| Vauvoja ja hyökkäileviä käärmeitä
Olen nyt nähnyt varsin kummallisia unia, enkä millään keksi mitä nämä unet yrittää mulle sanoa.
Ensimmäinen uni; Muuta en muista siitä unesta kun että käärme hyökkäili koko ajan käteeni kiinni ja oli vihainen. Mitään vammaa käärme ei saanut aiheutettua minuun.
Toinen uni; Näin unta että hyvä ystäväni ilmoitti olevansa raskaana, hänestä oli siinä unessa tulossa yksinhuoltaja ja siinä unessa tuo tieto ahdisti minua todella paljon kun mietin että miten hän tulee pärjäämään yksin sen lapsen kanssa.
Kolmas uni; Tällä kertaa näin unta että ex-avopuolisostani oli tulossa isä, siinä unessa tällä mun ex-avopuolisollani ja hänen nykyisellä naisellaan oli vähän vaikeaa parisuhteessaan. Jälleen mikä tästä unesta teki ahdistavan niin ex-avopuolisoni oli luopumassa koirastaa sen takia kun hänelle ja uudelle naiselle oli syntymässä vauva. Tämä koira mistä oltiin unessani luopumassa niin oikeassakin elämässä tämä ex-avopuolisoni koira on minulle hyvin tärkeä.
Neljäs uni; Liittyy jälleen käärmeesee joka puree ja hyökkäilee minua kohti. Unessa käärme ei saanut aiheutettua mitään vammoja.
Olen aivan varma että nämä unet yrittää sanoa jotain mutta itse en osaa tätä ratkaista, joten jos nyt joku viisaampi osaisi tulkita näitä mun unia.
|