Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Unien tulkinta
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
26.01.12, 19:44   #1 (linkki)
Maara
(Vierailija)

Tatuointi

Mä näin sellast unta, että mulla oli alavatsassa tatuointi. Se tatuointi esitti jotain härkää /sonnia edestäpäin katsottuna. Siin unessa niiku mietin, et mul oli aina ollu se, mutta olin unohtanu sen olemassaolon. :D Tosielämässä en oo ees harkinnu ottavani tatuointia, päinvastoin, oon aina ollu sitä mieltä etten koskaan ota. Tää uni jäi mulle jostain syystä tosi vahvasti mieleen ja hämmästyin siitä.
  Vastaa viestiin

27.01.12, 01:17   #2 (linkki)
Negatiivinen Ateisti

Käyttäjän Sivaltaja avatari

Rekisteröitynyt: 09/2009
Yksittäisillä unilla ei ole mitään merkitystä. Ehkä se, että olet päättänyt vahvasti olla ottamatta tatuointia vaikuttaa alitajunnassa. Tai sitten olet ehkä katsonut sivusilmällä jotain TV-sarjaa, jossa tehdään tatuointeja. Tai lukenut lehdestä jonkun tatuointia käsittelevän artikkelin. Tai netistä.

Unille ei kannata antaa juurikaan minkäälaista merkitysta. Jos unien teema toistuu, niin silloin niillä saattaa olla jotain merkitystä, mutta yksittäiset unet ovat vain alitajunnan virtaa.
  Vastaa viestiin
27.01.12, 08:49   #3 (linkki)
Sydäntietoisuus

Käyttäjän Erendil avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Valon sydämessä
"Ottaa härkää sarvista kiinni" tulee unestasi mieleen, liittyisi sinun 2. chakraasi.

2. Sakraalichakra - Energiakeskus Indigo

Mikä asia sinulla olisi sellainen, esim. ihmissuhteissasi, että sinun tulisi nyt ottaa tuota härkää sarvista kiinni?

tässä nyt oma arvaus
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku