| minä 60 v ja vauva
Hei
Näin erikoisen unen tänään aamulla. Olin työpaikalla ja minulla oli ihan pieni vauva mukanani, oli omani. Sitten mietin, että se pitää viedä pois ennenkuin meidän johtaja näkee, kun ei tietenkään duunipaikalle saa tuoda lapsia ja hän on oikeasti joskus huomauttanut yhdelle työkaverille, kun hänellä silloin oli pakkotilanne tuoda vähäksi aikaa lapsi työpaikalle. . Hyppyyttelin vauvaa sylissäni. Isäni ja äitini jotka kuolleet niin olivat taas jälleen elossa. Ajattelin viedä vauvan heille hoitoon. Unessa oli myös ex-mies, joka olisi samanikäinen kuin minä, mutta kuoli 50-vuotiaana eli 10 vuotta sitten. Hänen osuus unessa oli viedä vauva vanhemmilleni.
En itsekään ole ihan täysin terve, mutta teen siistiä sisätyötä ja olen osa-aikaeläkeläinen. mainittakoon että meidän kissa jouduttiin lopettaa torstaina oli jo iäkäs ja vaikeasti sairas..Oli meidän "vauva" kun olemme lapseton pariskunta, tämä minun toinen avioliittoni. Sitä tietysti nyt suremme.
Saako tähän mitään otetta, voisko tämä kissan kuolema heijastua tähän uneen näin. Vanhempan olivat jälleen taustalla mitään puhumatta.
|