Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Unien tulkinta
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
21.01.12, 10:57   #1 (linkki)

Käyttäjän blueQ avatari

Rekisteröitynyt: 08/2007
Lause kuin kirjasta

Pari yötä sitten olin unen ja valveen rajamailla , toistellen lausetta, joka oli kuin jostain kirjasta.
Unesta en muista muuta kuin siinä oli useita ihmisiä ja vaaleatukkainen nainen.
Unen tunnelma oli leppoisa.
Kun nousin sängystä ylös toistelin tätä lausetta, jonka sitten kirjoitin ylös.

"He kaikki tiesivät, että maisema oli kaunis, mutta vasta lumikuorman poistettuaan, he vasta näkivät kuinka kaunis".

Nyt haluaisin unitulkkeja avukseni, kiitos tulkeille:) !
  Vastaa viestiin

21.01.12, 14:13   #2 (linkki)
Ci
(Vierailija)

Talvella lumesta unen näkeminen ei ole dramaattista. Vaikuttaa kuin rauhallisesti odottaisit hyviä aikoja, ehkä muutosta, niinkuin talven jälkeen koittaa kevät kukkineen. Kyseessä saattaa olla jotain, jota odotat henkilökohtaisesti sinulle tapahtuvaksi, tai kyseessä voi myös olla yleismaailmallinen myönteinen elämänkatsomus ja luottamus että hyvä voittaa elämässä.
  Vastaa viestiin
21.01.12, 16:46   #3 (linkki)

Käyttäjän blueQ avatari

Rekisteröitynyt: 08/2007
Kiitos Ci !

Molemmat ehdotuksesi pitää paikkaansa:)

Mietin itse tuota monikkomuotoa he, uskon, että kyse on ihmisistä, joiden kauneus on verhottu kylmän kuoren alle.

Olin kerran tilaisuudessa, jossa oli paljon ihmisiä, siellä eräs mies arvioi näitä ihmisiä itselleen kelpaamattomiksi.
Olin pahoillani muiden puolesta, sillä minä näin heidät kaikki kauniina sieluina, jotka oli puettu ihmisten hahmoihin.
Ehkä uneni lause halusi tukea omaa näkemystäni ihmisistä.

Kiitos, sain sinulta Ci tukea omille pohdinnoilleni!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku