| |  | |
29.05.12, 07:53
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Mars skorpionissa
Mars skorpionissa,voi olla taipumusta jopa väkivaltaisuuteen? Ystävän kartalla oli tää ja nyt kun tekevät eroa, sain kuulla, että tämä ystävä on ollut väkivaltainen alkoholin vaikutuksen alaisena. :( Eikä millään päällepäin uskoisi, niin karismaattinen ja rauhallinen mies, enkä ole koskaan nähnyt riehuvan. Sen sijan puoliso on hyvin impulsiivinen ja osaa kyllä ärsyttää. Ikävä juttu kaikkiansa.
| |
| | |
29.05.12, 08:38
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tm Mars skorpionissa,voi olla taipumusta jopa väkivaltaisuuteen? Ystävän kartalla oli tää ja nyt kun tekevät eroa, sain kuulla, että tämä ystävä on ollut väkivaltainen alkoholin vaikutuksen alaisena. :( Eikä millään päällepäin uskoisi, niin karismaattinen ja rauhallinen mies, enkä ole koskaan nähnyt riehuvan. Sen sijan puoliso on hyvin impulsiivinen ja osaa kyllä ärsyttää. Ikävä juttu kaikkiansa. |
Mars Skorpionissa on tuliselle taivaankappaleelle korostunut sijainti, koska se on merkissä, jota se hallitsee eli ”omassa” merkissään. Tässä intensiivisessä merkissä tulisen Marsin energiat ovat täydessä ilmennyksessään, ja se suuntautuvat pääasiassa seksuaalisuuden alueelle. Tämä sijainti voimistaa huomattavasti yksilön seksuaalista viettiä. Siten läksynä on seksuaalisuuden ylikorostumisen välttäminen. Seksuaalisuus voi olla jotenkin vääristynyt, ja siihen voi liittyä pakkomielteitäkin. Tämä on karmallinen sijainti viitaten aiempaan elämään, missä yksilö on väärinkäyttänyt ihmisiä – väärinkäyttö kohdistuu nyt jollain tavoin itseensä. Usein sijainti viittaa karmalliseen menetykseen, joka täytyy käydä lävitse tässä inkarnaatiossa – ero jostain ihmisestä, johon on muodostunut voimakas seksuaalinen side. Tämä opetus sisältää tietysti vihjeen olla laittamatta liian suurta painoa energioiden seksuaaliselle purkamiselle. Näin kirjoittaa Erkki Lehtiranta kirjassaan Astrologia ja henkinen Tie Mars Skorpionista.
| |
| | |
29.05.12, 09:32
|
#3 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja yks* Mars Skorpionissa on tuliselle taivaankappaleelle korostunut sijainti, koska se on merkissä, jota se hallitsee eli ”omassa” merkissään. Tässä intensiivisessä merkissä tulisen Marsin energiat ovat täydessä ilmennyksessään, ja se suuntautuvat pääasiassa seksuaalisuuden alueelle. Tämä sijainti voimistaa huomattavasti yksilön seksuaalista viettiä. Siten läksynä on seksuaalisuuden ylikorostumisen välttäminen. Seksuaalisuus voi olla jotenkin vääristynyt, ja siihen voi liittyä pakkomielteitäkin. Tämä on karmallinen sijainti viitaten aiempaan elämään, missä yksilö on väärinkäyttänyt ihmisiä – väärinkäyttö kohdistuu nyt jollain tavoin itseensä. Usein sijainti viittaa karmalliseen menetykseen, joka täytyy käydä lävitse tässä inkarnaatiossa – ero jostain ihmisestä, johon on muodostunut voimakas seksuaalinen side. Tämä opetus sisältää tietysti vihjeen olla laittamatta liian suurta painoa energioiden seksuaaliselle purkamiselle. Näin kirjoittaa Erkki Lehtiranta kirjassaan Astrologia ja henkinen Tie Mars Skorpionista. | Kiitos, tuo selvensi paljon!
Koenkin, että ystävälläni(tällä miehellä josta mainitsin) on karmallinen menetys tässä käynnissä. Hänen puolisonsa kun on alkanut nyt suhteeseen hänen hyvän ystävänsä kanssa...! Tässä tämä meidän ystäväporukkakin väkisin jakaantuu... Mutta yritän olla itse mahdollisimman puolueeton. Se on paljon helpompaa nykyään, kun olen tutustunut vähän näihin asioihin, astrologiaan ja menneisiin elämiin.
| |
| | |
29.05.12, 12:50
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | sivusta huikkaaja Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja yks* Mars Skorpionissa on tuliselle taivaankappaleelle korostunut sijainti, koska se on merkissä, jota se hallitsee eli ”omassa” merkissään. Tässä intensiivisessä merkissä tulisen Marsin energiat ovat täydessä ilmennyksessään, ja se suuntautuvat pääasiassa seksuaalisuuden alueelle. Tämä sijainti voimistaa huomattavasti yksilön seksuaalista viettiä. Siten läksynä on seksuaalisuuden ylikorostumisen välttäminen. Seksuaalisuus voi olla jotenkin vääristynyt, ja siihen voi liittyä pakkomielteitäkin. Tämä on karmallinen sijainti viitaten aiempaan elämään, missä yksilö on väärinkäyttänyt ihmisiä – väärinkäyttö kohdistuu nyt jollain tavoin itseensä. Usein sijainti viittaa karmalliseen menetykseen, joka täytyy käydä lävitse tässä inkarnaatiossa – ero jostain ihmisestä, johon on muodostunut voimakas seksuaalinen side. Tämä opetus sisältää tietysti vihjeen olla laittamatta liian suurta painoa energioiden seksuaaliselle purkamiselle. Näin kirjoittaa Erkki Lehtiranta kirjassaan Astrologia ja henkinen Tie Mars Skorpionista. |
Jopas löysin itseäni..:D
minulla on mars skorpionissa..mutten suutu juuri koskaan,mutta sitten kun niin tapahtuu, niin jo tulee kylmää kyytiä.mutten tarkoita väkivaltaisuutta, vaan pistän asiat järjestykseen ja komppaniat riviin puhumalla ja persoonalla( aurinko neitsyt, nousu ja kuu jellona..)..mutta tuo seksuallisuus;D..?enkä nyt tarkoita että olis mitään pakkomielteitä(ainakaan en tunnusta ;DDDD), mutta tuo voimakkuus..ni se on itselle ollut ylläri, nyt 'aikuisena' ja todellakin tuon kiihkeyden aisoissa pitäminen..;)..ja tuo voimakas seksualinen side..ja sitten tuo viimoinen;karmallinen opetus, saan maistaa 'omaa lääkettäni',ero tuosta ihmisestä johon tuo side kietoutui. niin tässäpä sitä ollaan?tyhjän päällä.
oloni on nyt tosi surullinen ja vaikea. tästä on vaikea alkaa rakentamaan..koitan kovasti kerätä voimia..nauramalla tyhjälle ja harrastamalla itseironiaa.....
| |
| | |
29.05.12, 13:24
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minulla on Mars Härässä eli oppositiossa ja en oikein pärjää Mars-skopujen kanssa - tai he minun;) Useampia kokemuksia suksien ristiinmenosta etenkin toimintamalleissa. Selvennykseksi, etten siis osoittele tässä Mars skorppareita vaan yhtä lailla Härkäseni jumittaa.
Sen sijaan Skorpioni muissa asemissa toisen kartalla ei tuota vastaavia ongelmia.
Kokemuksia näistä muilla?
| |
| | |
30.05.12, 12:56
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja tiis.taina Minulla on Mars Härässä eli oppositiossa ja en oikein pärjää Mars-skopujen kanssa - tai he minun;) Useampia kokemuksia suksien ristiinmenosta etenkin toimintamalleissa. Selvennykseksi, etten siis osoittele tässä Mars skorppareita vaan yhtä lailla Härkäseni jumittaa.
Sen sijaan Skorpioni muissa asemissa toisen kartalla ei tuota vastaavia ongelmia.
Kokemuksia näistä muilla? |
Tosiaan Mars on Härässä hankalassa sijainnissa, missä se on Pluton kanssa hallitsemansa Skorpionin vastamerkissä ja missä sen energiat eivät oikein pääse ilmenemään kahleitta. Tavallisesti esteet viittaavat johonkin itsekeskeisyyden piirteisiin tai taipumukseen. Fyysinen nautinnonhalu korostuu tavallisesti tässä Marsin asemassa. Tärkein oppi on välttää juuri näitä nautinnonhalun tendenssejä erityisesti aistillisuuden ja seksuaalisuuden alueella. Sanoo Erkki Lehtiranta kirjassaan.
| |
| | |
30.05.12, 22:54
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
on Mars joukkarissa ja välistä innostun liiaksikin. Nousumerkkini on skorppari. Antaa kyllä valtavasti voimaa ja intohimoa, mutta lopahtaakin äkkiä.
| |
| | |
31.05.12, 09:15
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja yks* Tosiaan Mars on Härässä hankalassa sijainnissa, missä se on Pluton kanssa hallitsemansa Skorpionin vastamerkissä ja missä sen energiat eivät oikein pääse ilmenemään kahleitta. Tavallisesti esteet viittaavat johonkin itsekeskeisyyden piirteisiin tai taipumukseen. Fyysinen nautinnonhalu korostuu tavallisesti tässä Marsin asemassa. Tärkein oppi on välttää juuri näitä nautinnonhalun tendenssejä erityisesti aistillisuuden ja seksuaalisuuden alueella. Sanoo Erkki Lehtiranta kirjassaan. | Joo, energiat pukkaa kasapanokseksi joskus, mutta ei ilmene noilla mainituilla alueilla niinkään vaan työjutuissa, yhteisissä sopimuksissa jne. Toimintatarmoa riittää, puutarha on hyvä purkupaikka.
| |
| | |
31.05.12, 11:53
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja minulla... on Mars joukkarissa ja välistä innostun liiaksikin. Nousumerkkini on skorppari. Antaa kyllä valtavasti voimaa ja intohimoa, mutta lopahtaakin äkkiä. |
Jousimiehessä sijaitessaan Mars värittää yksilön olemusta voimakkaasti lisäten siihen energisiä, ehkä hieman aggressiivisiakin ja taatusti maskuliinisia sävyjä. Tässä saattaa olla myös jonkinlaista ” kauppamatkustaja” sävytystä, viitaten ihmiseen, jonka voi olla vaikea asettua aloilleen. Kyseinen Mars- planeetan sijainti antaa tavallisesti suuren fyysisen kestävyyden. Sanotaan että se on siunaus, joka on peräisin maksetuksi tulleesta menneestä karmavelasta. Yksilö saattaa kuitenkin liioitella jotain Mars- energian ilmennystä, joka voi olla aistillinen, mentaalinen, atleettinen tms. puoli. Näin asian ilmaiseen kirjassaan Erkki Lehtiranta. Myös huone sijainnilla on suuri merkitys. Esmes Mars huoneessa 10 ” Työnarkomania ” seuraa usein tätä kuviota. Mars usein aiheuttaa lisäksi konflikteja ja aggressioita uraan liittyvissä asioissa, erityisesti ylempien taholta. Yksilön olisikin hyvä pehmentää aggressiivisia tendenssejään, koska muuten hänen uransa saattaa kärsiä. Hän voi menettää asemansa esimerkiksi kohtelemalla työtovereitaan väärällä tavalla. Karmallisesti tämä Marsin sijainti viittaa aiempien inkarnaatioihin, jolloin yksilö pakotti muut menettämään elantonsa oman ”ruoskansa” kautta.
Skorpioni nousut ovat vaativimpia merkkejä, joka harvoin—jos koskaan – esiintyy heikoilla ihmisillä. Tahdonvoima on suuri ja samoin kysy taistella voitokkaasti sekä sisäiset että ulkoiset taistelut. Yksilö on tässä merkissä tekemisissä elämän perusenergioiden kanssa, ja hänen luovat voimavaransa ovat henkisen transformaation ansiosta melkoiset. Esoteerisella tasolla Marsin tietoinen ja tulinen suoraviivaisuus ammentaa Plutoa tiedostamattomista syvyyksistä. Skorpioni nousuinen pystyykin halutessaan porautumaan ongelman ytimeen laserinkaltaisella intensiteetillä. Hän voi myös olla esimerkkinä muille sekä inspiroida heitä transformoimaan itseään, hänellä kun on asiasta ” tekijän tietoa”. Tämäkin kirjasta Astrologia ja Henkinen Tie /Erkki Lehtiranta.
| |
| | |
31.05.12, 11:54
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja tiis.taina Joo, energiat pukkaa kasapanokseksi joskus, mutta ei ilmene noilla mainituilla alueilla niinkään vaan työjutuissa, yhteisissä sopimuksissa jne. Toimintatarmoa riittää, puutarha on hyvä purkupaikka. | Niin voipi huonesijainti kertoa millä alueilla.
| |
| | |
31.05.12, 17:50
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mars skorpionissa on kova karmallinen kokemus.
Kyllä, Mars skorpionissa on paha karma. Aggressiot ja hallitsemattomat mieliteot on syytä vain oppia hillitsemään. Todennäköisesti myrkyttyy omasta myrkystään, jos ei löydä esimerkiksi koston kierteestä tai yleensä pahan ajattelemisesta pois. Jos ei jalosta itseään lujalla otteella ja tietoisesti, satuttaa vain itseään.
Mars-skorpioni taitaa erityisesti saada takaisin sen mitä itse jakaa. Ja myös hyvä palautuu. Heille sopii uskonnon harjoittaminen ja mietiskely erittäin hyvin. Kova henkinen tai fyysinen työ, uppoaminen vaikka jo siihen mainittuun puutarhan kääntämiseen tai kova treenirääkki, ovat hyviä keinoja mars-skorpionille ohjata energiat oikein. Siinä samalla mars-skorpioni kouluttaa itseään ja pääsee selvyyteen itsestään missä rajat kulkevat.
Epäilen että mars-skorpioni nauttii valtavasti tilanteiden kovuudesta. Tietyt äkkinäiset haasteet melkein heittävät hänet eteenpäin, ja vaaratilanne voi antaa nautinnonkihelmöintiä. He kestävät kovia tilanteita. Onkohan väärin sanoa että heissä on jotain melkein kieroa ja luonnotonta, kun en osaa sitä nyt kauniimminkaan sanoa.
Uskoisin että tietty määrä epämiellyttävää luonnetta on meillä kaikilla, ja esim. kauris voisi olla aika vastenmielinen tapaus pahimmillaan, sinä hetkenä kun hän on eräällä tavalla "pettänyt" ja hylännyt paremman puolensa. On väärin moittia aina nimenomaan skorpionimerkkiä, ja suorastaan pelotella sillä. Tunnen skorpioneja, ja tiedän muutaman, jotka eivät ehkä aina ole olleet esimerkillisiä ihmisiä, mutta pystyvät he hyväänkin, ja he kantavat itsensä tyylillä.
Suurin osa skorpionimerkkisistä on jykeviä ihmisiä, rauhoittaviakin, luotettavia, heillä on kanttia. Kiihkeysaste lienee sitten kiinni muiden merkkien vaikutuksesta, esim. kuu joka vaikuttaa tunnepuolelle saisi olla mahdollisimman sivistyneessä ja empaattisessa merkissä. Joku mukava nousumerkkikin pehmentää käytöstä ja tekee sympaattisemmaksi.
Eivät ole niin huumorintajuttomia miltä tämä kuulosti.
| |
| | |
31.05.12, 18:27
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja yks* Niin voipi huonesijainti kertoa millä alueilla. | 1. huoneessa, auringon kanssa kimpassa. Voimavarat purkautuu ja latautuu vähän epätasaisesti. Härkä ei ole niin levollinen kuin väitetään, ainakaan näillä asetelmilla! 1 huone on 7 vastapäätä joten kyllähän se ihmissuhteisiin peilaa myös.
| |
| | |
31.05.12, 20:54
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
Onko Mars ja Venus samassa huoneessa yhtäkuin nymfomaanin merkki ???
Minulla on näin nämä ja enpä tiedä tuosta kyvyttömyydestä saada kyllikseen, mutta se antaa niin miehisiä kuin naisellisiakin vivahteita samaan pakettiin mikä ei minusta ole lainkaan hassumpi juttu, mutta kumppanille ei välttämättä yhtä mukavaa (roolit ei täsmää). Näin sen näen.
| |
| | |
09.06.12, 21:57
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | Entäs...
...jos on Mars Kaksosissa? MIllainen yhdistelmä se on? Olen muuten Auringolta rapu ja Nousevana on skorpioni. Kuu on oinaassa :) miltä kuulostaa? :)
| |
| | |
14.06.12, 13:40
|
#15 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja yks* Jousimiehessä sijaitessaan Mars värittää yksilön olemusta voimakkaasti lisäten siihen energisiä, ehkä hieman aggressiivisiakin ja taatusti maskuliinisia sävyjä. Tässä saattaa olla myös jonkinlaista ” kauppamatkustaja” sävytystä, viitaten ihmiseen, jonka voi olla vaikea asettua aloilleen. Kyseinen Mars- planeetan sijainti antaa tavallisesti suuren fyysisen kestävyyden. Sanotaan että se on siunaus, joka on peräisin maksetuksi tulleesta menneestä karmavelasta. Yksilö saattaa kuitenkin liioitella jotain Mars- energian ilmennystä, joka voi olla aistillinen, mentaalinen, atleettinen tms. puoli. Näin asian ilmaiseen kirjassaan Erkki Lehtiranta. Myös huone sijainnilla on suuri merkitys. Esmes Mars huoneessa 10 ” Työnarkomania ” seuraa usein tätä kuviota. Mars usein aiheuttaa lisäksi konflikteja ja aggressioita uraan liittyvissä asioissa, erityisesti ylempien taholta. Yksilön olisikin hyvä pehmentää aggressiivisia tendenssejään, koska muuten hänen uransa saattaa kärsiä. Hän voi menettää asemansa esimerkiksi kohtelemalla työtovereitaan väärällä tavalla. Karmallisesti tämä Marsin sijainti viittaa aiempien inkarnaatioihin, jolloin yksilö pakotti muut menettämään elantonsa oman ”ruoskansa” kautta.
Skorpioni nousut ovat vaativimpia merkkejä, joka harvoin—jos koskaan – esiintyy heikoilla ihmisillä. Tahdonvoima on suuri ja samoin kysy taistella voitokkaasti sekä sisäiset että ulkoiset taistelut. Yksilö on tässä merkissä tekemisissä elämän perusenergioiden kanssa, ja hänen luovat voimavaransa ovat henkisen transformaation ansiosta melkoiset. Esoteerisella tasolla Marsin tietoinen ja tulinen suoraviivaisuus ammentaa Plutoa tiedostamattomista syvyyksistä. Skorpioni nousuinen pystyykin halutessaan porautumaan ongelman ytimeen laserinkaltaisella intensiteetillä. Hän voi myös olla esimerkkinä muille sekä inspiroida heitä transformoimaan itseään, hänellä kun on asiasta ” tekijän tietoa”. Tämäkin kirjasta Astrologia ja Henkinen Tie /Erkki Lehtiranta. | Kiitos oivasta selvennöksestä. Mars on minulla ykköshuoneessa ja tekee syntymäkartassa neliö Pluton kanssa.Aurinko, Merkurius ja Jupiter ovat myös ykköshuoneessa ja siis jousimiehessä.
usein saan kuulla olevani voimakas persoona, jota ei voi olla huomaamatta.Enkä edes itse huomaa tällaista! Ongelmani on aina ollut hirveän vahvat tunteet vihaan ja rakastan voimakkaasti. Mutta nyt aikuistuttuani olen vähän pehmennyt. Olin nuorempana tehopakkaus; tein monta asiaa yhtä aikaa, nyt en enää jaksa. Rankat kokemukset takana. Pyskologiystäväni sanoi, että heikompi olisi sortunut.
Mutta ongelmia on vieläkin; keskittymiskykyni ei ole aina hyvä, liian paljon kiinnostuksen kohteita, enkä tahdo löytää "samantasoisia" ystäviä.
Sellainen asia pohdituttaa myös kun Jupiter siirtyi kaksosiin, siis minulla seiskahuoneeseen ja se tekee oppositio syntymäkartan Jupiteriin mikä vaikutus? Entä Kuun ja Jupiter yhtymä ensi vuonna? Proggressivinen Kuu siirtyy myös kaksosiin elokuussa miten se vaikuttaa taitaa yhtyä Jupiteriin ja syntymäkartan Kuuhun? Kiitos sinulle!
| |
| | |
14.06.12, 13:57
|
#16 (linkki)
| | etsijä
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: koti on siellä missä sydänkin
|
Minulla on Mars sekstiilissä skorppariin/nousumerkkiini. Lieneekö sillä merkitystä sinkoilevaan ajatuksenkulkuun ja asioiden pikaiseen käsittelyyn. Aina ei tunnu hyvältä vaihtoehdolta luottaa yön yli nukkumiseen ja asioiden ratkeamiseen kuin itsestään. Jäitä pitäisi löytää hattuun :) kommenttini ovat kuin sarjatulta.
| |
| | |
15.06.12, 09:05
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tietty "hengenheimolaisuus" mars/skorpioneja kohtaan, on tullut vastaan koko elämäni, olen nouseva skorpioni ja kuunsolmu skorpionissa, samoin neptunus. Ehkä näen heissä samaa kuin itsessäni (vaikka mars on minulla oinaassa) tai kuunsolmu tuo menneisiin elämiin kuuluvia henkilöitä elämääni. Lapsistanikin on yksi skorpioni, toisen DC on AC:ni kanssa yhtymässä, mieheni mars oli myös skorpionissa, eikä tosiaankaan ollut väkivaltainen yms.
Taitaa kulkea myös suvussa, sisarusten lapsista neljästä kolmella ovat joko mars/skorpioni, nousevia skorpioni, tai skorpioni, myös AC skorpioneja.
Ystävistä kaikilla on joko venus, mars tai nousumerkki skorpparissa.
| |
| | |
15.06.12, 17:15
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
..ja vielä jäi mainitsematta: myös skopioni pojallani on poika, jolla on kuu skorpionissa, vaimolla mars skorpionissa, toisen pojan lapsi nouseva skorpioni.
Näin suvussakin voi mennä, enkä näe että kuu oinaassa olisi yhtään helpompi tapaus, tulta ja tappuraa.. niitäkin tullut tutkittua astrologiassa.
Asioiden mietiskely yksinään, sekä mustavalkoisuus joissain asioissa on skorpparin luonnetta, eikä anna helposti anteeksi kokemaansa vääryyttä, oli sitten nousevana, kuu skorpionissa, mars tai venus.
Skorpionista sanottiin aikanaan, että kun skorpioni syntyy, niin joku kuolee, eikä ole helppo elämä, näin taitaa olla, ainakin minun läheisilläni. Joutuu kokemaan myös esim.menetyksiä jo varhaisessa nuoruudessaan, kuolema tulee tutuksi jo lapsena.
Syvämietteisyys elämästä yleensäkin on skorpparin luonnetta, aistikkuus on synnynnäistä.
| |
| | |
17.06.12, 10:58
|
#19 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kiitos sinulle yks Kiitos oivasta selvennöksestä. Mars on minulla ykköshuoneessa ja tekee syntymäkartassa neliö Pluton kanssa.Aurinko, Merkurius ja Jupiter ovat myös ykköshuoneessa ja siis jousimiehessä.
usein saan kuulla olevani voimakas persoona, jota ei voi olla huomaamatta.Enkä edes itse huomaa tällaista! Ongelmani on aina ollut hirveän vahvat tunteet vihaan ja rakastan voimakkaasti. Mutta nyt aikuistuttuani olen vähän pehmennyt. Olin nuorempana tehopakkaus; tein monta asiaa yhtä aikaa, nyt en enää jaksa. Rankat kokemukset takana. Pyskologiystäväni sanoi, että heikompi olisi sortunut.
Mutta ongelmia on vieläkin; keskittymiskykyni ei ole aina hyvä, liian paljon kiinnostuksen kohteita, enkä tahdo löytää "samantasoisia" ystäviä.
Sellainen asia pohdituttaa myös kun Jupiter siirtyi kaksosiin, siis minulla seiskahuoneeseen ja se tekee oppositio syntymäkartan Jupiteriin mikä vaikutus? Entä Kuun ja Jupiter yhtymä ensi vuonna? Proggressivinen Kuu siirtyy myös kaksosiin elokuussa miten se vaikuttaa taitaa yhtyä Jupiteriin ja syntymäkartan Kuuhun? Kiitos sinulle! | Tässä kysymys, jos jaksat ja viitsit
| |
| | |
21.06.12, 09:46
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) | yks Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja yks sinulle Tässä kysymys, jos jaksat ja viitsit | jos käyt täällä
| |
| | |
28.06.12, 10:05
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) |
jos yks käyt
| |
| | |
28.06.12, 13:01
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mulla on mars skorpionissa ykkös huoneessa. Eniten luulen sen vaikuttaneen omalla kohdallani mm. siihen, että olen ollut urheilu hullu koko ikäni. Väkivaltaisuutta mussa kyllä ei ole, enemmänkin sellainen piirre, että sytyn nopeasti puolustamaan jos heikompia sorretaan.
| |
| | | | |