| |  | |
07.01.12, 16:32
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Isäni ei ollutkaan isäni
Istuin isäni kanssa olohuoneessa, kun minulle tuli puhelu, jossa minulle puhui minulle tuntematon mies. Hän kertoi että hänellä on omia lapsia, mutta sanoi myös epäsuorasti, ettei isäni olisi oikea isäni, vaan juuri että se minulle soittanut mies olisi isäni. Säikähdin asiaa kamalasti ja pyysin isääni sanomaan, ettei se ole totta, mutta isäni antoi minulle käteeni allekirjoitettavaksi jonkin lappunipun, jossa todistettaisiin etten olisi hänen tyttärensä. Kuitenkin unessa oli selvää, että nuorempi veljeni oli isäni oikea lapsi, mutta minä juuri en. Itkin unessa hervottomasti, enkä suostunut allekirjoittamaan papereita. En vain pystynyt siihen vaikka kynä oli kädessäni.
Olisikohan tällä unella mitään erityistä kerrottavanaan?
| |
| | |
07.01.12, 17:54
|
#2 (linkki)
| | Elämää ja erotiikkaa
Rekisteröitynyt: 11/2011 Sijainti: Eesti Vabariik, Tartu
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja isin tyttö
Olisikohan tällä unella mitään erityistä kerrottavanaan? | Onko tullut puhalleltua pulloon pitkaan?
| |
| | |
08.01.12, 00:11
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Eva Habermann Onko tullut puhalleltua pulloon pitkaan? | En ymmärrä kysymystä...
| |
| | |
08.01.12, 12:45
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Unessa voi olla kyse monesta. Usein sanotaan, että joku on ilmetty isänsä tai äitinsä jne. Oletko esimerkiksi huomannut olevasi eri maata kuin isäsi? Ja että veljesi on enemmän isäsi kaltainen?
| |
| | |
08.01.12, 13:04
|
#5 (linkki)
| | etsijä
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: koti on siellä missä sydänkin
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja isin tyttö Istuin isäni kanssa olohuoneessa, kun minulle tuli puhelu, jossa minulle puhui minulle tuntematon mies. Hän kertoi että hänellä on omia lapsia, mutta sanoi myös epäsuorasti, ettei isäni olisi oikea isäni, vaan juuri että se minulle soittanut mies olisi isäni. Säikähdin asiaa kamalasti ja pyysin isääni sanomaan, ettei se ole totta, mutta isäni antoi minulle käteeni allekirjoitettavaksi jonkin lappunipun, jossa todistettaisiin etten olisi hänen tyttärensä. Kuitenkin unessa oli selvää, että nuorempi veljeni oli isäni oikea lapsi, mutta minä juuri en. Itkin unessa hervottomasti, enkä suostunut allekirjoittamaan papereita. En vain pystynyt siihen vaikka kynä oli kädessäni.
Olisikohan tällä unella mitään erityistä kerrottavanaan? | Johdattelisin untasi tähän suuntaan. Isä vastaa unisymboliikassa lähes samaa kuin aurinko. Se mahdollistaa kasvun, mutta se voi edustaa myös tuhovoimia. Aurinko yhteyttäessään saa kasvit kasvamaan, mutta liika paahde voi polttaa kasvia ja kuivattaa maan, ettei kasvi siinä viihdy. Isä edustaa perheen tukea ja turvaa, mutta se ei aina toteudu, vaan isään voi liittyä myös perusturvaa horjuttavia luonteenpiirteitä. Jos tämä olisi oma uneni, lähtisin ratkomaan unen viestiä siitä tunnenko oloni siinä elämäntilanteessa hyväksi, olenko kahden eri valinnan tilanteessa, joka liittyy omiin elämäni perusrakenteisiin, työhön, talouteen, terveyteen tai johonkin muuhun itselle tärkeään alueeseen.
Viimeinen muokkaaja Inke; 08.01.12 13:15.
| |
| | |
08.01.12, 15:37
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja isin tyttö Istuin isäni kanssa olohuoneessa, kun minulle tuli puhelu, jossa minulle puhui minulle tuntematon mies. Hän kertoi että hänellä on omia lapsia, mutta sanoi myös epäsuorasti, ettei isäni olisi oikea isäni, vaan juuri että se minulle soittanut mies olisi isäni. Säikähdin asiaa kamalasti ja pyysin isääni sanomaan, ettei se ole totta, mutta isäni antoi minulle käteeni allekirjoitettavaksi jonkin lappunipun, jossa todistettaisiin etten olisi hänen tyttärensä. Kuitenkin unessa oli selvää, että nuorempi veljeni oli isäni oikea lapsi, mutta minä juuri en. Itkin unessa hervottomasti, enkä suostunut allekirjoittamaan papereita. En vain pystynyt siihen vaikka kynä oli kädessäni.
Olisikohan tällä unella mitään erityistä kerrottavanaan? |
Et kertonut mitään taustoja, mutta voisin kuvitella, että uni liittyy työyhteisöön
(tai muuhun yhteisöön missä toimit, esim koulu tms.)
Isä voi edustaa johtajaa, veli työtoveria.
Uni voisi enteillä jollekin kaverillesi paikanvaihtoa, potkuja tms uudelleenjärjestelyä.
Muutos vaikuttaa kovalta kolaukselta itsetunnolle, eikä sitä ole helppo hyväksyä.
Uni yrittää havainnollistaa sinulle miten vaikealta se hänestä tuntuu.
Tunnistatko jotain tällaista lähipiirissä ?
Voi tietysti olla vasta tekeilläkin tällainen tilanne.
| |
| | |
08.01.12, 16:05
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Epäreilua että toisille vastaa moni ja toisille ei kukaan.
| |
| | |
09.01.12, 10:30
|
#8 (linkki)
| | etsijä
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: koti on siellä missä sydänkin
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Epäreilua Epäreilua että toisille vastaa moni ja toisille ei kukaan. | Se voi tuntua epäreilulta, mutta kaikista unista ei vaan jostain syystä saa otetta.
| |
| | |
09.01.12, 17:35
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Inke Se voi tuntua epäreilulta, mutta kaikista unista ei vaan jostain syystä saa otetta. | No tästä unesta ainakin moni sai asioita irti. Tahdon kiittää kaikkia vastanneita, sillä niistä on ollut, apua. Kiitos, kiitos, kiitos!
| |
| | | | |