| Köpelösti
En ikänä laita ilmastointiteippiä. Siitä nousi niin silmitön tuska jalkaan. Lienee liimassa jokin aineosa, jota en siedä.
Mun syylääni jalassa ensin kärsin, sitten kokeilin ilmastointieippiä, mutta se kariutui hirmuiseen tuskaan. Sitten hoiti jalkahoitaja 6 kk, ei apua. Sitten menin ihotautilääkärille, ja gryohoidettiin muutaman kerran. Aina se syylä kasvoi uudelleen. Lopuksi lääkäri kaiveli veitsellä pois, ei auttanut, taas pamahti takaisin samaan paikkaan. Olin vuoden, ja kävelin vain aamutossulla, kun ei kärsinyt kenkää laittaa jalkaan.
Sitten aloin voitelemaan aloe verageelillä sitä. Olin sitä aiemminkin tehnyt, mutta en niin säännöllisesit. Nyt sitten aloin tuon voitelun jälkeen syylän reunasta kynnellä heilutella, ja se alkoi pikkuhiljaa irrota. Meni siinä monta viikkoa, aina voitelin ja nytkyttelin sitä yhä enemmän ja enemmän irtoavaa syylää. Sitten yks kaunis kerta, se irtosi ja jäi käteen. Semmonen pitkä juuri siinä oli perässä. Ja nyt se ei ole enää kasvanut siihen uudelleen vuoteen. Toivon mukaan ymmärtää pysyä poissa.
|