Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Unien tulkinta
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
31.01.12, 19:26   #1 (linkki)
Erykah
(Vierailija)

Ruusukvartsia huoneessa

Unessa olin lapsuuteni maatilalla. Tunnelma maatilalla oli hyvin rauhallinen, lähes jonkinlainen taivaallinen hilljaisuus vallitsi siellä.

Talo oli kuitenkin unessa paljon pienempi, väriltään rusehtavan harmaa hirsimökki. Kerros maan alla oli minun huoneeni. Muistan vain kuinka se vaikutti vähän vanhalta se kaikki sisustus siellä. Istuin unessa sängylläni ja katselin yöpöydälläni olevaa suurta ruusukvartsi-kiveä.

Osaisiko joku unitulkki tämän minulle selostaa? Kiitän jo etukäteen :)
  Vastaa viestiin

02.02.12, 17:35   #2 (linkki)
ap
(Vierailija)

vielä nostan

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Erykah Näytä viesti
Unessa olin lapsuuteni maatilalla. Tunnelma maatilalla oli hyvin rauhallinen, lähes jonkinlainen taivaallinen hilljaisuus vallitsi siellä.

Talo oli kuitenkin unessa paljon pienempi, väriltään rusehtavan harmaa hirsimökki. Kerros maan alla oli minun huoneeni. Muistan vain kuinka se vaikutti vähän vanhalta se kaikki sisustus siellä. Istuin unessa sängylläni ja katselin yöpöydälläni olevaa suurta ruusukvartsi-kiveä.

Nosto :/
  Vastaa viestiin
02.02.12, 20:36   #3 (linkki)

Käyttäjän Awa* avatari

Rekisteröitynyt: 10/2009
Lainaus:

Kaikki, mitä unesi talossa on, on sinua itseäsi. Talon kellarissa ovat alitajuiset ja menneisyyteesi liittyvät asiat ja olemuspuolesi. Vanha sielu olet Erykah. Sisälläsi tämän taivaallisen hiljaisuuden nyt tunnet.

Kaikki kivet kertovat henkisestä vahvuudesta, maanläheisyydestä ja voimasta. Ruusukvartsi vaaleanpunaisena kuvaa kristustietoisuuttasi, 12. chakrasi on avautunut. Maailman palvelija ja parantaja nyt olet Erykah.

Upea oli unesi.
  Vastaa viestiin
03.02.12, 00:39   #4 (linkki)
Erykah
(Vierailija)

Awa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Awa* Näytä viesti
Kaikki, mitä unesi talossa on, on sinua itseäsi. Talon kellarissa ovat alitajuiset ja menneisyyteesi liittyvät asiat ja olemuspuolesi. Vanha sielu olet Erykah. Sisälläsi tämän taivaallisen hiljaisuuden nyt tunnet.

Kaikki kivet kertovat henkisestä vahvuudesta, maanläheisyydestä ja voimasta. Ruusukvartsi vaaleanpunaisena kuvaa kristustietoisuuttasi, 12. chakrasi on avautunut. Maailman palvelija ja parantaja nyt olet Erykah.

Upea oli unesi.
Kiitos kauniista tulkinnasta, liikutuin <3
  Vastaa viestiin
03.02.12, 00:55   #5 (linkki)

Käyttäjän Awa* avatari

Rekisteröitynyt: 10/2009
Lainaus:
Kiitos kauniista tulkinnasta, liikutuin <3
Minäkin liikutuin untasi lukiessani... enkeli ihmisten joukossa olet.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku