Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Unien tulkinta
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
02.02.12, 14:22   #1 (linkki)
Katcshing
(Vierailija)

Unessa aikuiset ovat lapsia?

Näin tällä viikolla unta jossa siskoni joka on yli 20 vuotias oli noin 4-vuotias ja juttelin hänelle, itse olin aikuinen ja tiesin että olin mennyt menneisyyteen..
Viime yönä näin taas unta jossa eräs vanha kaverini oli myöskin lapsi, ts. jotain 12-vuotias ja hänkin on oikeasti jotain 23-vuotias tällä hetkellä.
Tietääkö joku mitä tällainen voisi tarkoittaa että he ovat lapsen ikäisiä unissani?
  Vastaa viestiin

26.03.12, 00:12   #2 (linkki)
"kehys"

Käyttäjän tabularasa avatari

Rekisteröitynyt: 03/2012
Sijainti: Helsinki
Tiedostamattamme kommunikoimme toisten ihmisten kanssa kaiken tiedostetun lisäksi myös alemmilla tasoilla. Hieman olosuhteista riippuen, vaikka kuvittelemme olevamme aikuisessa vuorovaikutuksessa, herkemmät puolemme voivat olla vuorovaikutuksessa keskenään. Unissa tietoisuus hajaantuu niin, että sen muodostavat erilaiset mielikuvat ovat eriteltävissä. Unissa voi nähdä sisäisen lapsen eri puolet ja niiden kehitysasteet. Uniin voi tulla myös toisten ihmisten sisäisten lasten herättämät vastaavat tunnereaktiot, joita lapset unissasi mielestäni edustavat. Sen sijaan, että olisitte olleet 'aikuisessa vuorovaikutuksessa' olettekin olleet sisäisten lasten vuorovaikutuksessa. Periaatteessa syvemmissä ihmissuhteissa edellinen on toivottavaa. Pitää vain muistaa, että itselläkin on se sama herkempi puoli, joka vaatii suojelua ja huolenpitoa -- jotta voisi hyvin.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku