Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Unien tulkinta
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
16.01.12, 11:43   #1 (linkki)
hämmentynyt
(Vierailija)

poltin tupakkaa vaikka olen savuton

Tämä uneni tuli myöhemmin mieleeni, ei juuri heti herättyäni. Poltin siinä tupakkaa ihan ronskisti vain ja monessa tilanteessa ja sitten joku kysyi poltanko muutenkin kuin viihteellä. Hätkähdin tätä valveilla ollessani, olen täysin savuton normaalielämässä.

Mitähän voisi tarkoittaa? elämä ollut pitkään jumissa.
  Vastaa viestiin

18.01.12, 09:14   #2 (linkki)
ajatuksia kellään?
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hämmentynyt Näytä viesti
Tämä uneni tuli myöhemmin mieleeni, ei juuri heti herättyäni. Poltin siinä tupakkaa ihan ronskisti vain ja monessa tilanteessa ja sitten joku kysyi poltanko muutenkin kuin viihteellä. Hätkähdin tätä valveilla ollessani, olen täysin savuton normaalielämässä.

Mitähän voisi tarkoittaa? elämä ollut pitkään jumissa.

Olen etsinyt kirjaston unikirjoista, mutta ei tahdo löytyä mitään vinkkiä... Kellään ideoita tulkitsemiseen?
  Vastaa viestiin
18.01.12, 10:17   #3 (linkki)
Sydäntietoisuus

Käyttäjän Erendil avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Valon sydämessä
Unestasi saan sellaisen vaikutelman, että "vedät sisääsi" nyt vääränlaista energiaa, mikä ei auta pääsemään eteenpäin tästä jumiutumisestasi. Minkälaisilla ajatuksilla sinä itseäsi ruokit? Unesi mukaan et kovin terveellisillä/valoisilla??

Päästäksesi ulos raittiiseen ilmaan on sinun käännettävä suuntaa itsesi kanssa.....mikä tarkoittaa lähinnä ajatusmaailmasi muuttamista toiseen suuntaan...

tässä nyt oma arvaus tähän uneesi
  Vastaa viestiin
18.01.12, 10:27   #4 (linkki)
hämmentynyt
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Erendil Näytä viesti
Unestasi saan sellaisen vaikutelman, että "vedät sisääsi" nyt vääränlaista energiaa, mikä ei auta pääsemään eteenpäin tästä jumiutumisestasi. Minkälaisilla ajatuksilla sinä itseäsi ruokit? Unesi mukaan et kovin terveellisillä/valoisilla??

Päästäksesi ulos raittiiseen ilmaan on sinun käännettävä suuntaa itsesi kanssa.....mikä tarkoittaa lähinnä ajatusmaailmasi muuttamista toiseen suuntaan...

tässä nyt oma arvaus tähän uneesi

Kiitos! Ehdin kokeilla positiivista jaksoakin, mutta ilmeisesti olen palannut vanhaan kun mitään muutosta ei elämässä tapahtunut... Onpas tämä nyt hankalaa...
  Vastaa viestiin
18.01.12, 11:03   #5 (linkki)
Sydäntietoisuus

Käyttäjän Erendil avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Valon sydämessä
Oikeastaan ei ole ollenkaan vaikeata:) Tupakan savu vain turruttaa eli estää tuntemisen. Savu voisi symboloida sinulle sitä, että et kuule/näe/tunne sitä omaa sisäistä ääntäsi, mikä johdattaisi sinut juuri sinne, minne sinun pitääkin mennä. Unesi viihteellä oleminen (metelissä oleminen eli ei kuule sitä omaa, hiljaista ääntään eli opastusta)

<3
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku