Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Unien tulkinta
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
23.01.12, 08:38   #1 (linkki)
Unipää
(Vierailija)

Unen kertominen unessa

Näin unta, että olin mummolassa. Minulla oli kova jano, ja isossa greippijaffa pullossa oli jäljellä vain vähän enää. Kaadoin lasiin ja pahus, suuri osa meni lasin ohi tiskipöydälle. No, jotain jäi jäljelle. Heräsin unesta ja olin kovin janoinen. Menin keittiöön jääkaapille, jossa oli greippijaffaa - onneksi miltei koko suuri pullo jäljellä.

Menin takaisin nukkumaan ja kohta alkoi uusi uni: olin jossain bileissä, ensin työtehtävissä (minua kiellettiin järjestysmiehen taholta ottamasta valokuvia ja päätin ottaa niitä salaa) sitten yht´äkkiä olinkin yksi bilevieraista. Bileet kestivät aamuun. Kävelin jalkakäytävällä kahden bileissä olleen vieraan naisen kanssa, toinen tarjosi minulle juomapullostaan vettä tai vastaavaa. Otin hörpyn ja aloin kertoa: tiedättekö, näin kerran unta, että olin mummolassa, minulla oli kova jano,,,, ja kerroin koko tuon ensimmäisen kappaleen.
  Vastaa viestiin

25.01.12, 09:04   #2 (linkki)
ap.
(Vierailija)

Ja tein sen taas! Näin ensin kamalaa painajaisunta, jossa tein jotain outoa - no, niinhän unissa aina. Heräsin, nousin sängystä, kohta nukkumaan ja hetken vielä ajattelin työasioita. Sitten tuli uusi uni, jossa jossain vaiheessa aloin kertoa ihmisille tuota näkemääni painajaisunta ja siinä erästä tekemääni asiaa.

Muistan kyllä välillä unessa, että tämän olen nähnyt ennenkin. Mutta tämä aiemman unen selostaminen seuraavassa unessa on ihan uutta.
  Vastaa viestiin
25.01.12, 16:51   #3 (linkki)
Ci
(Vierailija)

Tällaista on sattunut minullekin. Saattaa riippua siitä, että on kiinnostunut unista ja miettii niitä sitten unissakin. Toisekseen uni ehkä yrittää saada meidät huomaamaan jotain, jonka ohitamme valve-elämän hälinässä.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku