Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Unien tulkinta
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
13.06.12, 11:01   #1 (linkki)
mitä ihmettä
(Vierailija)

käden katkeaminen

Unessani käsi katkesi läheltä rannetta. Luut törröttivät ihon alla joka suuntaan. Lääkäriin olin kovasti menossa, mutta kuten unissani aina, en sinne millään päässyt.

Onko tällä millainen merkitys? Kipua en tuntenut yhtään.
  Vastaa viestiin
13.06.12, 12:37   #2 (linkki)
Ci
(Vierailija)

Olet tulkinnut täällä unia ja tiedät että taustatiedot ovat tärkeitä. Mitä siis tapahtui?
  Vastaa viestiin
13.06.12, 12:51   #3 (linkki)
mitä ihmettä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ci Näytä viesti
Olet tulkinnut täällä unia ja tiedät että taustatiedot ovat tärkeitä. Mitä siis tapahtui?

En kylläkään ole unien tulkitsija enkä osaa niihin mitään kertoa. Siksipä täällä kyselen. Mutta itse tapahtumiin en osaa sen selvempää kertoa, kuin että uni alkoi niin, että istuin katsomassa kättäni ja ihmettelemässä mitä tapahtui. Näin luiden törröttävän sinne ja tänne sekä pienen nirhauman ranteessa.

Siitä alkoi sitten tämä lääkäriin lähteminen, joka ei ottanut onnistuakseen sitten millään. Piti hakea jotain unohtunutta tavaraa, auton avaimia, kassia ja kaikki nämä aina erikseen. Jotenka en päässyt lähtemään mihinkään koko tämän unen aikana.

Minulle käy aina näin, että kun olen menossa unessani johonkin, en pääse sinne millään. Aina tulee jotain estettä.
  Vastaa viestiin
13.06.12, 15:47   #4 (linkki)
Ci
(Vierailija)

Samanniminen tulkitsee täällä unia, joten luulin sinua häneksi. Ei siinä olisi mitään merkillistä, omille unille on joskus sokea, mutta ihmettelin ettei hän laittanut taustaa. Ilman taustaa menee pakostakin arvailuksi, jota en aina jaksa harrastaa.

Arvailen nyt kuitenkin siihen suuntaan käsivarren poikkimenosta, että jotain haitallista tapahtui. Esimerkiksi ura voi katketa, avioliitto tai haave, sopimus "mennä poikki", joko lähiaikoina tai aikaisemmin elämässä, joka vei sinulta niissä symbolisesti toimintakyvyn. Ehkä vain tietyssä asiassa, tai sitten sinulla on elämässäsi vaikkapa jokin esto jarruttamassa, kuten itsetunnon tai rahan puutetta, ujoutta, mitä tahansa. Lääkäri on kyllä hyvä enne. Viivästykset ja esteet siinä voisivat olla, ettet saa lähdetyksi, aikaseksi, hakea apua ja siten annat mahdollisuuksien mennä sivu suun. Mahdollisesti jossittelet, mahdollisesti sinun tulisi ottaa itseäsi niskasta kiinni ja toimia. Mitä mieltä itse olet?
  Vastaa viestiin
14.06.12, 07:50   #5 (linkki)
mitä ihmettä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ci Näytä viesti
Samanniminen tulkitsee täällä unia, joten luulin sinua häneksi. Ei siinä olisi mitään merkillistä, omille unille on joskus sokea, mutta ihmettelin ettei hän laittanut taustaa. Ilman taustaa menee pakostakin arvailuksi, jota en aina jaksa harrastaa.

Arvailen nyt kuitenkin siihen suuntaan käsivarren poikkimenosta, että jotain haitallista tapahtui. Esimerkiksi ura voi katketa, avioliitto tai haave, sopimus "mennä poikki", joko lähiaikoina tai aikaisemmin elämässä, joka vei sinulta niissä symbolisesti toimintakyvyn. Ehkä vain tietyssä asiassa, tai sitten sinulla on elämässäsi vaikkapa jokin esto jarruttamassa, kuten itsetunnon tai rahan puutetta, ujoutta, mitä tahansa. Lääkäri on kyllä hyvä enne. Viivästykset ja esteet siinä voisivat olla, ettet saa lähdetyksi, aikaseksi, hakea apua ja siten annat mahdollisuuksien mennä sivu suun. Mahdollisesti jossittelet, mahdollisesti sinun tulisi ottaa itseäsi niskasta kiinni ja toimia. Mitä mieltä itse olet?

Kiitos vastauksestasi. Kyllähän tuo tuntuisi pitävän aika hyvin paikkansa mitä kerroit tuossa. Aikaisemmin on tosiaan tapahtunut yhtä ja toista, joka lamautti täydellisesti minut. Hyvin järkeenkäypää tulkintaa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku