Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Unien tulkinta
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
18.01.12, 10:03   #1 (linkki)
ajukoppa
(Vierailija)

ampiaisia

Olin metsässä, siellä oli jossain ampiaispesä ja muutama tuli kiehnäämään, lähdin juoksemaan, amppareita perässä. Tulin johonkin taloon ja livahdin sisään ja vedin oven kiinni. Luulin päässeeni karkuun niiltä mutta sitten tunsin kun hiuksissani mönki jokin. Ryhdyin irrottamaan sitä, oli tiukassa ja pisti ylös ihan keskelle päälakea ja siihen kohosi kämmenen kokoinen kihelmöivä kumpare.

Taustaa sen verran että en eritoten pelkää ampiaisia enkä mitään hyönteisiä. Eikä elämäntilanteessani ainakaan tietoisesti ole mitään asiaa tai ihmistä joka nyt 'pistelisi'...joten?

Tuleeko jollekin ideaa tästä? Kiitos.
  Vastaa viestiin

18.01.12, 11:36   #2 (linkki)
Ci
(Vierailija)

Jos sinulla on herkät tuntosavet, niin saatat aavistella jonkinlaista eripuraisuutta olevan tulossa. Kyseessä voi olla myös sisäistä kränää, että et olisi itsesi kanssa reilassa jonkin asian suhteen, jokin voi kiusata ajatusmaailmaasi.
  Vastaa viestiin
18.01.12, 13:00   #3 (linkki)
ajukoppa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ci Näytä viesti
Jos sinulla on herkät tuntosavet, niin saatat aavistella jonkinlaista eripuraisuutta olevan tulossa. Kyseessä voi olla myös sisäistä kränää, että et olisi itsesi kanssa reilassa jonkin asian suhteen, jokin voi kiusata ajatusmaailmaasi.
Kyllä olen 'antennipää' :)
Kerran näin lyhyellä ajalla kolmesti unta suvun kahvikutsuista. Ihmeteltyäni äidille hän sanoi että vaikka olisi kuinka sopuisaa kahvittelua unessa niin usein tietää eripuraa. Tuumasi että nyt vaan odotellaan missä päin pöllähtää.
Ja niin kävi. Unessa oli henkilöitä jotka tähän tilanteeseen liittyi.

Jotain ennakkoa varmaan tämä pattikin, koska en nyt hahmota mitä vois olla.

Kiitos, Ci!
  Vastaa viestiin
20.01.12, 17:13   #4 (linkki)
kuusi
(Vierailija)

Ampiaiset ja hyönteiset yleensä on kiusantekoa, ehkä itse itseäsi kiusaat ajatuksin?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku