestiin
20.02.12, 13:22   #9 (linkki)
theraus
(Vierailija)

lounaalla mietittyä

Huomasin saman :)

Olisikohan Inke tarkoittanut, että Askendentti on samaa merkkiä kuin 12. huone? Esim. jos 12. huone on ravussa asteilla 2-20 ja askendentti olisi sitten vaikka 25 rapua.

Vaikka 12. Huoneesta sanotaan, että siellä on ne käsittelemättömät ja piilotetut jutut, niin kannattaa muistaa, että tuon huoneen kautta pääsee sitten muihin ulottuvuuksiin itsensä kanssa. Eli tuo on samalla se huone, jossa pääsee omien rajojensa yläpuolelle. Mitä astrologisia tekijöitä siellä sitten onkaan, niin siinä on kulkuvälineet miten ja millä pääsee laajentamaan itseään.

Nikulan artikkelissa sanotaan mielestäni tämä asia todella mainiosti: ”Jos otamme vakavasti C.G.Jungin lausuman, että ihminen ei useinkaan ratkaise kahden ristiriitaisen tarpeen välistä ongelmaa vaan nousee sen yläpuolelle, on oivallus, joka liittyy oleellisesti 12.huoneeseen. Viimeisessä huoneessa oleva planeetta edustaa jotain, joka on ihmiselle raja-arvo, jota kautta hänen elämänsä saa mielekkyyttä. ” Mitä 12.huoneesta?

Minulla on mennyt juuri näin. Mutta sitten kun sai vaihdettua sen ryömintävaihteen vähän tehokkaimpiin vaihteisiin, niin ei ole voinut kuin olla onnellinen omista 12. huoneen populasta. Pääsen niin monella eri tavalla sisäisiin maailmoihin. Juuri niihin, joissa voi oivaltaa itseään.
  Vastaa viestiin
20.02.12, 13:24   #10 (linkki)
thereaus
(Vierailija)

alkuun korjaus: ei näin: ja askendentti olisi sitten vaikka 25 rapua

vaan: ja askendentti olisi sitten vaikka 21 rapua
  Vastaa viestiin
20.02.12, 17:24   #11 (linkki)
piha lla
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja theraus Näytä viesti
Huomasin saman :)

Olisikohan Inke tarkoittanut, että Askendentti on samaa merkkiä kuin 12. huone? Esim. jos 12. huone on ravussa asteilla 2-20 ja askendentti olisi sitten vaikka 25 rapua.

Vaikka 12. Huoneesta sanotaan, että siellä on ne käsittelemättömät ja piilotetut jutut, niin kannattaa muistaa, että tuon huoneen kautta pääsee sitten muihin ulottuvuuksiin itsensä kanssa. Eli tuo on samalla se huone, jossa pääsee omien rajojensa yläpuolelle. Mitä astrologisia tekijöitä siellä sitten onkaan, niin siinä on kulkuvälineet miten ja millä pääsee laajentamaan itseään.

Nikulan artikkelissa sanotaan mielestäni tämä asia todella mainiosti: ”Jos otamme vakavasti C.G.Jungin lausuman, että ihminen ei useinkaan ratkaise kahden ristiriitaisen tarpeen välistä ongelmaa vaan nousee sen yläpuolelle, on oivallus, joka liittyy oleellisesti 12.huoneeseen. Viimeisessä huoneessa oleva planeetta edustaa jotain, joka on ihmiselle raja-arvo, jota kautta hänen elämänsä saa mielekkyyttä. ” Mitä 12.huoneesta?

Minulla on mennyt juuri näin. Mutta sitten kun sai vaihdettua sen ryömintävaihteen vähän tehokkaimpiin vaihteisiin, niin ei ole voinut kuin olla onnellinen omista 12. huoneen populasta. Pääsen niin monella eri tavalla sisäisiin maailmoihin. Juuri niihin, joissa voi oivaltaa itseään.
Niin just voi olla samaa merkkiä eka huoneen kärki mitä on 12 huone. Minun eräällä ystävälläni on vesimiestä 12 huone ja eka huoneen kärki on 29 astetta vesimiestä
  Vastaa viestiin
20.02.12, 22:44   #12 (linkki)
Kuukata
(Vierailija)

Minulla on Kheiron12.huoneessa ja ihan viimeisillä asteilla, mitähän se vois tarkoittaa. Neptunuksen huoneessa Jousimies Chiron. Kartaa kun katsoon, niin voiko olakkaan näin pikkuruinen huone muihin verrattuna. Jos huone 12 on itsensä voittamisen huone, niin enkö minä mahda itselleni mitään.
  Vastaa viestiin
21.02.12, 16:15   #13 (linkki)
etsijä

Käyttäjän Inke avatari

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Awa* Näytä viesti
Vestasta paljon tietoa täältä:

astrologia,asteroidit, filosofia
Kiitos Awa*, siitäpä löytyikin kivasti tietoa.
  Vastaa viestiin
19.03.12, 10:32   #14 (linkki)
etsijä

Käyttäjän Inke avatari

Auringonpaluu kartalla on Jupiter 12. huoneessa. Se lupaa hämmentäviä ja ylenpalttisia kokemuksia. Samassa huoneessa myös Uranus. Konservatiivisena henkilönä muutoksen tuulet nostattavat vähän erikoisia tunnelmia ja kaipuuta rauhallisempiin energioihin. Jotta tästä vuodesta tulisi saippuapalamaisen haasteellinen myös usvaisuutta kuvaava Neptunus on omassa huoneessaan hämmentämässä pakkaa.

Löytyykö kokemuksia vastaavasta kuviosta.
  Vastaa viestiin
21.03.12, 10:02   #15 (linkki)
astroppi
(Vierailija)

Lainaus:
Auringonpaluu kartalla on Jupiter 12. huoneessa. Se lupaa hämmentäviä ja ylenpalttisia kokemuksia. Samassa huoneessa myös Uranus. Konservatiivisena henkilönä muutoksen tuulet nostattavat vähän erikoisia tunnelmia ja kaipuuta rauhallisempiin energioihin. Jotta tästä vuodesta tulisi saippuapalamaisen haasteellinen myös usvaisuutta kuvaava Neptunus on omassa huoneessaan hämmentämässä pakkaa.

Löytyykö kokemuksia vastaavasta kuviosta.
Hei olikos se sun 12.huone joukkarin hallinnassa?
  Vastaa viestiin
21.03.12, 10:57   #16 (linkki)
etsijä

Käyttäjän Inke avatari

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja astroppi Näytä viesti
Hei olikos se sun 12.huone joukkarin hallinnassa?
Syntymäkartalla huone 12 on skorpparin hallinnassa.

Aika raskas vuosi oli takana, myllerrykset otiavat konservatiiviselle aurinkomerkkikauriille koville. Tämä alkuvuosi on mennyt samoilla muutospaineilla, alkaa jo vähän äkkinäistä hirvittää.
  Vastaa viestiin
21.03.12, 16:07   #17 (linkki)
agentti
(Vierailija)

Minä olen ymmärtänyt että 12 huone olisi karman ja salaisuuksien huone ja huoneen asioita mietittäisiin alitajunnan kautta. ja sit että jos olisi planeettoja vikassa huoneessa, niin planeetta kertoisi minkälaisia asioita salaa toisilta. Jos huoneessa ei ole planeettoja katsii katsoa missä merkissä on huoneen kärki. ja minkälaisia kulmia se tekee Plutoon , niin tääkin kertoo niist salaisuuksista. Tai voi kertoa mitä voimavaroja sinulla on, mutta jostain syystä jätät ne käyttämättä kun on pelkoja ja sit vois olla aika ahdistavaa.
  Vastaa viestiin
21.03.12, 16:29   #18 (linkki)
Kaktus
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja agentti Näytä viesti
Minä olen ymmärtänyt että 12 huone olisi karman ja salaisuuksien huone ja huoneen asioita mietittäisiin alitajunnan kautta. ja sit että jos olisi planeettoja vikassa huoneessa, niin planeetta kertoisi minkälaisia asioita salaa toisilta. Jos huoneessa ei ole planeettoja katsii katsoa missä merkissä on huoneen kärki. ja minkälaisia kulmia se tekee Plutoon , niin tääkin kertoo niist salaisuuksista. Tai voi kertoa mitä voimavaroja sinulla on, mutta jostain syystä jätät ne käyttämättä kun on pelkoja ja sit vois olla aika ahdistavaa.

Mutta entäs jos 12.huoneessa on rakkauden planeetta Venus ja avioliitto asteroidi Juno? Näin allekirjoittaneella :/
Ihmissuhteisiin onkin ollut hankalaa heittäytyä täysillä, kun on pelko takaraivossa... :(
  Vastaa viestiin
21.03.12, 18:29   #19 (linkki)
yksvaan
(Vierailija)

Lainaus:

Aika raskas vuosi oli takana, myllerrykset otiavat konservatiiviselle aurinkomerkkikauriille koville. Tämä alkuvuosi on mennyt samoilla muutospaineilla, alkaa jo vähän äkkinäistä hirvittää.

Pluto on taivaalla nyt 9 astetta ja rapiat Kaurista ja kun sinä olet aurinkomerkiltäsi Kauris(asteluvusta riippuen), niin Pluto uudistaa sinua ja karsii pois kaiken mitä et enää tarvitse. on muutoksen aika. Sinua pyydetään luottamaan omin voimiin ja pitämään huolta oman tunteen hyvinvoinnista, eikä ulkoisista lähteistä. Tämän vuoksi saatat huomata, että ihmiset, työpaikat, terveys, kodit ja muut ulkopuolelta tulevat tuet, voidaan muuttaa. Tämä voi olla pelottava aikaa itsetunto ja arvot haastetaan. Paras tapa hoitaa tätä aikaa on ylläpitää tasapainoa ja omaksua muutosprosessissa oleva tila. Kestävyys on taattu joka tapauksessa. Tämän kauden loputtua sinusta tulee määrätietoinen ja neuvokas, vahva tietäen, että olet hyvin selvinnyt "testauksen".
  Vastaa viestiin
22.03.12, 19:36   #20 (linkki)
etsijä

Käyttäjän Inke avatari

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja yksvaan Näytä viesti
Pluto on taivaalla nyt 9 astetta ja rapiat Kaurista ja kun sinä olet aurinkomerkiltäsi Kauris(asteluvusta riippuen), niin Pluto uudistaa sinua ja karsii pois kaiken mitä et enää tarvitse. on muutoksen aika. Sinua pyydetään luottamaan omin voimiin ja pitämään huolta oman tunteen hyvinvoinnista, eikä ulkoisista lähteistä. Tämän vuoksi saatat huomata, että ihmiset, työpaikat, terveys, kodit ja muut ulkopuolelta tulevat tuet, voidaan muuttaa. Tämä voi olla pelottava aikaa itsetunto ja arvot haastetaan. Paras tapa hoitaa tätä aikaa on ylläpitää tasapainoa ja omaksua muutosprosessissa oleva tila. Kestävyys on taattu joka tapauksessa. Tämän kauden loputtua sinusta tulee määrätietoinen ja neuvokas, vahva tietäen, että olet hyvin selvinnyt "testauksen".
Tähän tyyliin sitä on nyt taaperrettu. Määrätietoisuutta ja neuvokkuudessa vahvaa aikaa odotellen toivon "testauksen" pikaista päättymistä.
  Vastaa viestiin
22.03.12, 20:26   #21 (linkki)
astroppi
(Vierailija)

Lainaus:

12.huoneen teemaan kuuluu mm. alitajunta ja unet, myös yliaistilliset kyvyt, selvänäkö ja parantaminen kuuluvat tähän huoneeseen. Jos tämä huone on vahva, elämän kriisit ja karmalliset ihmissuhteet tuovat vahvan opetuksen (Satu Ruotsalainen).
Seppo Tanhua liittää tähän huoneeseen laitokset esim. vankilat, sairaalat yms. Tuija Uusitalon mukaan 12.huoneessa tehdään tiliä ja puhdistaudutaan menneisyydestä sekä kohdataan omat heikkoudet ja vääristymät. Kaarina Pääkkönen taas tulkitsee huoneita pareittain 6-12 eli ulkoinen ja sisäinen maailma ja miten ne vaikuttavat toisiinsa.
Lokakuun alussa Saturnus siirtyy skorppariin, joten varmasti saat vielä tuta tämän huoneen vaikutuksen.

Pluto on sitten kauriissa, joten on sinulle tarjolla haastetta. Mutta Jupiter liikuskelee härässä ja Uranus oinaassa, mites nämä kaksi viimeistä sijoittuvat kartallesi?Voivat tuoda helpotusta.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku