Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Unien tulkinta
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
06.02.12, 11:43   #1 (linkki)
muuttaja
(Vierailija)

Jatkuva muutto unissa

Olen nyt parina yönä tehnyt unessani muuttoa. Ensimmäisessä unessa muutin ihan lähelle nykyistä asuntoani, rivitaloon. Olin hämmentynyt ja ihmeissäni muutosta, mutta sinänsä unessa oli ihan positiivinen tunnelma. Vaikka muutin yksin niin olin kuitenkin tavallaan nykyisen miesystäväni kanssa edelleen yhdessä. Kun kannoin tavaroitani niin huomasin hämärän metsän laidassa exäni tuijottavan muuttopuuhiani. Ajattelin, että jaa hän taas vakoilee minua. Jotenkin tiesin siinä unessa, että hän asuu lähellä, vaikka oikeasti hän asuu satojen kilometrien päässä nykyisestä kodistani. Niin ja unessa minulle soitteli joku mies, joka oli selvästi kiinnostunut minusta, ja minäkin tavallaan olin hänestä, mutta silti minulla oli tunne, että siitä miehestä ei seuraa mitään hyvää.

Viime yönä muutin taas. Nyt en vain muista minne, mutta unen lopussa ajoin pimeässä pohjoiseen?

Mitähän nää muuttounet ja vakoilevat exät vois tarkottaa?
  Vastaa viestiin

06.02.12, 12:30   #2 (linkki)
Alitajunnasta
(Vierailija)

Vaikka ihminen nukkuu, aivot työstävät asioita silloinkin. Unet ovat viestejä sieltä. Jokin sinun parisuhteessasi ei ehkä ole kohdillaan, kaipaat muutosta joihinkin asioihin?
Muutosten ei tarvitse olla konkreettisesti sellaisia kuin unessa, mutta kuitenkin asioita, joita pohdiskelet.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku