Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Unien tulkinta
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
21.01.12, 10:04   #1 (linkki)
Tarkoitus hakusessa
(Vierailija)

Sain unessa kirjeen

Mitäpä olette mieltä tästä unesta? Joudun "virallisissa" yhteyksissä olemaan harvakseltaan tekemisissä erään mielenkiintoisen miehen kanssa. Haluaisin tutustua häneen paremmin, mutta en ole rohjennut itse tehdä aloitetta siihen suuntaan. Vaikuttaa siltä, että hänkin on minusta kiinnostunut, ainakin kehonkieli puhuu sen puolesta eikä hänellä ole koskaan ollut kiire päästä minusta eroon kun olemme saaneet asiamme hoidettua, eli on aina juteltu myös niitä näitä tavatessamme.

Nyt näin sitten unta, jossa olin saanut kirjeen häneltä. Unessa oli todella hyvä tunnelma, oli kesä ja valoisaa ja olin onnellinen. Kirje oli vajaan arkin mittainen, ja hän kertoi siinä, että pitää minusta kovasti.

Mietin, että kertooko tämä uni nyt siitä, että hän pitää minusta oikeastikin, vai onko se vain omaa toiveajatteluani. Tai että alitajuisesti toivon, että hän ottaa yhteyttä.
  Vastaa viestiin

21.01.12, 13:10   #2 (linkki)
Ci
(Vierailija)

Unet, tai paremminkin tulkinta voi johtaa harhaan, mihin realistisesti viittaat mainitsemalla toiveajattelusta. Sekin ajatus sinulla varmaan on, koska aavistat hänen pitävän sinusta. Jos hän ei pitäisi, niin hän lähtisi kipin kapin seurastasi kunhan viralliset asita on hoidettu. Kirje siis nähdäkseni puhuu totta.
  Vastaa viestiin
21.01.12, 13:28   #3 (linkki)
Ap
(Vierailija)

Kiitos ajatuksistasi :). Joskus sitä kaipaa ulkopuolista näkemystä asioihin.

Jostain unioppaasta muistan lukeneeni, että "kirje tuo melkein aina huonoja uutisia", mutta nyt tuollainen tulkinta olisi mielestäni aika harhaanjohtavaa. Tämä ei mielestäni ollut mikään "symboliikkauni", jollaisia välillä näen.
  Vastaa viestiin
21.01.12, 13:43   #4 (linkki)
Ci
(Vierailija)

Entisten opettajieni mielestä unioppailla voi heittää vesilintuja. Silti niistä voi ns. ottaa vauhtia ja katsoa voiko olla jotain perää.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku