Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Unien tulkinta
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
13.01.12, 11:59   #1 (linkki)
Mina
(Vierailija)

Lapsi ei olekaan mieheni

Olen lapseni (7kk) syntymän jälkeen (ja ehkä raskaudenkin aikana, en muista) nähnyt usean kerran unta että lapseni ei olisikaan välttämättä mieheni. Välillä se on ex-puolisoni (aloin nopeasti seurustelemaan uuden kanssa) välillä se on vaan jonkun mainitsemattoman. Unessa mieheni kuitenkin yleensä tietää tämän ja haluaa silti olla isä lapsellemme. Joka kerta aina toivon tosissani että lapsi olisi mieheni ja uni päättyykin niin että huomaan lapsellamme olevan mieheni piirteitä/tai muuten tajuan että pakkohan se hänen on olla ja olen onnellinen siitä. Kyseessä on ikään kuin painajainen joka päättyy hyvin.

Tosielämässä kuitenkaan ei ole mitään mahdollista että lapsella olisi toinen biologinen isä eikä minulla ole tunteita muita miehiä kohtaan ja rakastan miestäni, siksi kiinnostaisi tietää mitä tällainen uni tarkoittaa?
  Vastaa viestiin

13.01.12, 12:02   #2 (linkki)
Mina
(Vierailija)

Ap jatkaa

Mainitsen vielä että lapsi on ns. vahinkovauva, joka sai alkunsa pian alettuamme mieheni kanssa seurustelemaan, ja mietin silloin aborttia kun sain tietää olevani raskaana. Päädyimme kuitenkin pitämään lapsen ja olemme hänestä onnellisia. Välillä kuitenkin tulee mietittyä mitä olisi elämässä vielä ehtinyt tekemään jos lapsi olisi muutaman vuoden odottanut. Olen 24v.
  Vastaa viestiin
13.01.12, 13:57   #3 (linkki)
elli 29v
(Vierailija)

Sinua hieman vanhempana tulee mieleen, että tämä vahinko näyttäytyy unissasi sillä tavalla, että epäilet miehen isyyttä. Kenties sinua mietityttää onko miehesi tai oletko sinä oikeasti valmis sitoutumaan sillä tavalla kuin lapsi vaatii. Ehkä sinua myös harmittaa se, että saitte olla miehen kanssa niin vähän aikaa kahdestaan. Unissa olevat vieraat miehet voivat edustaa omaa maskuliinista puoltasi, sitä joka vielä olisi halunnut mennä ja kokea vapaana. Tavallaan ei tunnusta isyyttä. Se puoli sinusta, joka kokee lapsen vielä taakkana. Kuitenkin uni päättyy helpotukseen, mielestäni käyt unissasi läpi ristiriitaisia tunteitasi. Ehkä sinulle tapahtui liian nopeasti liian paljon. Ero, uusi mies ja vahinkolapsi, siinä on sulattelemista...

Nauti äitiydestäsi, on monia naisia, jotka lykkäävät lasten hankinnan aivan liian pitkälle. 24 on oikein hyvä ikä ja itse voin sanoa kokemuksesta, että ikävuodet 25-29 menee niin kamalan nopeasti, että olet vielä tyytyväinen tuohon "vahinkoon". :)

Mutta yrittäkää hankkia lastenhoitoapua ja aktiivisesti järjestää kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa, koska vaikuttaa että se jäi sinusta liian vähälle. Niin ja tuon unen loppu viittaisi, että olette kuitenkin onnellinen perhe ja miehesi osallistuu lapsen hoitoon. Näin ainakin oletan viestisi perusteella. Toisinkin voisi olla, jos nainen tulee nopeasti raskaaksi uudelle miestuttavuudelle...
  Vastaa viestiin
13.01.12, 21:31   #4 (linkki)
Mina
(Vierailija)

Ap kiittää!

Kiitos vastauksestasi, siitä oli minulle runsaasti apua! Viestisi oli kuin JUST tunteistani, en arvannut vaan tämän unen koskevan näitä tunteita. Olipa helpotus, olen miettinyt että miksi ihmeessä näen tällaisia unia!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku