Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Unien tulkinta
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.02.12, 15:21   #1 (linkki)
lagunatar
(Vierailija)

minä 60 v ja vauva

Hei
Näin erikoisen unen tänään aamulla. Olin työpaikalla ja minulla oli ihan pieni vauva mukanani, oli omani. Sitten mietin, että se pitää viedä pois ennenkuin meidän johtaja näkee, kun ei tietenkään duunipaikalle saa tuoda lapsia ja hän on oikeasti joskus huomauttanut yhdelle työkaverille, kun hänellä silloin oli pakkotilanne tuoda vähäksi aikaa lapsi työpaikalle. . Hyppyyttelin vauvaa sylissäni. Isäni ja äitini jotka kuolleet niin olivat taas jälleen elossa. Ajattelin viedä vauvan heille hoitoon. Unessa oli myös ex-mies, joka olisi samanikäinen kuin minä, mutta kuoli 50-vuotiaana eli 10 vuotta sitten. Hänen osuus unessa oli viedä vauva vanhemmilleni.

En itsekään ole ihan täysin terve, mutta teen siistiä sisätyötä ja olen osa-aikaeläkeläinen. mainittakoon että meidän kissa jouduttiin lopettaa torstaina oli jo iäkäs ja vaikeasti sairas..Oli meidän "vauva" kun olemme lapseton pariskunta, tämä minun toinen avioliittoni. Sitä tietysti nyt suremme.

Saako tähän mitään otetta, voisko tämä kissan kuolema heijastua tähän uneen näin. Vanhempan olivat jälleen taustalla mitään puhumatta.
  Vastaa viestiin

18.02.12, 10:33   #2 (linkki)
Sydäntietoisuus

Käyttäjän Erendil avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Valon sydämessä
Jokin yhteinen asia, mikä liittyy kuolleeseen ex-mieheesi sekä vanhempiisi? Olisiko sinun tehtävä jokin työ itsesi kanssa, mikä liittyy näihin kuolleisiin omaisiisi, jotta pystyt uudestisyntymään?

Onko siis jokin asia heihin liittyen jäänyt sinulle sisällesi vielä työstämättä?

tässä nyt oma arvaus
  Vastaa viestiin
18.02.12, 10:45   #3 (linkki)
Lootus
(Vierailija)

Lemmikistä luopuminen on kovaa. Arkisesti ajatellen mielestäsi siitä ei ehkä sovi puhua työpaikallasi. Onko työympäristosi sellainen, jossa sitä ymmärrettäisi. Ajattelet ehkä heidän ajattelevan, että kissan sureminen ei sovi aikuiselle ihmiselle, että se on lapsellista ja siksi on viisaampaa vaieta, kuten tekivät vanhempasi. Pitäisi tietää jotain ex-miehestäsi, jotta ymmärtäisi hänen roolinsa unessa.
  Vastaa viestiin
19.02.12, 11:28   #4 (linkki)
lagunatar
(Vierailija)

ap vastaa

Kiitos tulkinnasta. Tämä ex-aviomies oli aivan vastakkainen luonne minulle ja piti minua huithapelina, hän kun itse oli hyvin säntillinen. Ihme että yhdessäolo kesti niinkin kauan kun kesti, avioliitto tosin ei kovin kauaa mutta muuten. Nyt en enää tällaista miestä ottaisi, en viihtyisi noin pitkästyttävän ihmisen kanssa. Olihan minussakin vikaa kaikkine outoine tempauksineni. Olen kyllä itse katsonut peiliin myös. Oltiin siis liian erilaiset
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku