Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Unien tulkinta
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.01.12, 10:30   #1 (linkki)
1234
(Vierailija)

Seurustelua kaukosäätimen kanssa

Viime yönä näin unta että olin hoitajana/vartijana vankilassa/pakkohoitola. Käytin vankeja/asukkaita ulkona. Yhden kanssa olin hädissäni, kun ollin unohtanut ottaa lääkkeet mukaan, kun tämä meni jonnekkin leirille. Jossain vaiheessa rupesin oikaisemaan pellon poikki ja rupesin hyppäämään ojan yli tielle, mutta siinnä oleva sora antoi periksi ja liusuin ojan pohjalle jossa oli vettä, sieltä kuitenkin kiipesin takaisin tielle. Välillä oli kesä ja välillä oli talvi.
Kun menin takisin sinne laitokseen niin löysin sieltä kaukosäätimen jossa oli kuva miehestä. Tämä mies oli olevinaan minun serkkuja (2 eri henkilöä samassa). Suutelin häntä ja rakastuin tähän mieheen vaikka hän olikin koko ajan tuolla kaukosäätimessä. tällä miehellä oli musta parrasänki joka oli minusta ihana. Tämä missä tämä tapahtui oli jonkinlainen telkkari huone jossa oli tuolit niin kuin elokuvateatterissa. Jossain vaiheessa joku toinen työn tekijä ja minun äiti kurkisti sinne ja olivat ihastuneta siitä kun olin niin rakastunut. Otin jopa tämän kaukosäätimen kainaloon nukkumaan sohvalle =)

Tällä hetkellä olen ollut sinkkna jo reilut 3v. 5 lapsen äiti ja töissä kehitysvammaisten palveluasunnossa. Paikkakunnalta muuttosta haaveilen ja yhtä asuntoa käyn katsomassa ensiviikolla. Samalla käyn myös kyseleen töitä tältä toiselta paikkakunnalta.

Kaikken laisia unia se ihminen näkeekään =)
  Vastaa viestiin

15.01.12, 21:17   #2 (linkki)
1234
(Vierailija)

Hih ei taida kukaan osata tulkata tätä .
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku