| |  | | |
06.12.10, 10:04
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | junat ja rautatiet
Näen usein unia rautateistä tai junista, siitä että olen junan kyydissä ja edessä on hirveä määrä eri raiteita ja juna lähtee yleensä johonkin mihin en halua.
Monesti olen myös kävelemässä tällaisen "juna-aseman" raiteiden yli (kaikki tietää juna-asemien pihat että raiteita menee maassa hirveä määrä) ja pelkään koko ajan että jostain tulee juna. Joudun monesti myös kävelemään useaan kertaan ratapihan ylitse ja aina sama pelko.
Jotain tästä osaan ehkä itsekin tulkita tai arvailla, harmittaa vaan etten koskaan muista panna ylös MISSÄ TILANTEESSA näen näitä unia, ne tulee aina yllättäen! Mietin että tuleeko junaunet tai ratakiskot aina samassa elämäntilanteessa tms.
Missä tilanteessa muut näette junaunia? Millainen niissä on tunnelma?
Olen itse 25-vuotias opiskelija, mutta en jotenkin koe että junanraiteet olisi aina niitä ah-niin-kliseisiä uusia mahdollisuuksia tms, koska elämäni on ollut aina raiteillaan ja varmaa ja tiedän mitä siltä haluan... Olisikohan kyse sitten ihmissuhteista, vaikka olen ollut samassa onnellisessa parisuhteessa jo kuusi vuotta.. :)
| |
| | |
06.12.10, 11:26
|
#2 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 05/2008 Sijainti: Espoo
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja matkalla.. Näen usein unia rautateistä tai junista, siitä että olen junan kyydissä ja edessä on hirveä määrä eri raiteita ja juna lähtee yleensä johonkin mihin en halua.
Monesti olen myös kävelemässä tällaisen "juna-aseman" raiteiden yli (kaikki tietää juna-asemien pihat että raiteita menee maassa hirveä määrä) ja pelkään koko ajan että jostain tulee juna. Joudun monesti myös kävelemään useaan kertaan ratapihan ylitse ja aina sama pelko.
Jotain tästä osaan ehkä itsekin tulkita tai arvailla, harmittaa vaan etten koskaan muista panna ylös MISSÄ TILANTEESSA näen näitä unia, ne tulee aina yllättäen! Mietin että tuleeko junaunet tai ratakiskot aina samassa elämäntilanteessa tms.
Missä tilanteessa muut näette junaunia? Millainen niissä on tunnelma?
Olen itse 25-vuotias opiskelija, mutta en jotenkin koe että junanraiteet olisi aina niitä ah-niin-kliseisiä uusia mahdollisuuksia tms, koska elämäni on ollut aina raiteillaan ja varmaa ja tiedän mitä siltä haluan... Olisikohan kyse sitten ihmissuhteista, vaikka olen ollut samassa onnellisessa parisuhteessa jo kuusi vuotta.. :) | ************************************************** ************
Unesi voisi kertoa myös siitä, että et ole valmis vastaanottamaan kokemuksia, joita uudet mahdollisuudet tuovat tullessaan, pelkäät muutosta.
Asemaunet ovat toisinaan erilaisten elämänyritystemme lähtökohtia.
Elämäsi voi olla päivätajunnassasi ihan raiteillaan, ehkä juuri siksi alitajuntasi vie sinut asemalle, jossa on uusia raiteita risteilemässä. Ei välttämättä viittaa parisuhteeseen, vaan esimerkiksi opiskeluun tai uusiin elämänalueisiin, jotka toisivat uusia suuntia ja vivahteita elämääsi, joka päivätajunnassasi kulkee sitä tuttua raidetta pitkin..
| |
| | |
22.12.10, 17:49
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Junaunia täälläkin.
Vau, unesi kuulostaa lähes samalta jollaisia minä olen nähnyt. o_o Näen toisinaan toistuvia unia siitä, että olen ratapihalla ja ylitän useita raiteita, tai kävelen niiden suuntaan. Samalla pelkään jatkuvasti että jään raiteilla satunnaisesti kulkevien junien alle. Olen koittanut päästä juniin kyytiin, mutta se harvoin onnistuu, ja jos onnistuukin, minulla ei ole aavistustakaan mihin kyseinen juna on menossa.
Olen 23-vuotias opiskelija, mutta ehkä päinvastoin kuin sinulla, minusta on aina tuntunut ettei minulla ole oikein suuntaa elämässä, en tiedä mitä haluan, enkä tiedä mihin olen menossa.
Eräs ystäväni koitti järkeillä tulkintaa niin, että koen itseni jotenkin muista poikkeavaksi, ja yritykseni päästä kyytiin noihin juniin on yritystäni olla kuten muutkin, mennä samaan suuntaan kuin kaikki muutkin, mutta se harvoin onnistuu koska todellisuudessa en halua sitä.
Junien alle jäämisen pelko voisi olla toisten vaikutteiden tai mielipiteiden alle jäämisen pelkoa.
Toisinsanoen pelkoa siitä etten uskalla olla rehellinen itselleni, vaan yritän olla niinkuin kaikki muutkin.
Itse en ole myöskään osannut sijoittaa näitä unia mihinkään tiettyyn elämänvaiheeseen tai tiettyihin tuntemuksiin sen kummemmin.
| |
| | |
26.12.10, 09:56
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | kursseja kenties
Juna on joukkoliikenneväline ja voi siten edustaa jotain oppikurssia, jolle osallistuu joukko ihmsiä.
Rata meinaa edeltäkäsin valmiiksi tehtyä reittiä ja risteilevät rataosuudet kurssitarjontaa.
| |
| | |
26.12.10, 15:24
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olet vielä nuori ja sinulla on aikaa löytää mitä todella haluat. Nyt olet eksyksissä ja siksi kuljet lastenlorun mukaan "ristiin rastiin kanan lailla, ryntää ken on mieltä vailla". Ongelma onkin tuossa, että yrität olla kuten muutkin ja silloin olet epärehellinen todelliselle omalle itsellesi.
| |
| | |
29.12.10, 10:40
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Raiteillahan se minäkin olin viime yönä! Sitä ennen olin pienen bussin kyydissä, se ajoi todella kapeaa ja huonokuntoista tietä. Ihmettelin ja vähän pelkäsinkin, että pysyykö auto tiellä. Sitten olin rautatieasemalla. Oli jo iltapimeä. Kyselin ihmisiltä, mistä juna Helsinkiin lähtisi. Kukaan ei osannut neuvoa ja olin jo huolissani tilanteesta. No, sitten sain jostain kuulla, että kas tuolle tietylle raiteelle se on tulossa. Mutta sitten tulee juna myös vastakkaiselta suunnalta enkä ollut päästä oman junani luokse! ja kun otin junalipun taskustani niin voi ei, vastoinkäymiset jatkuvat: se oli leikelty täyteen koristeellisia reikiä....miten nyt todistaisin konduktöörille, että lippu on ihan uusi....en ole ihan varma, ehdinkö junan sisään lainkaan.
| |
| | |
29.12.10, 11:17
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Unipää Raiteillahan se minäkin olin viime yönä! Sitä ennen olin pienen bussin kyydissä, se ajoi todella kapeaa ja huonokuntoista tietä. Ihmettelin ja vähän pelkäsinkin, että pysyykö auto tiellä. Sitten olin rautatieasemalla. Oli jo iltapimeä. Kyselin ihmisiltä, mistä juna Helsinkiin lähtisi. Kukaan ei osannut neuvoa ja olin jo huolissani tilanteesta. No, sitten sain jostain kuulla, että kas tuolle tietylle raiteelle se on tulossa. Mutta sitten tulee juna myös vastakkaiselta suunnalta enkä ollut päästä oman junani luokse! ja kun otin junalipun taskustani niin voi ei, vastoinkäymiset jatkuvat: se oli leikelty täyteen koristeellisia reikiä....miten nyt todistaisin konduktöörille, että lippu on ihan uusi....en ole ihan varma, ehdinkö junan sisään lainkaan. | Anna hieman taustatietoja itsestäsi, jolloin unesta saa helpommin kiinni.
| |
| | |
30.12.10, 09:43
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Harmony Anna hieman taustatietoja itsestäsi, jolloin unesta saa helpommin kiinni. |
Noh, aikuinen nainen, joka selvittelee kotona pitkään jatkunutta parisuhdeongelmaa. Hyvään suuntaan menossa tuo ongelmanselvittely, ei kolmiodraamaa tai sen tyyppistä kyseessä. Työpaikan säilymisestä epävarmuutta. Myös terveydestä huolta.
Viime yönä taas junauni: pitkänmatkan juna, jonka viimeisessä vaunussa ei ollut lainkaan matkustajia vaan pelkästään minun vaatteitani. Säilytin niitä siellä kuin omassa vaatekaapissani. En lainkaan pelännyt, että kukaan niitä sieltä ottaisi. Aloin kuitenkin pohtia, että olisiko järkevämpää siirtää edes osa vaatteista joko työpaikalle tai kotiin, sillä sain niitä vaatteitani sieltä junasta vain silloin, kun se oli asemalla ajojen välissä.
| |
| | |
30.12.10, 13:30
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Unien symbolit ovat hyvin yksilöllisiä. Junaraide on usein parisuhde, koska siinä on kaksi kiskoa. Bussimatka huonolla tiellä kuvaa parisuhteen vaikeutta, olit epävarma sen kohtalosta. Pikkubussi saattaa myös kuvata yritystä kuin irrota ratakiskosta, juna kulkee aina kiskoilla samaa reittiä, mahdollisesti siis avioliiton/parisuhteen monotoniasta, paikalleen jähmettymisestä ja sen kaltaisesta. Helsinki voisi merkitä miten löytäisit sen, mikä on itsellesi kaikkein tärkeintä, pää-asia. Pimeys voi merkitä, että aikaa on aika tehdä ratkaisu. Juna joka esti omaan junaasi pääsyn voi olla jokin oma pelko, esto tai asenteesi. Mielenkiintoista, että vaatteesi tulivat viimeisenä vaunuissa. Jos ne kuvaavat asenteitasi, niin en arvota niitä hyviksi tai huonoiksi. Niiden kotiin tai työpaikalle ottaminen jne, voi tarkoittaa, että ajattelet olevan järkevää sinun/teidän käsitellä ongelmat, eikä painaa villaisella kun parisuhteessa näyttää sujuvan hyvin. Vastaavasti ehdotus miettiä mikä niistä on toimiva tänään ja mikä ei, pidätkö niitä edelleen arvossa tai et.
Pääsylippu...olet nähnyt vaivaa parisuhteen eteen, mutta tavallaan kuitenkin vesittänyt sen uskottavuuden, näkisin jotain epäaitoa, koreilua, ehkä harhautat itse itseäsi. Unen loppu on myönteinen.
Ei helppoa pujahtaa toisen ihmisen uneen vähin tiedoin. Asiat voivat olla päinvastoin, mutta silloinkin saattaa unennäkijä oivaltaa itselleen tärkeää ja johdatella asioita itselleen eteenpäin.
| |
| | |
30.12.10, 13:46
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Harmony Unipäälle Unien symbolit ovat hyvin yksilöllisiä. Junaraide on usein parisuhde, koska siinä on kaksi kiskoa. Bussimatka huonolla tiellä kuvaa parisuhteen vaikeutta, olit epävarma sen kohtalosta. Pikkubussi saattaa myös kuvata yritystä kuin irrota ratakiskosta, juna kulkee aina kiskoilla samaa reittiä, mahdollisesti siis avioliiton/parisuhteen monotoniasta, paikalleen jähmettymisestä ja sen kaltaisesta. Helsinki voisi merkitä miten löytäisit sen, mikä on itsellesi kaikkein tärkeintä, pää-asia. Pimeys voi merkitä, että aikaa on aika tehdä ratkaisu. Juna joka esti omaan junaasi pääsyn voi olla jokin oma pelko, esto tai asenteesi. Mielenkiintoista, että vaatteesi tulivat viimeisenä vaunuissa. Jos ne kuvaavat asenteitasi, niin en arvota niitä hyviksi tai huonoiksi. Niiden kotiin tai työpaikalle ottaminen jne, voi tarkoittaa, että ajattelet olevan järkevää sinun/teidän käsitellä ongelmat, eikä painaa villaisella kun parisuhteessa näyttää sujuvan hyvin. Vastaavasti ehdotus miettiä mikä niistä on toimiva tänään ja mikä ei, pidätkö niitä edelleen arvossa tai et.
Pääsylippu...olet nähnyt vaivaa parisuhteen eteen, mutta tavallaan kuitenkin vesittänyt sen uskottavuuden, näkisin jotain epäaitoa, koreilua, ehkä harhautat itse itseäsi. Unen loppu on myönteinen.
Ei helppoa pujahtaa toisen ihmisen uneen vähin tiedoin. Asiat voivat olla päinvastoin, mutta silloinkin saattaa unennäkijä oivaltaa itselleen tärkeää ja johdatella asioita itselleen eteenpäin. |
Hmmm, jännä tulkinta, kiitosta vaan! ja tuo on ainakin totta, että haluan käsitellä parisuhteemme ongelmat. En halua painaa villaisella tärkeitä asioita, mielestäni asioista on puhuttava.
| |
| | |
16.02.11, 17:05
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hmm, ja taas viime yönä rautateillä... Tällä kertaa taustalla varmaan eilisiltainen ihmettely parisuhteestani, mietiskelin että mitähän oikein haluan ja olemmeko poikaystäväni kanssa kumminkin liian erilaisia pysymään yhdessä vaikka sitä kovasti toivonkin..
Mutta unessa olin taas junassa, välillä tauolla ratapihalla ja mietin että miltähän raiteelta junani lähtee, sitten olin taas junan kyydissä (näyttää sisältä päin vähän bussilta, katselen aina etuikkunasta ulos) ja sitten päädyin johonkin päätepysäkille joka oli kummallinen paikka jossain kallioisessa maastossa luonnossa. Ja mulla oli tosi villi ja vapaa ja onnellinen olo. Matkaan en ottanut vissiin mitään mukaan..
Ja viime viikolla viimeksi olin matkalla junassa ja jouduin vaihtamaan junaa välillä enkä tiennyt sokkeloisessa ratapihassa vieraassa kaupungissa että mistä seuraava junani lähtee.
Kummallisia (ja jatkuvia) nämä...
| |
| | |
17.02.11, 09:33
|
#12 (linkki)
| | Sydäntietoisuus
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Valon sydämessä
|
Luulempa, että niin kauan näitä junaunia näet, kunnes alat käymään käsiksi sinua vaivaaviin asioihin. Mennäkseen eteenpäin juna tarvitsee paljon energiaa ja silloin vielä kun ei sähköä/dieselmoottoreita ollut, piti junankuljettajien hartiavoimin viskoa sitä kivihiiltä sinne junan uuniin. Ja tätä samaa energiamäärää vaaditaan siis live-elmässäsi myös sinulta, tai näin sinusta tuntuu, että se työ, minkä joutuisit tekemään, vaatii sinulta paljon (vaikka oikeasti ei ehkä näin ole, mutta tämä tunne nousee sisältäsi vahvana)
Se, että luikit asemapihalla raiteiden yli ja pelkäät sen junan tulemista, on sitä omaa pelkoasi käydä käsiksi johonkin asiaan. Koska mennäkseen johonkin tiettyyn suuntaan, se vaatii sinun työpanostasi, energiaasi, ja toistaiseksi yrität vältellä sitä.
Kunhan arvailen....
<3
| |
| | |
17.02.11, 09:55
|
#13 (linkki)
| | Sydäntietoisuus
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Valon sydämessä
|
Lisään vielä:
Junassa istuminen on mukavaa, koska joku toinen tekee sen työn puolestamme. Mutta silloin ne asiat liikkuvat suuntaan mikä ei aina meitä miellytä tai vastaa sitä mitä haluaisimme. Suunta muuttuu tai siihen voimme vaikuttaa siis vasta sitten kun itse käymme käsiksi/alamme tekemään juuri sitä, mitä olemme vältelleet....
| |
| | |
17.02.11, 11:50
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Erendil Se, että luikit asemapihalla raiteiden yli ja pelkäät sen junan tulemista, on sitä omaa pelkoasi käydä käsiksi johonkin asiaan. Koska mennäkseen johonkin tiettyyn suuntaan, se vaatii sinun työpanostasi, energiaasi, ja toistaiseksi yrität vältellä sitä.
Kunhan arvailen....
<3 |
Näin ainakin meikäläisellä, eikä kyse ollut mistään parisuhdeongelmista, vaan ihan elämänsuunnan puuttumisesta ja energian vähyydestä so. laiskuudesta tarttua siihen (ongelmaan). Junat ja raiteet ja asemat. Välillä istutaan junassa ja ihmetellään ja välillä taas jäädään jonnekin tuntemattomalle asemalle. Aina kuitenkin kyse siitä, ettei elämässä ole jotain päämäärää, motivaatiota jatkaa, liikaa haja-ammuntaa.
| |
| | |
18.02.11, 10:17
|
#15 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ap. Hmm, ja taas viime yönä rautateillä... Tällä kertaa taustalla varmaan eilisiltainen ihmettely parisuhteestani, mietiskelin että mitähän oikein haluan ja olemmeko poikaystäväni kanssa kumminkin liian erilaisia pysymään yhdessä vaikka sitä kovasti toivonkin..
Mutta unessa olin taas junassa, välillä tauolla ratapihalla ja mietin että miltähän raiteelta junani lähtee, sitten olin taas junan kyydissä (näyttää sisältä päin vähän bussilta, katselen aina etuikkunasta ulos) ja sitten päädyin johonkin päätepysäkille joka oli kummallinen paikka jossain kallioisessa maastossa luonnossa. Ja mulla oli tosi villi ja vapaa ja onnellinen olo. Matkaan en ottanut vissiin mitään mukaan..
Ja viime viikolla viimeksi olin matkalla junassa ja jouduin vaihtamaan junaa välillä enkä tiennyt sokkeloisessa ratapihassa vieraassa kaupungissa että mistä seuraava junani lähtee.
Kummallisia (ja jatkuvia) nämä... | Elämänmatkalla me kaikki olemme. Unessa on jokin tietty tarkoitus sillä, että aina matkustat juuri junalla. Onko juna tuttu kulkuväline arjessasikin?
| |
| | |
18.02.11, 15:45
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hmm.. mielenkiintoisia tulkintoja :) Elämäni on kaikin puolin kohdillaan mutta ehkä siinä tosiaan vähän epävarmuutta on. Junalla en kulje juuri koskaan, olisinko kahdesti elämässäni mennyt junalla jonnekin, tuskin siis johtuvat siitä :D
| |
| | |
13.04.11, 08:35
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kyllä se taitaa niin olla että ihmissuhteet sitten kuitenkin tuo nuo junaradat uniini, viime yönä taas olin radalla (tällä kertaa poljin pyörällä niiden kahden raiteen keskellä :D se ei silti täristänyt silleen ku oisi luullut, siinä meni tavallaan ihan polku raiteiden välissä!).
Koko ajan oli pieni jännitys selkäytimessä että tuleekohan takaa juna, mutta en edes kääntyny katsomaan. Sitten jossain välissä takaani mutkan takaa ilmestyi hirmunen valokiila ja arvelin että nyt sieltä tulee juna, mutta olinkin jo juuri siinä risteyksessä johon olin pyörällä ajelemassa että kiipeilin raiteilta pois ja juna meni menojaan.
Edellisenä iltana oli poikaystävän kanssa hirmunen riita.
Osaisipa aina itse tulkita mitä nuo unet koittaa sanoa.. :)
| |
| | |
13.04.11, 11:10
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tuntuu paremmalta, että olet polkupyörällä liikkeellä - omin voimin. Myönteistä sekin, että hyppäät pois raiteiden välistä, vertaa: aina samoilla raiteilla, sitä yhtä ja samaa junnaamista, mikä viittaa ehkä kiistoihinne? Valokiila saattoi olla kuin tiedonväläys, joka pelotti, mutta huomaat jo olevasi pois pahimmasta tunteiden risteyksestä, siis mihin suuntaan menossa nykyisessä tilanteessa.
Ota tämä varovasti, uni on sinun ja tunnet tunne-elämäsi vierasta paremmin.
| |
| | |
15.12.11, 08:37
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) |
Viime yönä pitkästä aikaa taas rautatieuni, tällä kertaa olin ylittämässä rautatietä lapsuudenkodin perheeni kanssa. Mukana oli isä, sisko ja äiti. Minä menin radasta yli ensimmäisenä. En tosin muista siitä enempää, johonkin olimme menossa...
Hämmentävän usein näissä unissa on hämärää, ehkä alkuilta, ja maassa on lunta!
Tosiaan noihin edellisiin rautatieuniin on aika pitkä tauko, erosin tuosta poikaystävästäni jonka kanssa riidellessä sain aina ratakiskot uniini. Ehkä näitä unia ei ole siksi tullut. :)
| |
| | |
15.12.11, 09:19
|
#20 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Salon seutu
|
Minäkin matkustan usein junalla, laivalla tai linja-autolla. Nää linja-auto matkat ovatkin mielenkiintoisia kun aina meen samaan paikkaan tai jään samalla pysäkillä pois. Samat maisemat on aina linkkumatkalla.
Junalla sama juttu, aina samanlainen juna ja aina samanlainen on se matkakin.
| |
| | |
15.12.11, 10:23
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) |
Jos junat, bussit jne edustavat sitä että ei itse ohjaa matkaansa niin mistä sellainen jolla ei ole ajokorttia voisi saada uneen innokkeen nähdä itsensä ohjaamassa hallitysti omaa pikkuautoa?
Minusta kortiton ja autoton voi ihan hyvin hallita elämäänsä ja olla päämäärätietoinen unessa ja livenä vaikka ajaisi unessa joukkokuljetusvälineellä. Riippuu ihan muista unen tapahtumista miten tämän hallinnan kanssa on?
Sille joka ajaa livenä paljon itse, voi helpommin tulla yleiset kulkuvälineet edustaan katastrofaalisia tai epävarmoja tilanteita kuin niihin tottuneille.
| |
| | |
16.12.11, 07:45
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) |
Juna-unia näkee varmasti silloin kun elämässä on joku, joka voimalla, jääräpäisyydellä, järkähtämättömyydellään junnaa omaa näkemystään esim. parisuhteessa. Kun itsellä ei ole keinoja saada toista muuttamaan esim. mielipidetään, näkemystään tai arvoja. Tällöin tuo henkilö tai tilanne on kuin se juna, mennä jyskyttää eteenpäin omien näkemystensä kanssa kiinnittämättä huomiotta siihen toiseen osapuoleen. Kävelee esim. toisen tunteittein yli.
Ja toisaalta juna voi merkitä itselleen myös sitä, että nyt on aika kuunnella ja ajateltava itseään, otettava se oma mielipide tai tunne huomioon. (vähän - viis siitä mitä muut - mentaliteetilla)
Bussissa matkustaminen kielisi siitä, että ko. henkilö pohtii parhaillaan omaa elämäänsä ja sitä, mihin suuntaan se on menossa? Tai haluaisi sen menevän. Jos matkustaa yksin, on vain itsestä kiinni, mutta jos muita matkustajia, on silloin kiinni myös siitä mitä muut ihmiset tekevät.
Autolla ajaminen ja siihen kuuluvat jutut kielivät taas paljon henkilökohtaisemmista asioista itsensä kanssa.
| |
| | |
16.12.11, 21:27
|
#23 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Anni62 Minäkin matkustan usein junalla, laivalla tai linja-autolla. Nää linja-auto matkat ovatkin mielenkiintoisia kun aina meen samaan paikkaan tai jään samalla pysäkillä pois. Samat maisemat on aina linkkumatkalla.
Junalla sama juttu, aina samanlainen juna ja aina samanlainen on se matkakin. | Alitajunta on viisas ja omasi taitaa toitottaa, että olet kangistunut kaavoihin ja toivoo vaihtelua.
| |
| | |
21.12.11, 07:49
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ei ollut kuin pari yötä edellisiin ratauniin, mutta tänä yönä seikkailin siellä taas :D Tällä kertaa uni oli erilainen, hirmu seesteinen.
Rautatie kulki jossain vähän korkeammalla, sen verran korkealla että pystyin istumaan toisella kiskolla ja heiluttelemaan jalkojani siinä. Oli varmaan kesä tai syksy, ei lunta tällä kertaa. Välillä tuli juna, jolloin hypähdin vain pois kiskolta ja sitten junan mentyä menin siihen takaisin. :P
Jossain välissä unta myös nukuin hirmu levollisesti siinä raiteiden välissä, pää toisella kiskolla niinku tyynyllä. Mulla tais olla peittokin mukana. :D
Ja ei, en ole löytänyt mitään herra oikeaa jos entiset rautatieunet tulivat aina kun riitelin poikaystäväni kanssa :D Tämä uni oli vaan mukava vaikka yleensä vähän pelkään rautateitä. Kerrankos tuota käy kiskoilla nukkumassa...
| |
| | |
21.12.11, 08:24
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) |
Oletko herkkä ihminen? Jotenkin saa sellaisen vaikutelman, että juuri siinä parisuhteessa olet vaarassa jäädä sen toisen osapuolen alle? Vai onko kysymyksessä vain se että ne miehet tuntuvat aina jyräävän sinut kuin vaimentaen sen mitä sinä haluaisit?
| |
| | | | |