|
Hei, laitan tämän tänne samaan etten aloita uutta ketjua! :)
Viime yönä olin todella voimakkaassa unessa mukana. Kiipesin siinä jollekin harjulle, jonka päällä oli rautatieasema, paljon raiteita, liikkuvia junia eri suuntiin. Olin menossa junaan, mutta huomasin että se onkin toisella raiteella lähdössä kuin missä minä olin. Kiirehdin junaan, mutta en sinne sisälle, juna oli täpösen täynnä. Kiipesin junan katolle, jossa oli paljon muitakin matkustajia, siellä oli sellainen "teline" mistä kiinni pitämällä pysyi kyydissä. :D
Juna lähti liikkeelle ja se vauhti oli ihan huimaava, pelkäsin putoavani kyydistä mutta pysyin siellä silti! Ajattelin että sama se on matkustaa täällä ainakin yksi pysäkinväli. Tunnelma unessa oli villi ja jotenkin tosi siisti ja onnellinen, vaikka pelkäsin niin maan helvetisti. :D Oli syksy.
Osaako kukaan tulkita tämmöistä? Olen huomannut, että minullakin rata/junaunet liittyvät lähes aina ihmissuhteisiin. Olen kuitenkin sinkku nainen minäkin. Elämässäni on ollut viime aikoina yllättäen mukana ensirakkauteni vuosikymmenen takaa, pohdin että onko mielessäni nyt jokin mylläkkä menossa liittyen tähän ihanaan mieheen... Toisaalta tuo pelko ja onni samassa voisi viitata sinne suuntaan. :)
|