| |  | | |
06.12.10, 10:04
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | junat ja rautatiet
Näen usein unia rautateistä tai junista, siitä että olen junan kyydissä ja edessä on hirveä määrä eri raiteita ja juna lähtee yleensä johonkin mihin en halua.
Monesti olen myös kävelemässä tällaisen "juna-aseman" raiteiden yli (kaikki tietää juna-asemien pihat että raiteita menee maassa hirveä määrä) ja pelkään koko ajan että jostain tulee juna. Joudun monesti myös kävelemään useaan kertaan ratapihan ylitse ja aina sama pelko.
Jotain tästä osaan ehkä itsekin tulkita tai arvailla, harmittaa vaan etten koskaan muista panna ylös MISSÄ TILANTEESSA näen näitä unia, ne tulee aina yllättäen! Mietin että tuleeko junaunet tai ratakiskot aina samassa elämäntilanteessa tms.
Missä tilanteessa muut näette junaunia? Millainen niissä on tunnelma?
Olen itse 25-vuotias opiskelija, mutta en jotenkin koe että junanraiteet olisi aina niitä ah-niin-kliseisiä uusia mahdollisuuksia tms, koska elämäni on ollut aina raiteillaan ja varmaa ja tiedän mitä siltä haluan... Olisikohan kyse sitten ihmissuhteista, vaikka olen ollut samassa onnellisessa parisuhteessa jo kuusi vuotta.. :)
| |
| | |
06.12.10, 11:26
|
#2 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 05/2008 Sijainti: Espoo
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja matkalla.. Näen usein unia rautateistä tai junista, siitä että olen junan kyydissä ja edessä on hirveä määrä eri raiteita ja juna lähtee yleensä johonkin mihin en halua.
Monesti olen myös kävelemässä tällaisen "juna-aseman" raiteiden yli (kaikki tietää juna-asemien pihat että raiteita menee maassa hirveä määrä) ja pelkään koko ajan että jostain tulee juna. Joudun monesti myös kävelemään useaan kertaan ratapihan ylitse ja aina sama pelko.
Jotain tästä osaan ehkä itsekin tulkita tai arvailla, harmittaa vaan etten koskaan muista panna ylös MISSÄ TILANTEESSA näen näitä unia, ne tulee aina yllättäen! Mietin että tuleeko junaunet tai ratakiskot aina samassa elämäntilanteessa tms.