Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Unien tulkinta
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
09.06.12, 10:14   #1 (linkki)
oho
(Vierailija)

Sama uni äidillä ja tyttärellä!

Menin herättämään tytärtä(9-v), joka kertoi nähneensä unta papukaijoista. Ällistyin, sillä niin minäkin! Me olimme viime yönä nähneet kumpikin unta, että meille oli ostettu kaksi papukaijaa, jopa väritys oli ollut sama, punavihreä... Meillä ei ole ollut pitkiin aikoihin puhetta lintujen hankkimisesta. Papukaijat lauloivat unessa iloisesti, unesa oli hyvä tunnelma. Lisäksi ne papukaijat puhuivat minulle telepaattisesti, mutta minä en nyt enää muista...mitä ne sanoivat... se harmittaa kovasti! Mitä tämä uni voisi kuvata? Ja eikö ole kummallista, että ne papukaijat tulivat sekä minun että tyttäreni uneen!!?
  Vastaa viestiin
09.06.12, 20:08   #2 (linkki)
GoodNight :)
(Vierailija)

Kyllä, onhan se kummallista..

Uskoisin, että tässä on nyt isompi tarkoitus kuin ajatus siitä, että hankkisitte itsellenne papukaijan tai jonkin muun linnun, mutten silti kiellä etteikö se olisi teille hyvä suunnitelma nytten. Papukaijojen värit, merkitsevät elinvoimaa, hellyyttä ja luonnonläheisyyttä.

Varokaa puhuasta sellaisia asioita mitä ette tarkoita, esim juoruilua, pahan puhumista, toistenne matkimista (sitä, ettet te muutu liian toistenne kaltaisiksi, tarjoa toisillenne liikaa itsestänne) tai liioittelua. Voisi tarkoittaa myöskin lähempää suhdetta teidän kahden välillä. Olet varmasti haaveillut tekeväsi jotain ihmeellisempää tai läheisempää hänen kanssaan, kun odotit synnyttäväsi hänet tai sen jälkeen? Saattaa myös olla, että tyttäresi toivoo sinulta jotakin vastaavaa. - Ikään kuin telepaattinen viesti siitä, että jompikumpi tarttee nyt toiselta jotakin syvällisempää, ei vain pintapuolta.

Kannattaa koettaa sängyssä levätessäsi taas muistella unta. Itselle tulee aina silloin mieleen että mitä unta viimeyönä oli nähty, jos ei sitä herättyään muistanutkaan. //Muuta viestiä minä en tästä unesta saa repäistyä.. :)
  Vastaa viestiin
09.06.12, 20:22   #3 (linkki)
oho
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja GoodNight :) Näytä viesti
Uskoisin, että tässä on nyt isompi tarkoitus kuin ajatus siitä, että hankkisitte itsellenne papukaijan tai jonkin muun linnun, mutten silti kiellä etteikö se olisi teille hyvä suunnitelma nytten. Papukaijojen värit, merkitsevät elinvoimaa, hellyyttä ja luonnonläheisyyttä.

Varokaa puhuasta sellaisia asioita mitä ette tarkoita, esim juoruilua, pahan puhumista, toistenne matkimista (sitä, ettet te muutu liian toistenne kaltaisiksi, tarjoa toisillenne liikaa itsestänne) tai liioittelua. Voisi tarkoittaa myöskin lähempää suhdetta teidän kahden välillä. Olet varmasti haaveillut tekeväsi jotain ihmeellisempää tai läheisempää hänen kanssaan, kun odotit synnyttäväsi hänet tai sen jälkeen? Saattaa myös olla, että tyttäresi toivoo sinulta jotakin vastaavaa. - Ikään kuin telepaattinen viesti siitä, että jompikumpi tarttee nyt toiselta jotakin syvällisempää, ei vain pintapuolta.

Kannattaa koettaa sängyssä levätessäsi taas muistella unta. Itselle tulee aina silloin mieleen että mitä unta viimeyönä oli nähty, jos ei sitä herättyään muistanutkaan. //Muuta viestiä minä en tästä unesta saa repäistyä.. :)
Kiitos tästä vastauksesta! :) Luinkin netistä, että papukaija voi tarkoittaa juoruilua. Lähinnä tuli mieleen, että meistä juoruttaisi jotain. On suvussa sellaisia asioita, että olen eri mieltä yhdestä asiasta kuin sisarukseni. Toivottavasti saadaan se asia selvitettyä suoraan. Ja jospa tarkoittaisikin tuota, että tulisi läheisempi suhde tyttäreni ja minun välille. Minulla on pienempiäkin lapsia, vauvakin, joka vaatii niin paljon huomiota. Niin varmasti tästä vanhimmasta tyttärestä tuntuu, että hän on saanut liian vähän huomiota. Pitää yrittää sitä asiaa kohentaa-- :)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku