Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Unien tulkinta
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
03.02.12, 22:30   #1 (linkki)
lukon avaaja
(Vierailija)

lukko ja avain

Unessa oli nainen, jolla suu oli tiukasti kiinni. Suun kohdalla oli lukko ja minulla oli avain kädessä, ja avasin sitä lukkoa, että nainen voisi puhua? Unessa oli myös toinen nainen, joka oli kauhean rikas. Inhosin häntä, kun hän oli jotenkin röyhkeä.. Hän asui suuressa talossa. Sitten ajattelin, että olen paljon onnellisempi, eikä minun tarvitse rehennellä.Minä olin unessa ilman kotia, menin pieneen ränsistyneeseen vuokra-asuntoon. Siellä oli siis tuo nainen, joka ei voinut puhua. Hänen asunnossaan oli sänky, jossa oli ohut patja. Eikä juuri muita huonekaluja. Kumma uni. Aika voimakas symboli kuitenkin tuo lukko ja avain. Mietin tarkoittaako tuo sitä, että minulla ois joku asia, josta en voi puhua vai miten sinä tulkitsisit?
  Vastaa viestiin

13.02.12, 10:25   #2 (linkki)
Voisiko olla?
(Vierailija)

että kun rohkaistut sanomaan juuri sen mikä on sinulle tärkeää (viis siitä mitä muut ovat mieltä) pystyt elämään paljon rikkaampaa elämää?

Avain on sinulla eli on sinusta kiinni alatko vai etkö. Uskallatko avata itsesi siis. Uskallatko näyttää muille sen todellisen sinäsi.
  Vastaa viestiin
13.02.12, 22:51   #3 (linkki)
lukon avaaja
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Voisiko olla? Näytä viesti
että kun rohkaistut sanomaan juuri sen mikä on sinulle tärkeää (viis siitä mitä muut ovat mieltä) pystyt elämään paljon rikkaampaa elämää?

Avain on sinulla eli on sinusta kiinni alatko vai etkö. Uskallatko avata itsesi siis. Uskallatko näyttää muille sen todellisen sinäsi.

Kyllä. Tämä tulkinta sopisi hyvin elämäntilanteeseeni. Kiitos avustasi.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku