Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Unien tulkinta
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
13.01.12, 14:03   #1 (linkki)
Weeruska
(Vierailija)

toteuti, mutta mitä sillä halutaan kertoa?

Opiskelin ja koulun käytävällä odotimme luokkakaverin kanssa hissiä ja hissistä tuli arpinaamainen mies joka kysyi luokkakaveriltani oletko sinä "kaija kaijanen" Kaija juoksi hissiin, lähtien karkuun (hän pakeni arpinaamaista miestä) Katsoin miestä ja minä olin yht`äkkiä hississä kahden; arpinaamaisen miehen kanssa, katsoin häntä suoraan kasvoihin ja sanoin että anteeksi tapasin Kaijan just ja jos hän kerran on velkaa niin kyllä velkansa on aina maksettava...kolmas silmäni aukeni -mutta en saanut mitään selvää.
-Mistä uni kertoo?
½ vuotta unen näkemisestä, pääsin opiskelemaan ja luokallani on ao.nainen!!
  Vastaa viestiin

13.01.12, 21:52   #2 (linkki)
mitäihmettä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Weeruska Näytä viesti
Opiskelin ja koulun käytävällä odotimme luokkakaverin kanssa hissiä ja hissistä tuli arpinaamainen mies joka kysyi luokkakaveriltani oletko sinä "kaija kaijanen" Kaija juoksi hissiin, lähtien karkuun (hän pakeni arpinaamaista miestä) Katsoin miestä ja minä olin yht`äkkiä hississä kahden; arpinaamaisen miehen kanssa, katsoin häntä suoraan kasvoihin ja sanoin että anteeksi tapasin Kaijan just ja jos hän kerran on velkaa niin kyllä velkansa on aina maksettava...kolmas silmäni aukeni -mutta en saanut mitään selvää.
-Mistä uni kertoo?
½ vuotta unen näkemisestä, pääsin opiskelemaan ja luokallani on ao.nainen!!
Mihin suuntaan menitte niillä hisseillä ?
Aukeniko sinulla siinä unessa joku kolmas silmä ?
  Vastaa viestiin
14.01.12, 11:48   #3 (linkki)
Weeruska
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mitäihmettä Näytä viesti
Mihin suuntaan menitte niillä hisseillä ?
Aukeniko sinulla siinä unessa joku kolmas silmä ?

Hissillä mentiin alaspäin, mutta kun kolmas silmäni aukeni niin ensin tuli sellainen pyörre (imu)ylöspäin kuten ýleensä tulee
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku