| outo uni
Ensin putosi takaa isompi hammas ja sitten alkoi suussa tuntumaan omituiselta. Katsoin peilistä ja näin, miten uusia hampaita alkoi kasvamaan. Kiitin unessa Jumalaa, koska olen jo pitkään toivonut, että saisin korjattua hampaani kuntoon. Hetken kuluttua minulla oli valkoiset, kauniit hampaat ja olin onnellisempi kuin koskaan ennen. Halusin vielä katsoa uudestaan hampaiden sisäpintoja ja avasin suuni ammolleen, että näkisin paremmin. Kurkussani paloi 5 kynttilää. Kerroin ystävälleni sitten, miten olin rukoillut uusia hampaita ja miten olin ne saanut. Ei hän uskonut, ennenkuin katsoi suuhuni ja näki palavat kynttilät. Koin olevani pyhitetty ja pelastettu ikuiseen elämään. Heräsin hyvällä mielellä, mutta kun olen tällainen tuiki tavallinen, kirkkoon kuulumaton, unen uskonnollinen sävy kummeksutti. Uskon kyllä Jumalaan ja Jeesukseen. Elämä on ollut viime vuodet vaikeaa ja olen rukoillut helpotusta. Ikääkin on ja joskus mietin, onko kuoleman jälkeen mitään. Saako kukaan visiota, mitä uneni voisi tarkoittaa? Kiitos jo etukäteen tulkinnoista!
|