Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Unien tulkinta
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
17.01.12, 23:48   #1 (linkki)
valkoinen hevonen
(Vierailija)

ihmettelen

Hei,
unessani oli suuri, valtavan iso valkoinen hevonen, jonka ympärillä pyörin tehden jotain pieniä puuhia (en kuitenkaan hevosen hoitoon liittyviä). Hevonen oli jotenkin vihainen minulle ja yritti vasemmalla takajalalla potkaista minua. Otin kiinni jalasta vähän peläten mutta hevosta taltuttaen ja ajattelin että tämä (hevosen taltuttaminen ja ilmeisesti niiden muiden hommien hoitelu) olisi helpompaa jos joku olisi pitämässä sitä hevosta kurissa, ts. pitäisi mm. siitä jalasta kiinni.
Mitähän tämä uni haluaisi viestittää?

Kiitos avustasi.
  Vastaa viestiin

18.01.12, 11:40   #2 (linkki)
Ci
(Vierailija)

Riippuu tilanteesta, mutta intuitiota seuraillen arvailen, että huolehditko lainkaan omasta henkisestä herkästä puolestasi?
  Vastaa viestiin
18.01.12, 18:54   #3 (linkki)
ihmettelen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ci Näytä viesti
Riippuu tilanteesta, mutta intuitiota seuraillen arvailen, että huolehditko lainkaan omasta henkisestä herkästä puolestasi?
Hei,
kiitos vastauksestasi. Kyllä olen siihen puoleen yrittänyt nyt kiinnittää huomiota, olen mm. henkisen kasvun ryhmässä. Voisiko tämä olla parisuhteeseen/ ihmissuhteisiin liittyvää?
Takana on ero, mikä satutti aika tavalla petturuuden vuoksi. Nyt haaveilen parisuhteesta erään ihmisen kanssa, mutta paljon on kyllä mutkia matkassa, tuntuu epävarmalta se. Olen kova huolehtimaan asioista.

kiitos.
  Vastaa viestiin
19.01.12, 11:30   #4 (linkki)
Ci
(Vierailija)

Voi tietenkin liittyä parisuhteeseenkin. Yleensä valkoinen hevonen on myönteinen symboli, mutta meillä kaikilla on myös omansa, kuten nimim. ampiaisen äidillä kahvipöytä. Kun sinua on kohdannut pettymys ja ero, niin voi kuvitella, että silloiset "puhtaat" haaveesi avioliitosta saivat iskun/potkun. Aina on myös aihetta olla tarkkana vastaako henkisen kasvun ryhmä juuri sinun ajatusmaailmaasi.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku