Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Vaihtoehtoiset hoitomuodot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
30.09.05, 10:15   #26 (linkki)
Olli Lind
(Vierailija)

Elixir

Nonista ei ole kerrottu yhtään mitään, joka ei pitäisi paikkaansa.

Elixiriä kuitenkin otetaan 15-30 ml päivässä, joten yhtä marjaa tai yrttiä siinä on aika vähän. Toisaalta marjat toimivat synergisesti, joten emme tiedä miten Elixir toimii.

Mutta 6 vuoden työ Helsingin yliopistossa on vaatinut tuhansia tutkimuksia, tuhansia kokeiluja ja on isänmaallinen ja todella kannatettava yritys.

Emme kuitenkaan vielä tiedä, mitkä ovat Elixirin vaikutukset.

Olli
  Vastaa viestiin
30.09.05, 11:18   #27 (linkki)
NONI
(Vierailija)

Re: virtsatietulehduksen hoitoon

Noni on tarjonnut ainakin minulle paljon enemmän, mitä siitä on edes luvattukaan. Ja nekun vielä näkyvät labraseurannassa, miten ne ovat vaikuttaneet, vai väitätkö edelleen, että se on sattumaa. Joka tapauksessa aika kummaa sattumaa, ettei se ole tapahtunut aiemmin vuosienkaan saatossa, ja sattuu juuri silloin, kun nonia alkaa käyttämään, muutokset parempaan päin alkavat näkyä myös labratutkimuksissa.
  Vastaa viestiin
02.10.05, 07:30   #28 (linkki)
Innostunut
(Vierailija)

Re: Elixir

Onko tätä Elixiriä jo myynnissä?
Minä käytin joskus muutaman pullon sitä Nonia, mutta rahat loppuivat. En saanut mitään tuloksia eikä ollut varaa pitempiin kokeiluihin.
Suomalaisittain ja pohjoismaalaisittain asennoituneena olen varma että kotimaisilla luonnonaineilla onnistutaan paremmin terveysrintamallakin. Näin ainakin on minun suhteeni. Olkoon sitten vaikka ajatuksen voimaa sekä luottamusta siinä lisänä.
  Vastaa viestiin
02.10.05, 12:37   #29 (linkki)
Olli Lind
(Vierailija)

Kyllä Elixiriä on saatavissa Ecowayn kanta-asiakkaiden kautta esim. www.ecoinfo.fi -sivujen kautta.
Elixir on kuitenkin tuplaten kalliimpi kuin noni.

Olli
  Vastaa viestiin
02.10.05, 12:38   #30 (linkki)
JR
(Vierailija)

Tulehdustautien hoitoon on monia luontaisia ravintoaineita, joilla on tärkeä merkitys kehon puolustusjärjestelmässä. Virtsatietulehdus on yksi yleisimmistä sairauksista. Vahvistamalla kehon omaa puolustusta saadaan tulehdus nujerrettua.

Erittäin tehokas ja monipuolinen antioksidantti on havupuu-uutejuoma, jolla on myöskin antimikrobista tehoa bakteereita vastaan. Mäntyuutteella on ehkäisevää tai parantavaa vaikutusta yli 50 taudissa ja sairaalloisessa tilassa kuten sydän- ja verisuonitaudeissa, muistihäiriöissä, nivelvaivoissa jne.

Salinniemen kultaheralla on moni saanut apua virtsatievaivoihin ja on erittäin tehokas miesten eturauhasvaivoihin, (mielestäni tehokkaampi kuin karpalovalmisteet).

C-vitamiinin saannin varmistaminen, kuten myös foolihapon B 6 ja 12. Ellei C-vitamiinia mene myös vessanpöntöstä alas ei sitä ole riittänyt suojaamaan virtsateitä.

Hiivan syrjäyttämiseen FitLinen ALL-IN-1000 jogurtti on aivan ykkönen, kasvattaen hyvän bakteerikannan, jolla on keskeinen merkitys ravintoaineiden imeytymisessä.

Näillä ravintoaineilla (ei ihmeaineita) kuten myös monilla muilla kuten Aloe, NONI ja monet muut luonnonaineet joita on käytetty vuosituhansia kansanlääkinnässä ja pidetty nykyiset elintasosairaudet kurissa.

Näitä luonnonaineita on ruvettu valmistamaan perimätiedon pohjalta, niiden terveyttä edistävien ominaisuuksien vuoksi.

Nautitaan luonnosta JR.
  Vastaa viestiin
02.10.05, 20:54   #31 (linkki)
?
(Vierailija)

""Nonista ei ole kerrottu yhtään mitään, joka ei pitäisi paikkaansa.""

No tuohan se on oieka asenne ""tietokirjailijalle"".
Keksi oma tarinasi nonista niin Olli poika julkaisee ja kun se on painettu niin pitäähän se olla totta.

Vastaa viestiin
02.10.05, 23:21   #32 (linkki)
Joten
(Vierailija)

Mikähän siinä on, että ihmiset eivät etsi, vaan heti, jos ei kertalaakista osu oikeaan, ollaan kovalla äänellä hölöttämässä, että hukkaan meni rahat. Kuitenkin he ovat tuhatkertaisia summia santsanneet´terveytensä tuhoamiseksi.

Onhan se selvää, että pitää etsiä. Yksi sopii yhdelle, toinen toiselle, kolmas kolmannelle.
Minä kokeilin havupuun uutejuomaa n. 50 litraa pahassa kroonisessa tulehdussairaudessa, mutta minun tapauksessani se ei puurut.
Aloe verageelijuomaa kokeilin suunilleensaman verran, ei mitään havaittavia muutoksia parempaan.

Sitten kokeilin NONIa, ja 4 litran jälkeen alkoi olotila nousta, tulehdusarvot laskea, ja kivut kadota. Se oli mun juttu, se noni, mutta ennen nonia sain hakea todella pitkään ja paljon, ennenkuin osui oikeaan, joka minulle tehoaa.
  Vastaa viestiin
03.10.05, 00:06   #33 (linkki)
JR
(Vierailija)

Näin se on ja montakertaa juuri tulehdussairaudet vaativat pitkää pinnaa, pitää vain jaksaa etsiä tepsivin 'elixsiiri'.

Voi myös kokeilla yhtäaikaa eri ravintoaineita ja antioksidantteja (kohduuten rajoissa). Myöskin ajankohta vaikuttaa onko talvi, kevät vai kesä, tai onko jokin lääkekuuri päällä jne.

Sitten kun onnistuu löytämään oikean 'kokteilin' niin se palkitsee moninverroin, eikä pääse syntymään lääkekierrettä, joka on tuhoisa elimistön luonnolliselle puolustukselle ja tasapainolle.
  Vastaa viestiin
03.10.05, 01:45   #34 (linkki)
Juuri noin
(Vierailija)

Ja mihinkähän tietosi perustuu ? Ei mihinkään muuhun, kuin katkeruuteen, ja ilkeämielisyyteen. Noni on mulle antanut paljon enemmän, mitä siitä on osattu kertoa.

Mutta eihän se anna saitureille. Noni pitää olla annosteltu juuri oikeassa suhteessa kunkin käyttäjän tarpeisiin. Yksi pullo, kaksi pulloa / purkkia, ei vaikuttanut mihinkään. No uskon varmasti, että ei vaikuttanut. Ei mullakaan noin pieni ja lyhyt aika vaikuttanut.

Ja näillähän se suurin kokemus juuri onkin. Kun aloitusoireet ovat päällä, ja noni osoittanut alkavan toimimaan, ei muuta kuin nonin lopetetaan kauhea mekkala päällä, että kun meni maha sekaisin, tuli vain näppyjä. Joo, kun ne kuuluivatkin tulla, mutta kun lopetetaan kesken kaiken. Mistäpä niitä positiivisiä kokemuksia edes olisikaan ehtinyt vielä tulla ?
  Vastaa viestiin
03.10.05, 08:06   #35 (linkki)
Olli Lind
(Vierailija)

Ei yksi kokemus kerro vielä mitään. Täytyy olla monia, monia samanlaisia kertomuksia ja niiden tulee olla linjassa tutkimusten kanssa.

Olen raakannut näistä syistä paljon erilaisia kokemuksia, jotka voivat olla tosia, mutta eivät yleistettävissä.

Olli
  Vastaa viestiin
03.10.05, 08:49   #36 (linkki)
Realisti
(Vierailija)

""Ei yksi kokemus kerro vielä mitään. Täytyy olla monia, monia samanlaisia kertomuksia ja niiden tulee olla linjassa tutkimusten kanssa.""

Ole nyt vähän varovainen, Olli. Tuo on hyvin lähellä sitä, että alkaisi vaatia tieteellistä näyttöä rohdon toimimisesta ja tällä palstalla se on synneistä suurimpia.
  Vastaa viestiin
03.10.05, 10:36   #37 (linkki)
Olli Lind
(Vierailija)

Kyllä tieteellistä näyttöä saa vapaasti vaatia. Se on täysin kohtuullista. Mutta ei ole kohtuullista väittää, että sellaisia ei olisi ollenkaan tai vähätellä näyttöjä muutenkin.

Minä luotan kyllä kokemusperäiseen tietoon. Lääkäreidenkin työstä kokemusperäiseen tietoon perustuu 60% ja vain 40%:a tieteeseen. Jos satoja ja tuhansia samanlaisia tapauksia tapahtuu, niin kokemus kertoo jotain. Jos yksi tapaus tapahtuu, se ei kerro vielä mitään.

Olli
  Vastaa viestiin
15.02.10, 05:42   #38 (linkki)
LOL
(Vierailija)

Älä viitti!

LOLLOLLOLLOLLOLLOL
  Vastaa viestiin
18.01.12, 22:10   #39 (linkki)
kikki
(Vierailija)

noni

paljo se nonitabu maksaa ja mistä saa
  Vastaa viestiin
13.04.12, 12:52   #40 (linkki)
vierailijaxx
(Vierailija)

Mehupaasto ja rakkotulehdus, liikaa emästä

Itse saan mehupaastolla aina virtsatietulehduksen. Paavo Airolan Voi Hyvin-kirjan mukaan keho on silloin liian emäksinen.
  Vastaa viestiin
13.04.12, 16:05   #41 (linkki)
Hetkinen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailijaxx Näytä viesti
Itse saan mehupaastolla aina virtsatietulehduksen. Paavo Airolan Voi Hyvin-kirjan mukaan keho on silloin liian emäksinen.
Öö. Siis mikä kehossa on silloin liian emäksinen?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku