Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Unien tulkinta
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
18.01.12, 18:31   #1 (linkki)
unikko
(Vierailija)

mummon hautajaisissa :/

Viime yönä just ennen heräämistä näin hirmu voimakasta unta siitä, että mummoni (täyttää itse asiassa huomenna 85!) oli kuollut ja olin hänen hautajaisissaan. Olimme ensin saattoväen kanssa kirkossa, ja sitten arkku työnnettiin kärryllä hautausmaalle, johon mummo aiottiin laskea avonaiseen hautaan...
Ukkini on haudattu sen paikan viereen, ja en pystynyt unessa ollenkaan katsomaan hautaan päinkään, koko ajatus oli ihan kuvottava. Että siinä on niinku... se maatunut multa mikä on käännetty uudestaan ylös kun on tehty toista hautapaikkaa viereen...

Aika ahistava ja murheellinen uni :/ Osaako joku hautajaisunia tulkita? Google kertoi että monesti hautajaisunet meinaa että joku hereillä tapahtuva asia kuopataan pois mielestä mutta en tiedä onko minulla mitään sellaista nyt mielen päällä...
  Vastaa viestiin

21.01.12, 02:02   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 07/2011
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja unikko Näytä viesti
Viime yönä just ennen heräämistä näin hirmu voimakasta unta siitä, että mummoni (täyttää itse asiassa huomenna 85!) oli kuollut ja olin hänen hautajaisissaan. Olimme ensin saattoväen kanssa kirkossa, ja sitten arkku työnnettiin kärryllä hautausmaalle, johon mummo aiottiin laskea avonaiseen hautaan...
Ukkini on haudattu sen paikan viereen, ja en pystynyt unessa ollenkaan katsomaan hautaan päinkään, koko ajatus oli ihan kuvottava. Että siinä on niinku... se maatunut multa mikä on käännetty uudestaan ylös kun on tehty toista hautapaikkaa viereen...

Aika ahistava ja murheellinen uni :/ Osaako joku hautajaisunia tulkita? Google kertoi että monesti hautajaisunet meinaa että joku hereillä tapahtuva asia kuopataan pois mielestä mutta en tiedä onko minulla mitään sellaista nyt mielen päällä...

se voi olla sun pelko sitä asiaa kohtaan.. unissa tulee esille toiveet ja pelot vahvoina, veikkaisin että oliskohan siitä kyse..?
  Vastaa viestiin
21.01.12, 08:50   #3 (linkki)
uniainen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja unikko Näytä viesti

Unesi voi liittyä arvomaailmaan, ehkä tilanne jossa edetään arvomaailmasi tai oikeustajusi vastaisesti.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku