Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Unien tulkinta
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
23.01.12, 17:51   #1 (linkki)
Sieraimet sisältäpäin
(Vierailija)

Hei!

Olin kehostani irtautuneena, pieni ja näkymätön ja leijuin sierainteni eteen josta katsoin kummankin sieraimen sisään ja totesin että ovat avoimet ja terveen näköiset. Muuta en muista tai en ehkä nähnytkään tämän enempää.

Nenässäni ei ole ollut mitään erityistä. Mistähän tällainen uni kertoo?
  Vastaa viestiin

23.01.12, 21:07   #2 (linkki)
Sieraimet sisältäpäin
(Vierailija)

Tämä on kai aika outo uni? Vakuutan että on se kuitenkin oikeasti nähty, eikä provo. Joten jos jollain on jokin ajatus niin otan kiitollisena vastaan.
  Vastaa viestiin
24.01.12, 10:31   #3 (linkki)
Hei!
(Vierailija)

Tätä unta ei tarvitsekaan katsoa, se aukesi jo.

Kiitos noin yleisesti katsojille.
  Vastaa viestiin
24.01.12, 11:10   #4 (linkki)
Ci
(Vierailija)

Unille mikään ei ole vierasta. Ajattelin sinulla olevan kaikin puolin terveet vaistot, mutta paljasta meillekin mitä uni sinulle merkitsi.
  Vastaa viestiin
24.01.12, 11:54   #5 (linkki)
Hei!
(Vierailija)

Luen kirjaa jossa kerrotaan aivojen toiminnasta ja nimenomaan kummankin aivolohkon työnjaosta ja yhdessä toimimisesta.
Olen Kissantassu ja kun vastasin kristallipallon puolella ketjussa "Kirja minun mieleeni" Amurille joka kertoi unestaan, niin tajusin yhtäkkiä että minäkin olin saanut innoitteen ko. kirjasta tarkastella aivojani ja todeta että terveet ovat :)

Vaistotkin lähtevät aivoista joten olit ihan samoilla linjoilla :)

Kun kerron oikein tarkaan uneni niin menin puoliväliin sieraimiini ja näin tunnelin joka johti syvemmälle ja todettuani että kaikki on puhdasta ja hyvän näköistä panin merkille myös että aika iso ja paksu verisuonitus lähtee kummankin sieraimen takaosasta ja johtaa vahvana onkaloihin. Koska hyvä verisuonitus ja hapenkulku on tärkeää (myös aivoille) käännyin poispäin ja totesin että terveen näköiset on. Eli siinä oli mukana tuo verisuonitusosio jonka jostain syystä jätin kertomatta, vaikka olikin pieneltä osaltaan aika oleellinen asia.

<3
  Vastaa viestiin
24.01.12, 13:02   #6 (linkki)
Ci
(Vierailija)

Kiitos kun kerroit meille mitä tämä erikoinen uni tarkoitti.
  Vastaa viestiin
24.01.12, 14:48   #7 (linkki)
Sieraimet sisältäpäin
(Vierailija)

Eipä mitään.

On aika tunnettua että ihminen voi nähdä unen sairastumisestaan. Esim että keuhkoissa on vikaa tai jossain on syöpä tms. ja unesta kun on kysymys niin yleensä symbolisesti.

Minä sitten menin antamaan itselleni "puhtaan paperit" aivoistani. En ole ainakaan itse koskaan kuullut että joku tekee itselleen "terveystarkastuksen" ilman että on ollut sairas :)

No, tokihan se on ymmärrettävää kun tietää että minua innoitti kirja aivoista ja parin ihmisen määrätynlaiset ihastuttavan selkeät analyyttiset unet. Muuten kyllä ihmettelisin :)
  Vastaa viestiin
24.01.12, 14:51   #8 (linkki)
lisään...
(Vierailija)

siis tarkoitin että on tunnettua että ihminen voi nähdä unen sairastumisestaan ennenkuin siitä on tietoisesti havaittavia oireita puhumattakaan diagnoosista.

Vaikka enpä tiedä onko se kovin tunnettua? Joka tapauksessa niin on :)
  Vastaa viestiin
24.01.12, 17:06   #9 (linkki)
Ci
(Vierailija)

Aivan totta, kyllä näin on.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta: