Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Unien tulkinta
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.01.12, 16:05   #1 (linkki)
Versa
(Vierailija)

Iso violetti luomi

Unessani löysin keskivartaloltani ison violetin luomen. Se oli ikäänkuin yksi luomi, mutta koostui useammasta laikusta. Se näytti samalla kartalta, mutta samalla oli selvää, että kyseessä oli luomi. Muistaakseni suurin osa luomesta oli oikealla puolella lantion alueelle ja vasemalla puolella oli enimmäkseen noita laikkuja.

Luomen väri ihmettytti minua unessakin ja mietin ääneen (unessa) onko tämä mansikkaluomi, kunnes olin lääkärissä,joka sanoi että kyseessä ei ole mansikkaluomi , tämä luomi on purppura(n värinen)

Loppua en muista kunnolla.
  Vastaa viestiin

31.01.12, 15:53   #2 (linkki)
Versa
(Vierailija)

Varmaan vaikea uni tulkittavaksi unenkerronan vähisyyden vuoksi. minua tuo väri mieityttää, uskon muiden unien elementtien heijastaneen vain sen hetkistä arkea (oli vähän sairastelua).

Nyt tänään näin unessa enoni, joka esitteli uusia housujaan: ne olivat pelkät lahkeet. lahkeet olivat raidalliset, pohjaväri lahkeissa valkoinen. Raitoja oli ainakin violetti, vaaleanpunainen ja vaalean vihreä. Lahjehousut olivat hauskan oloiset, vähän hassun näköiset toki, kun olivat muka housut, mutta silti pelkät lahkeet. Eno kyllä vakuutti pitävänsä lahkeistaan kovasti.
  Vastaa viestiin
01.02.12, 13:54   #3 (linkki)
Ci
(Vierailija)

Violetti on esim. henkinen tai sitten kiukkunen väri sävystä riippuen. Luomia yleensä katsotaan epäillen, niistä ei pidetä. Jos olisit huomannut liittää sen kysymykseesi luomesta, niin ne kaksi olisi voinut hyvin yhdistää.
Sama juttu uneesi enosta. Raidat voi assosioida sirkuspellestä vankilan kundiin :). Riippuu nyt sitten jälleen mielipiteeseen enostasi.
  Vastaa viestiin
06.02.12, 18:32   #4 (linkki)
versa
(Vierailija)

Kiitos vastauksestasi.

Jätin ehkä tietoisesti kertomatta siitä sairastelujutusta, kun tuntuu, että uneni pääpaino ei ollut siinä, vaan ihan noissa väreissä. Luomen ajattelin merkitsevän jotain leimallista asiaa tämän hetkisessä elämässäni. joain sen tyyppistä että pysyvä muutos on menossa ihon alle tai sellaista.

Vielä on ratkomatta nuo jännät housut, jotka olivat vain lahkeet. Enostani ei minulla ole oikein mitään mielipidettä. Emme ole kovin läheisiä, mutta välitän hänestä paljon. Luulen taas tässäkin, että eno oli unessani, kun olin edellisenä iltana miettinyt häntä ja itse unen "pointti" avautuisi noiden lahjehousujen kautta. Se ei tuntunut pellemäiseltä, eikä siltä vankilamaiseltakaan, vaan (kunpa muistaisi käymämme sananvaihdon tarkasti!) jotenkin niin, että tulin tilaan, naurahdin enolleni kysyvästi, että oletkos unohtanut jonnekin housujesi housuosan ja eno vastasi siihen jotain hänelle tyypilliseen tapaan, että noh, tämä nyt oli tällainen juttu (sitten tulee osio, jota en muista enää) ja lopulta sitten eno päätyi kehumaan lahjehousujaan, että on muuten hyvät housut.

Vaikea kirjallisesti ilmaista itseäni, kun aivoni pitävät enemmän toisenlaisesta viestinnästä :)
  Vastaa viestiin
06.02.12, 18:45   #5 (linkki)
ap
(Vierailija)

Oli ehkä lähinnä tuota väriä:

http://www.collectorspost.com/Signed/B7.jpg

Laitan nyt, kun kuvakin oli jännän kiva...
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku