Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Unien tulkinta
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
08.01.12, 21:51   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2006
Kuka osaisi tulkita

Näin eräänä yönä kauhean unen. Viisi kuvankaunista neitokaista repi minua kukin taholleen. Huusin hätääntyneenä apua , mutta kukaan ei tulluta auttamaan. Siihen sitten heräsin, karmea tuskanhiki otsalla.
  Vastaa viestiin

09.01.12, 12:14   #2 (linkki)
Ci
(Vierailija)

Niinkuin kaikissa unissa, tähänkin tarvittaisiin jotain taustatietoa. Unissa ei ole sellaista kuin "aina", mutta oikeastaan kauniit neitokaiset merkitsisivät hyvää. Minulle nousee nyt kysymys, että oletko ihminen, joka yrittää toimia eettisesti, oikeudenmukaisesti? Kun maailmassa nyt lähellä ja myös kaukaa kaikenlaista alhaista, niin omista hyvistä periaatteista ja kiinni pitäminen aiheuttaa paineita ja nuo sinua repivät kauniit hahmot voisivat merkitä siihen suuntaan, että nämä itsessään kauniit periaatteesi ja ihanteesi joutuvat unen sanoin revittäväksi. Tässä nyt yksi mahdollinen vastaus uneesi.
  Vastaa viestiin
10.01.12, 00:05   #3 (linkki)
nettienkeli
(Vierailija)

tulkintaa

Oletko mies vai nainen? Kuvankauniit neitoset voivat symboloida arkaaista voimaa, väenvahvaa feminiisyyttä, joka joko myllertää sisälläsi tai jonka koet lähelläsi olevissa tai ylipäätänsä naisissa hyvin uhkaavana. Jos kukaan ei tullut auttamaan, jokin ristiriita elämässäsi ei ole vielä löytänyt ratkaisua. Jos hiki tuli oikeasti, mieti, onko jokin vanha asia jäänyt levälleen kuin ei nyt ehkä Jokisen vaan joetarten eväät, asia, joka painaa mieltäsi, omaatuntoasi.

Mahdollisesti voi olla myös niin, että sisäiset raivottaresi eivät ole saaneet ääntään kuuluville! Oletko joutunut ottamaan vastaan liian paljon jotakin? Mitä et ole kyennyt sulattelemaan?

Kolmas mahdollisuus on, että jokin näkemäsi tai kuulemasi on vaikuttanut aisteihisi yllättävällä tavalla, kuvankauniit ovatkin raivokkaita, eikä kukaan auta. Näitkö pelottavan elokuvan? Arveletko kestäväsi jotakin jännitystä enemmän kuin itse asiassa sulatat?

Voin vain arvailla kun en tunne Sinua. Sinä itse tunnet itsesi parhaiten.
  Vastaa viestiin
10.01.12, 09:40   #4 (linkki)
joo
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja engel48 Näytä viesti
Näin eräänä yönä kauhean unen. Viisi kuvankaunista neitokaista repi minua kukin taholleen. Huusin hätääntyneenä apua , mutta kukaan ei tulluta auttamaan. Siihen sitten heräsin, karmea tuskanhiki otsalla.

ja sitten mä menin ja päästin kissan pihalle. Trolli!!!!!
  Vastaa viestiin
10.01.12, 13:36   #5 (linkki)
mitäihmettä
(Vierailija)

Oletan , että unenäkijä on mies.
Veikkaan, että nuo ihanat naiset ovat harrastuksia ja erilaisia mielenkiinnon kohteita, joiden välillä sinun on vaikea valita. Et millään kerkiä joka paikkaan, onko sinun vaikea tehdä päätöksiä ?

Tai sitten se oli vain toiveunta.
  Vastaa viestiin
10.01.12, 15:51   #6 (linkki)
Misku
(Vierailija)

Älkää uskoko tähän engel48 kirjoittamaan "uneen"!

Tämä on todellakin "trolli" !!!!
  Vastaa viestiin
10.01.12, 16:47   #7 (linkki)
mitäihmettä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Misku Näytä viesti
Älkää uskoko tähän engel48 kirjoittamaan "uneen"!

Tämä on todellakin "trolli" !!!!

Voihan trollitkin unelmoida .

Sitäpaitsi aina voidaan olettaa, että joku mies voisi nähdä jotain tällaista unta ?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku