Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Unien tulkinta
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
26.05.12, 13:06   #1 (linkki)
Vauhdin hurmaa
(Vierailija)

Rullaportaat ja kaiteesta liukuminen

Viime yönä unessani kiipesin rullaportaita tavaratalossa ylöspäin. Matka siinä meni vaivattomasti ylös, vaikka ne eivät automaattisesti liikkuneetkaan vaan minun piti ne itse kulkea. Sitten olinkin laskemassa jonkun toisen henkilön kanssa pitkää kierrekaidetta pitkin alas päin. Hiukan vauhti pelotti, koska nopeasti alas tulin, mutta nautin toisaalta siitä laskusta ja siitä, että uskalsin sen alas huimana laskea. Olen elämässäni eilen päätynyt ratkaisuun, joka ei ole helppo mutta tiedän sen tuovan parempaa elämää minulle ja lapsilleni.
  Vastaa viestiin
05.06.12, 08:32   #2 (linkki)
Sydäntietoisuus

Käyttäjän Erendil avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Valon sydämessä
Tavaratalo voisi kuvastaa omia arvoja/mikä on itselle tärkeää, mitä ilmeisemmin olet niitä joutunutkin punnitsemaan.

Kierrekaide on tukirakennelma, jota pitkin siis laskit alaspäin eli se, minkä varaan ikinä oletkaan elämäsi tukirakennelmaa rakentanut, ei ollutkaan sinulle riittävän hyvä vaan liu'uit siitä pois = palasit kuin takaisin lähtöruutuun rakentamaan jotain parempaa:)

tässä nyt oma arvaus
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku