| Aaltoja
Hei! Näin pari päivää sitten unta, että olin nykyisen asuinkaupunkini satama-alueella, ehkä sillalla, kun huomasin, että minua kohti tulee valtava hyökyaalto. En ehtinyt alta pois, vaan se pyyhkäisi ylitseni. Pidin kaiteesta kiinni. Ihmeekseni huomasin, että aalto ei vienyt minua mukanaan, eikä tuhonnut mitään, meni vain yli. Pian näin uuden suuremman aallon tulevan ja suorastaan ihailin sitä. Vesi oli kristallin kirkasta, enkä pelännyt aaltoa lainkaan. Se pyyhkäisi ylitseni ja pystyin hengittämään veden alla. Näin koko ajan veden läpi kirkkaan taivaan ja auringon. Aaltoja tuli vielä yksi tai kaksi, aina vain suurempi. Mieleeni jäi, että ihastelin kristallin kirkasta vesipatsasta, enkä pelännyt ollenkaan, suorastaan odotin uutta aaltoa. Unessa mainittiin myös vuosi 1972, jolloin oli ollut merkittävät häät ja joihin oli osallistunut useita tuttaviani, itse en ollut silloin vielä syntynyt. Uni oli todella voimakas ja siinä oli hyvä tunnelma. Saisinko tähän vähän apuja.. yritin löytää tulkintoja hyökyaalloille, mutta yleesä ne koettiin pelottavina, tämä oli aivan päinvastainen.
|