Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Vaihtoehtoiset hoitomuodot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
04.06.05, 11:18   #1 (linkki)
mch
(Vierailija)

Ladycomp -ehkäisytietokone

Onko kennelläkään positiivisia/negatiivisia kokemuksia Ladycomp -ehkäisytietokoneesta? Sille luvataan Pearlyn indeksillä 0.7:n luotettavuus. Suomessa sitä ei myydä mutta netissä on siitä paljon tietoa ja muualla sitä käytetään. Haluaisin lopettaa pillereiden käytön ja yritän etsiä sopivaa hormonitonta vaihtoehtoa.
  Vastaa viestiin

05.06.05, 21:03   #2 (linkki)
Maisa
(Vierailija)

Re: Ladycomp -ehkäisytietokone

Kerrotko tarkemmin?
  Vastaa viestiin
06.06.05, 13:56   #3 (linkki)
mch
(Vierailija)

Re: Ladycomp -ehkäisytietokone

Pikkulaite kysyy päivittäin lämpötilan, joka mitataan tosi tarkalla mittarilla suusta, juuri kun on herännyt. Mittaus kestää n. 30s. Kone laskee näin ovulaatioajankohdan ja kertoo siis päivät, jolloin ei voi tulla raskaaksi, ja ilmoittaa tämän vihreällä valolla. Vastaavasti jos raskaakasi tuleminen on mahdollista, näkyy punainen valo. Metelmä perustuu siihen, että ovulaation jälkeen munasolu on hedelmöitymiskykyinen max. 18h, ja siitiöiden hedelmöittämiskyky kestää 96h. Jos kierto kestää 28 pvää, niin näistä ainoastaan kuutena voi tulla raskaaksi. 28 pvän kierto on tosin teoreettinen, harvalla todellisuudessa on näin säännölllistä. Laite ottaa huomioon muutokset kierrossa ja myös sen, jos on kuumetta ym. Lisätietoa saa googlettamalla Ladycomp.

Itse en ole löytänyt yhtään käyttäjiltä tullutta negatiivista palautetta, joten kiinnostus on suuri!

Vastaa viestiin
06.05.07, 16:08   #4 (linkki)

Rekisteröitynyt: 05/2007
Kokemuksia

Tämä tulee nyt tosi myöhässä, mutta olen käyttänyt Lady Combia jo kohta pari vuotta ja olen ollut tyytyväinen. Punaisia päiviä on enemmän kuin luvattu 6 mutta laitteseen on voinut luottaa ihan täysin. Pillerit eivät sopineet minulle, mutta tämä laite on loistava.

Jos joku päättää hankkia, minulta saa viitteen, jolla saa hinnasta alennusta. Laita viestiä mailiin: sari_uski (at) hotmail.com

Sarius

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mch
Onko kennelläkään positiivisia/negatiivisia kokemuksia Ladycomp -ehkäisytietokoneesta? Sille luvataan Pearlyn indeksillä 0.7:n luotettavuus. Suomessa sitä ei myydä mutta netissä on siitä paljon tietoa ja muualla sitä käytetään. Haluaisin lopettaa pillereiden käytön ja yritän etsiä sopivaa hormonitonta vaihtoehtoa.
  Vastaa viestiin
10.10.11, 16:41   #5 (linkki)
hormoniton
(Vierailija)

kokemuksia Pearlystä?

Onko kenelläkään kokemuksia Pearlystä? ( Pearly / Laitteet / Lady-Comp Finland ) Näyttäisi olevan Lady-Comppia edullisempi vaihtoehto ja tällä hetkellä en tarvitsisi lady-compin lisäominaisuuksia.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku