Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Unien tulkinta
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
17.01.12, 08:59   #1 (linkki)
Nadia
(Vierailija)

Punainen urheiluauto

Mitä tarkoittaa toistuva uneni, jossa minulla on punainen urheiluauto? Mitään muuta unista en muista mutta aina niissä esiintyy tämä punainen urheiluauto jonka minä muka omistan.
  Vastaa viestiin

18.01.12, 11:31   #2 (linkki)
Ci
(Vierailija)

Muistako että ajatko sillä, vai omistatko sen vain?
  Vastaa viestiin
18.01.12, 11:34   #3 (linkki)
Nadia
(Vierailija)

Omistan

Omistan sen auton...Olen aina unessani sen auton vieressä seisomassa.
  Vastaa viestiin
18.01.12, 11:38   #4 (linkki)
Ci
(Vierailija)

Minulla on aavistus, mutta vielä kysymys, että oletko nuoi nainen? Millaista elämää vietät noin suurin piirtein?
  Vastaa viestiin
18.01.12, 11:40   #5 (linkki)
Nadia
(Vierailija)

Vastaus

Olen 30-vuotias perheellinen nainen. Elämäni on ihan normaalia ja tasapainoista. Mielestäni elämässäni tällähetkellä kaikki asiat ovat ihan ok. Ei stressiä tai muutakaan vastaavaa. Ainoa asia joka nyt mieltä askarruttaa on taloudellinen tilanne.
  Vastaa viestiin
18.01.12, 11:55   #6 (linkki)
Ci
(Vierailija)

Olin väärillä jäljillä. Punainen urheiluauto on lujaa menoa, vapaata seksiä, luksusta, menestystä...mitä milloinkin eri ihmisille. Onko sinulla ihan hyvän perhe-elämän vierellä haaveita vapaammasta elämästä? Ehkä juuri sinulle taloudellisesti? Onko niin, että sinulla olisi mahdollisuuksia lujempaan menoon ym. mutta tällä hetkellä perhe on etusijalla ja on siis on menestyksen ja suurempien ansioiden este? Ei mitenkään negatiivisesti, mutta perhe nyt vaan asetta rajoiutksensa naisille.
  Vastaa viestiin
18.01.12, 14:59   #7 (linkki)
Nadia
(Vierailija)

Ci

Perhe varmaankin jonkin verran jarrkuttaa ns. unelmia tai herjempaa elämän menoa. Ja taloudellinen tilanne on toinen joka jarruttanee. =)
Kiitos tulkinnastasi =)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku