Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Tähtimerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.07.12, 22:25   #1 (linkki)
Vaakanainen
(Vierailija)

Härkämiehet

Omituisia nuo härkämiehet... Vai minkälaisia kokemuksia muilla? Olin noin 10 vuotta sitten hyvinkin epämääräisesti määriteltävässä suhteessa Härkämies1:n kanssa. Minun mielestäni selkeästi seurustelimme, mutta Härkämies1 korosti koko ajan, että ei halua suhdetta. Kuitenkin ilolla ilmoitteli itsestään ja kävi kylässä ahkerasti aina kun vaan kutsuin/pääsi. Suhde meni poikki, koska minä halusin "oikeasti" seurustella ja Härkämies1 ei, minulla paloi käämi sihen soutamiseen ja huopaamiseen. Olemme säilyneet kuitenkin ystävinä ja pidämme edelleen yhteyttä säännöllisesti.

Pari vuotta sitten tutustuin Härkämies2:n. Omituinen tapaus hänkin. Emme ole deittailleet, koska olin tuolloin suhteessa, Härkämies2 on baarituttu eikä olla siis pidetty yhteyttä - ei ole ollut yhteystietojakaan. Kunnes... Olen nyt eromassa, ja satuin taas pitkästä aikaa näkemään Härkämies2:sta. Juttelimme pitkään, ja selvisi, että Härkämies2 haluaa tutustua minuun paremmin, käydä treffeillä ja lisäksi hän on viime puolen vuoden aikana ottanut selvää minusta; sukunimen, puhelinnumeron ja työpaikan (selviää puhelinnumeron kautta). Otin hänen puhelinnumeronsa tuolloin, kun hän vaati laittamaan muistiin ja soittamaan. Soitin sitten Härkämies2:lle, vastasi puhelimeen ja sanoi että haluaisi tavata myöhemminkin - "EHKÄ". Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Ei vastannut tekstariin, jonka lähetin, eikä seuraavaan puheluun jonka soitin. Enää en soittele perään. Jokin maaginen vetovoima meillä on toisiimme, aina olemme kovasti flirttailleet kun olemme nähneet eikä tämä viime kertainen ollut poikkeus. Ihmetyttää vaan tuo omituinen käytös... :/

Onko härkämiehet yleensäkin ottaen noin himpskatin vaikeita?! Sitoutumiskammoisia? Vaikeasti tavoitettavia? Onko härkämies kuitenkin parempi vain ystävänä, vaikka seksuaalista vetovoimaa olisi valtavasti? Sinänsä noi ominaisuudet voi tietysti kuulua miehelle kuin miehelle, mutta jännä että nämä molemmat härkämiehet käyttäytyvät ihan samantapaisesti. Kyseessä siis yli kolmekymppiset aikuiset miehet. Tai ainakin luulin niin :)
  Vastaa viestiin
11.07.12, 23:34   #2 (linkki)
Rituska6
(Vierailija)

Olen samamieltä

Olen samaa mieltä, seurustelin n9vuotta, alussa oli ihanaa ja meni hyvin, yhtäkkiä ei kuullut hänestä jo 2kk,osaan kyllä arvata mitä hän puuhailee.. parempi jätän hänet rauhaan. Elämä jatkuu. olen hölmönä vuosia.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaakanainen Näytä viesti
Omituisia nuo härkämiehet... Vai minkälaisia kokemuksia muilla? Olin noin 10 vuotta sitten hyvinkin epämääräisesti määriteltävässä suhteessa Härkämies1:n kanssa. Minun mielestäni selkeästi seurustelimme, mutta Härkämies1 korosti koko ajan, että ei halua suhdetta. Kuitenkin ilolla ilmoitteli itsestään ja kävi kylässä ahkerasti aina kun vaan kutsuin/pääsi. Suhde meni poikki, koska minä halusin "oikeasti" seurustella ja Härkämies1 ei, minulla paloi käämi sihen soutamiseen ja huopaamiseen. Olemme säilyneet kuitenkin ystävinä ja pidämme edelleen yhteyttä säännöllisesti.

Pari vuotta sitten tutustuin Härkämies2:n. Omituinen tapaus hänkin. Emme ole deittailleet, koska olin tuolloin suhteessa, Härkämies2 on baarituttu eikä olla siis pidetty yhteyttä - ei ole ollut yhteystietojakaan. Kunnes... Olen nyt eromassa, ja satuin taas pitkästä aikaa näkemään Härkämies2:sta. Juttelimme pitkään, ja selvisi, että Härkämies2 haluaa tutustua minuun paremmin, käydä treffeillä ja lisäksi hän on viime puolen vuoden aikana ottanut selvää minusta; sukunimen, puhelinnumeron ja työpaikan (selviää puhelinnumeron kautta). Otin hänen puhelinnumeronsa tuolloin, kun hän vaati laittamaan muistiin ja soittamaan. Soitin sitten Härkämies2:lle, vastasi puhelimeen ja sanoi että haluaisi tavata myöhemminkin - "EHKÄ". Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Ei vastannut tekstariin, jonka lähetin, eikä seuraavaan puheluun jonka soitin. Enää en soittele perään. Jokin maaginen vetovoima meillä on toisiimme, aina olemme kovasti flirttailleet kun olemme nähneet eikä tämä viime kertainen ollut poikkeus. Ihmetyttää vaan tuo omituinen käytös... :/

Onko härkämiehet yleensäkin ottaen noin himpskatin vaikeita?! Sitoutumiskammoisia? Vaikeasti tavoitettavia? Onko härkämies kuitenkin parempi vain ystävänä, vaikka seksuaalista vetovoimaa olisi valtavasti? Sinänsä noi ominaisuudet voi tietysti kuulua miehelle kuin miehelle, mutta jännä että nämä molemmat härkämiehet käyttäytyvät ihan samantapaisesti. Kyseessä siis yli kolmekymppiset aikuiset miehet. Tai ainakin luulin niin :)
  Vastaa viestiin
12.07.12, 16:51   #3 (linkki)
eräs näkemys
(Vierailija)

Ehkä kyseessä oli härkämies, jossa vaikuttaa enemmän joku hetkellinen merkki. Härkäkin kyllä osaa olla niin kovasti playboy, ja mielellään esittää sellaista, vaikka kotona nuhjustelee sohvalla pitkin pituuttaan.

Härkämies on enemmän sellainen joka haluaa melkein nöyryyttää itseään naisen edessä. He laskevat kömpelöä ja liian roisia leikkiä, ainakin menneinä aikoina käyttivät liikaa hajusteita ja alkoholia, kaatuvat vaikutuksen teon hetkellä tossuihinsa tai kalliisiin merkkikenkiinsä, tavoittelevat mieluusti niitä naisia jotka ovat heille vääriä eivätkä osoita kiinnostusta. Joskus aika pässinpäitä, mutta yritystä ja päättäväisyyttä ei puutu kun heitä kehutaan riittävästi, ja osoitetaan kuinka tarpeellisia ja täydellisiä he ovat.
Monen naisen mielestä härkämies on parhaimmillaan vaikka kiharahiuksinen konserttipianisti tai tenniksenopettaja paidan ylimmät napit auki.
  Vastaa viestiin
16.07.12, 21:07   #4 (linkki)
toinen näkemys
(Vierailija)

Pitäisi tietää nousumerkki, aurinkomerkistä yksin on melko vähän iloa. Suuntaahan sekin tietysti antaa. Itsellä on valitettavasti sellainen kokemus härkämiehestä, että on erittäin mustasukkainen ja omistushaluinen. Haluaa omistaa toisen, mielellään hallita tätä ja kontrolloida parisuhdetta. On totta, että leikkii mielellään myös playboyta, vaikka kotona on oikea sohvamakaaja verkkareissaan. Joitakin piintyneitä tapojakin voi omata. Ei pidä seikkailemisesta ja epävarmuudesta, yrittää petata elämänsä varman päälle. Jos härkämies jonkun naisen haluaa, niin jallittaa kyllä sinnikkäästi. Jos mitään ei kuulu, ei silloin kyllä kiinnostustakaan ole.

Minulle tällainen tapaus ei missään nimessä sopinut, mikä tuskin on ihme (vapautta rakastava ja kontrollifriikkejä kaihtava kaksonen olen).
  Vastaa viestiin
17.07.12, 11:31   #5 (linkki)
kokemusta täälläkin
(Vierailija)

Minullakin pitkä kokemus härkämiehestä jolla kuukin oli härässä. Itsekeskeinen nautiskelija, omapäinen, tahtoi alistaa minut. Töissään ahkera pomo, mutta halusi olla myös kotona pomo, jonka orjan sain olla. Eikä mikään koskaan ollut hyvin.
Alussa hurmasi minut etäisyydellään ja ihanilla rakkauden tunnustuksillaan. Mutta loppuajasta oli vain nalkuttava äijä, jonka omat tarpeet olivat etusijalla.
  Vastaa viestiin
25.07.12, 17:52   #6 (linkki)
jane
(Vierailija)

härkämies

Härkämies on oikea narsisti, joka alistaa kumppaninsa orjakseen.Itse on kotona patalaiska shvalla makaaja, jos sattuu joskus tekemään jotain, niin sen hän kyllä julistaa kaikille ja nostaa itsensä korokkeelle ja loukkaantuu, jos ei kehuta tarpeeksi. On kokemusta 42 avioliittovuoden verran. Vieraiden seurassa on oikein mukava viihdyttäjä.
  Vastaa viestiin
03.08.12, 09:51   #7 (linkki)
Kohina
(Vierailija)

Tutulta kuulostaa

[QUOTE=jane;11266415]Härkämies on oikea narsisti, joka alistaa kumppaninsa orjakseen.Itse on kotona patalaiska shvalla makaaja, jos sattuu joskus tekemään jotain, niin sen hän kyllä julistaa kaikille ja nostaa itsensä korokkeelle ja loukkaantuu, jos ei kehuta tarpeeksi. On kokemusta 42 avioliittovuoden verran. Vieraiden seurassa on oikein mukava viihdyttäjä.[/QUOTE

Monta härkämiestä elämässäni ollut ja vaikken friikkinä horoskooppeihin uskokaan, niin nykyään otan jalat alleni heti kättelyssä jos kyseessä härkä, niin paljon on mahtunut tuskaa vuosiini noiden sankareiden "ansioista".

Isäni on härkä myös.. Maailman paras isä, mutta hirveä puolisoilleen (joita tietysti riittänyt) =/

Olin muutaman vuoden naimisissa härän kanssa ja käytös selkeästi tunnistettavissa janen kuvailemasta tyypistä ja vielä tuohon olisi paljon lisättävääkin. Esialkuun oli tietysti erilaista, vaan kuoriutuipa ykkösluokan porsas kunhan alkoi jäämään kiinni valheista toisensa perään. Silmiään räpäyttämättä valehteli alusta alkaen, eikä edes osannut hävetä. Hän saa kyllä tehdä kuinka vaan, mutta hänelle ei voi tehdä.

Toinen härkä kikkaili ja käytti hyväkseen aikansa kunnes sain revittyä itseni irti hänestä.

Ainuttakaan miespuolista härkää en ole tavannut, joka olisi ollut rehellinen. Muuten mukavia seuramiehiä kyllä, mutta kannattaa tosiaan olla korva tarkkana, koska ennemmin tai myöhemmin yleensä puhuvat itse itsensä pussiin ;) Toki sitten loukkaantuvat kovasti kun asiasta huomauttaa =P
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku