Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Unien tulkinta
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
27.01.12, 18:20   #1 (linkki)
No hablo espanol...
(Vierailija)

Toistuvat unet Barcelonassa käymisestä

Viimeisen vuoden aikana olen nähnyt useita kertoja unia, joissa olen käymässä Barcelonassa. Oikeasti en ole koskaan käynyt siellä, koko paikka ei kiinnosta minua yhtään eikä minulla ole mitään yhteyksiä kyseiseen kaupunkiin.

Joissakin unissa on tämän vuoden syksy, ja olen yksin viikonloppureissulla. Mielialani on hyvin apea, ja pelkään puhua paikallisten kanssa koska en osaa espanjaa kovin hyvin.

Toisissa unissa on ensi vuoden kesä, ja olen reissussa isolla porukalla. Matka liittyy jotenkin opiskeluun (en opiskele tällä hetkellä mitään.) Minulla on unessa todella hauskaa ja nauran koko ajan muiden kanssa. Lisäksi puhun espanjaa todella sujuvasti, paremmin kuin mitään muuta vierasta kieltä.

Mitä tämä oikein meinaa?
  Vastaa viestiin

27.01.12, 21:08   #2 (linkki)
mitäihmettä
(Vierailija)

Unestasi tulee mieleen jonkun muun ihmisen tuntemukset suhteessa sinuun.

Se voi havainnollistaa sinulle jonkun muun ihmisen näkemystä sinusta. Onko joku kohtaamasi ihminen kokenut sinut vieraaksi jollain lailla, siihen tyyliin , että taidatte ’puhua eri kieltä’ .
Mitä assosiaatioita se Espanja sinussa herättää ? ( Liittyykö esi taiteeseen, ruokakulttuuriin, matkailuun tms. )

Uni voisi maalailla suhdetta uuteen ihmiseen johon olet tutustumassa ja eri vaiheita siina tutustumisessa. Lopuksihan sitten puhuit sitä ’espanjaa sujuvasti’.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku