Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Unien tulkinta
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
06.02.12, 11:40   #1 (linkki)
vaalisekoittaapään
(Vierailija)

Naimisiin Ahtisaaren kanssa

Huh, mikä uni.

Menin naimisiin Ahtisaaren kanssa ja jouduin edustusvaimoksi. Tuliko uni siitä, kun mietin että jos Niinistön ja Haukion liitto onkin vain kulissia ja edustustehtäviä varten?

Vai mitä tällainen uni mulle lupaa?
  Vastaa viestiin

08.02.12, 17:01   #2 (linkki)
vinkkiä?
(Vierailija)

Eikö häät tai vaimona oleminen ole mihinkään verrannollista?
  Vastaa viestiin
10.02.12, 14:37   #3 (linkki)
ei kummempaa
(Vierailija)

Todennäköisesti tämä uni juonsi näistä ajankohtaisista tapahtumista, joita olit ajatellut.
  Vastaa viestiin
10.02.12, 20:16   #4 (linkki)
mitäihmettä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vaalisekoittaapään Näytä viesti
Huh, mikä uni.

Menin naimisiin Ahtisaaren kanssa ja jouduin edustusvaimoksi. Tuliko uni siitä, kun mietin että jos Niinistön ja Haukion liitto onkin vain kulissia ja edustustehtäviä varten?

Vai mitä tällainen uni mulle lupaa?

Paljon merkittäviä asioita yhdessä unenpätkässä.
Ei mikään pelkkä päiväjäänne vaan todella merkityksiä pullollaan.
Ilmeisesti äänestit Haavistoa ( Ahtisaari sanoi äänestäneensä häntä ) ?
Puolison merkitys tosiaan korostui nyt meillä vaaleissa, mutta unesi kertoo sinusta itsestäsi myös.

Tulee mieleen, että prosessoit mielessäsi henkisen ja fyysisen olemuspuolen merkitystä omassa itsessäsi.
Jos Ahtisaari edustaa tässä animushahmoa niin hän kuvastaa sinun omia henkisiä asenteitasi ja arvoja.
Edustusvaimon rooliin joutuminen voisi kuvastaa ajatuksia 'edustavuudesta' tai keskinäisistä rooleista yleensä.
Voi myös viitata oman puolisosi (?) tunteisiin, onko hän 'joutunut' luopumaan omista intresseistään yhteisen hyvän takia ?
  Vastaa viestiin
10.02.12, 21:02   #5 (linkki)
ap
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mitäihmettä Näytä viesti
Paljon merkittäviä asioita yhdessä unenpätkässä.
Ei mikään pelkkä päiväjäänne vaan todella merkityksiä pullollaan.
Ilmeisesti äänestit Haavistoa ( Ahtisaari sanoi äänestäneensä häntä ) ?
Puolison merkitys tosiaan korostui nyt meillä vaaleissa, mutta unesi kertoo sinusta itsestäsi myös.

Tulee mieleen, että prosessoit mielessäsi henkisen ja fyysisen olemuspuolen merkitystä omassa itsessäsi.
Jos Ahtisaari edustaa tässä animushahmoa niin hän kuvastaa sinun omia henkisiä asenteitasi ja arvoja.
Edustusvaimon rooliin joutuminen voisi kuvastaa ajatuksia 'edustavuudesta' tai keskinäisistä rooleista yleensä.
Voi myös viitata oman puolisosi (?) tunteisiin, onko hän 'joutunut' luopumaan omista intresseistään yhteisen hyvän takia ?

Kiitos sulle mitäihmettä!

Äänestin Haavistoa vastaan itseasiassa. Olen sinkku, mutta toive parisuhteesta valtava ja varmaan pohdin myös haluanko isäni kaltaisen vai minulle sopivan kumppanin. Mutta otan toisten mielipiteet ennen omiani huomioon kyllä.
Rauhaa rakentavat ajatukset kuitenkin mulla ?
  Vastaa viestiin
10.02.12, 22:00   #6 (linkki)
mitäihmettä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap Näytä viesti
Kiitos sulle mitäihmettä!

Äänestin Haavistoa vastaan itseasiassa. Olen sinkku, mutta toive parisuhteesta valtava ja varmaan pohdin myös haluanko isäni kaltaisen vai minulle sopivan kumppanin. Mutta otan toisten mielipiteet ennen omiani huomioon kyllä.
Rauhaa rakentavat ajatukset kuitenkin mulla ?

Hmm...tämä uni varmaan aukeaa sinulle sitten kun tosiaan aikanaan menet naimisiin.

Huomasitko kuinka sanoit äänestäneesi ' Haavistoa vastaan' (ei siis 'Niinistön puolesta') ?
Ei mitenkään ihmeellistä sikäli, että nykyisin voi itse kukin järjestää elämänsä ja parisuhteensa niinkuin tykkää - vai voiko ?
Isoisä siinä taustalla viittaa varmaan siihen, että ratkaiset asian omalla kohdallasi viisaasti perinteiden mukaan. Sula virta taas luonnonvoimiin , jotka vaikuttavat siinä taustalla sitten.
  Vastaa viestiin
10.02.12, 22:39   #7 (linkki)
Ihme ja kumma
(Vierailija)

Keskity siihen mitä teet!

Lainaus:
Hmm...tämä uni varmaan aukeaa sinulle sitten kun tosiaan aikanaan menet naimisiin.

Huomasitko kuinka sanoit äänestäneesi ' Haavistoa vastaan' (ei siis 'Niinistön puolesta') ?
Ei mitenkään ihmeellistä sikäli, että nykyisin voi itse kukin järjestää elämänsä ja parisuhteensa niinkuin tykkää - vai voiko ?
Isoisä siinä taustalla viittaa varmaan siihen, että ratkaiset asian omalla kohdallasi viisaasti perinteiden mukaan. Sula virta taas luonnonvoimiin , jotka vaikuttavat siinä taustalla sitten.

Arvoisa 'mitäihmettä', tässä alkuperäisen kysyjän unessa ei ollut

- isoisää
- sulaa virtaa.

Sekoitat kahden kysyjän unet.
  Vastaa viestiin
11.02.12, 08:58   #8 (linkki)
mitäihmettä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme ja kumma Näytä viesti
Arvoisa 'mitäihmettä', tässä alkuperäisen kysyjän unessa ei ollut

- isoisää
- sulaa virtaa.

Sekoitat kahden kysyjän unet.
No niinpä, aivan outo juttu, anteeksi sotku.
  Vastaa viestiin
11.02.12, 09:41   #9 (linkki)
ap
(Vierailija)

Lainaus:

Haavistoa vastaan, ehdokkaani ei päässyt toiselle kierrokselle.
Onkohan mun edessä sitten yrittäjän vaimona oleminen :) Olen konservatiivinen monessa mielessä eli sikäli varmaan tuo sulho ei vastannut täysin omia toiveita!!
Näin sun avulla tulkittuna :)
  Vastaa viestiin
11.02.12, 11:13   #10 (linkki)
yksijuttu
(Vierailija)

Naimisiin meno voi myös tarkoittaa tai edustaa omien eri puoliesi käyttöönottamista elämässäsi. Korkeimmalla tasolla esim. maskuliinisen puolesi hyväksymistä omaksi osaksesi, mikä voi näkyä vaikka uudenlaisena rohkeutena toteuttaa asioita. Tai esim. Ahtisaaren edustaman puolen, mitä se sitten onkaan,hyväksymistä.
  Vastaa viestiin
12.02.12, 21:05   #11 (linkki)
ap
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja yksijuttu Näytä viesti
Naimisiin meno voi myös tarkoittaa tai edustaa omien eri puoliesi käyttöönottamista elämässäsi. Korkeimmalla tasolla esim. maskuliinisen puolesi hyväksymistä omaksi osaksesi, mikä voi näkyä vaikka uudenlaisena rohkeutena toteuttaa asioita. Tai esim. Ahtisaaren edustaman puolen, mitä se sitten onkaan,hyväksymistä.

Kiitos! Rohkeutta olen kyllä jostain kumman syystä saanut sen, huomasin sen vasta eilen :O
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku