Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Unien tulkinta
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
30.01.12, 10:59   #1 (linkki)
Ellystar**
(Vierailija)

Rahaa golfaamalla?

Unessani osallistui eräänlaiseen"kilpailuun", jossa golfmailalla palloa lyöden piti osua jonkinlaiseen kohteeseen. Välillä oli jotenkin niin kirkasta etten edes nähnyt mihin suuntasin mailaani, mutta se osui oikeaan paikkaan. Muita osanottajia ei siis ollut, oli vain minä, miesjuontaja ja yleisö, joka ei ollut paikanpäällä vaan seurasi jostain muualta käsin.

Olin voittanut 600 000euroa, ja äimistelin ääneen että voiko tämä olla totta, elämäni tulee todella muuttumaan.

Nyt kertokaahan joku mitä tällainen uni tarkoittaa?
  Vastaa viestiin

30.01.12, 11:01   #2 (linkki)
Ellystar**
(Vierailija)

Lisäys

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ellystar** Näytä viesti
Unessani osallistui eräänlaiseen"kilpailuun", jossa golfmailalla palloa lyöden piti osua jonkinlaiseen kohteeseen. Välillä oli jotenkin niin kirkasta etten edes nähnyt mihin suuntasin mailaani, mutta se osui oikeaan paikkaan. Muita osanottajia ei siis ollut, oli vain minä, miesjuontaja ja yleisö, joka ei ollut paikanpäällä vaan seurasi jostain muualta käsin.

Olin voittanut 600 000euroa, ja äimistelin ääneen että voiko tämä olla totta, elämäni tulee todella muuttumaan.

Lisään vielä:

Ällistelin unen lopussa tälle miesjuontajalle, että ihanko totta voitan nämä rahat. Siihen hän sanoi, että saa mennä yksi puttaus pieleenkin, ja saan ne silti. Sitten tuli pieni "mainostauko" tähän kilpailuun.
  Vastaa viestiin
31.01.12, 18:08   #3 (linkki)
Kukaan osaisiko tulkita?
(Vierailija)

Auttakaa joku :/

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ellystar** Näytä viesti

Toivottavasti joku fiksu osaa tulkita!
  Vastaa viestiin
13.02.12, 10:50   #4 (linkki)
Mitäs jos
(Vierailija)

a) käyt lottoamassa

b) olet onnistunut saamaan aikaiseksi jotain hyvin arvokasta, mikä vaikuttaa elämässäsi pitkälle, ja muuttaa sen suuntaa johonkin onnellisempaan??
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku