Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Unien tulkinta
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
17.01.12, 18:41   #1 (linkki)
Nainen lähes 40v.
(Vierailija)

Tien yli kävelevä ilves

Näin unta jossa olin autossa, tien yli käveli oikealta vasemmalle nuori ilves. En tästä unesta oikein muuta muista, kuin että ilves oli sellainen nuoren oloinen, jopa vähän "honkkeli".
  Vastaa viestiin

18.01.12, 11:42   #2 (linkki)
Ci
(Vierailija)

Millainen on elämäntilanteesi? Ilves on salaperäinen kissaeläin, yksineläjä, reviiristään tarkka ym. Hieman vaikuttaa varoittavalta unelta.
  Vastaa viestiin
18.01.12, 20:00   #3 (linkki)
Ap*
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ci Näytä viesti
Millainen on elämäntilanteesi? Ilves on salaperäinen kissaeläin, yksineläjä, reviiristään tarkka ym. Hieman vaikuttaa varoittavalta unelta.

Perheellinen olen, en ole yksineläjä. Itse arvostan ilveksiä ja vihaan niiden metsästämistä. Jostain luin että ilves on vaistoeläin. Jotenkaan en itse koe untani varoittavaksi vaikka nyt jälkikäteen ajatellen koin unessa jotain pelonsekaista kunnioitusta ilvestä kohtaan.
  Vastaa viestiin
19.01.12, 11:38   #4 (linkki)
Ci
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap* Näytä viesti
Perheellinen olen, en ole yksineläjä. Itse arvostan ilveksiä ja vihaan niiden metsästämistä. Jostain luin että ilves on vaistoeläin. Jotenkaan en itse koe untani varoittavaksi vaikka nyt jälkikäteen ajatellen koin unessa jotain pelonsekaista kunnioitusta ilvestä kohtaan.
En tarkoittanut, että olisit erakko. En ole selvänäkijä ja yritän joskus ainoastaan antaa joitain vihjeitä unennäkijälle toivossa että ne veisivät eteenpäin. Kun tuo ilves on itsenäinen ja salaperäinen eläin, niin ehkä sinullakin on omia itsenäisiä ajatuksia, jotka pidät enemmänkin omina tietoinasi? Ehkä unen ilves on jokin tällainen ajatus, joka osui tiellesi. Minulla on ollut samanlainen vaikuttava kunnioitettavan tuntuinen eläinkohtaaminen unessa, enkä vieläkään oikein tiedä mitä se halusi sanoa.
  Vastaa viestiin
19.01.12, 11:47   #5 (linkki)
ilves voimaeläimenä
(Vierailija)

Ilves

PÄÄTEEMA: Salaisuuksien pitäminen, suojeleminen, opas.
Ilveksellä on kyky liikkua läpi ajan ja paikan, kohdata Suuri Hiljaisuus - se on salaisuuksien tietäjä. Veli tai sisko Ilves omaa henkilökohtaista voimaa ja tuntee tien aarteiden luokse.
PARANTAVA VOIMA: Ilveksen parantava voima on selvänäköisyyttä. Ilves näkee pelkojen taakse, se löytää piilotetut totuudet, mutta se ei paljasta näitä tietoja - Ilves tietää.

Voimaeläimet A-I - Energiakeskus Indigo
  Vastaa viestiin
19.01.12, 12:25   #6 (linkki)
Ci
(Vierailija)

Miksei voimaeläinkin. Tuli mieleeni jälkeenpäin, että ilves oli vielä nuori ja hontelo ja siitä voisi päätellä, että ajatuksesi, jos olin oikeilla jäljillä, tarvitsevat vielä kypsyttelyä.
  Vastaa viestiin
19.01.12, 13:36   #7 (linkki)
ilves voimaeläimenä
(Vierailija)

Aivan, kypsyttelyä ja tutustumista itsessään olevaan uuteen puoleen.
  Vastaa viestiin
19.01.12, 21:44   #8 (linkki)
mitäihmettä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen lähes 40v. Näytä viesti
Näin unta jossa olin autossa, tien yli käveli oikealta vasemmalle nuori ilves. En tästä unesta oikein muuta muista, kuin että ilves oli sellainen nuoren oloinen, jopa vähän "honkkeli".

Veikkaan, että olet valveessa alitajuisesti rekisteröinyt, kun joku mies on tarkastellut sinua.
Voisi olla sinua vähän vanhempi, joka on arvioinut naisellista olemustasi.
Saattoi ajatella suhdetta kanssasi, vähän siihen tyyliin, että 'ei mikään kotikissa'.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku