Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Vaihtoehtoiset hoitomuodot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
10.10.05, 21:29   #1 (linkki)
vaihtoehtoja
(Vierailija)

Migreenilääkkeille

itse käytän Fitlinen Activize oxyplussaa migreeniin, ja se tehoaa melkein aina. ennen söin migreenilääkkeitä(zomig) vähintään pari-kolme kertaa kuussa, nyt viimeksi kesäkuussa.
Anoppinin suositteli minulle sitä ku sitäki alko jo hirvittää minun jatkuva särkylääkkeiden syönti. En uskonut että se voisi toimia...mutta toimii kuin toimiikin, varsinkin jos ottaa hyvissä ajoin! En voi sanoa päässeeni täysin irti särkylääkkeistä, mutta ainakin 75% niiden käyttö on vähentynyt.
Activizeä otetaan n.1-2 tl lasilliseen vettä sekoitettuna 2-3 kertaa peräkkäin, n. 10 min välein. Aiheuttaa tod.näköisesti ihon punoitusta ja kihelmöintiä,mutta se ei todellakaan ole vaarallista, vaan päinvastoin...
tuttavani sukulainen myy tuotteita, ja sinäkin voit tilata sieltä JOS kiinnostaa, ei toki ole pakko(huom.helpotan vain hankkimista, en myy!!!). Mutta voin suositella lämpimästi, koska itse sain siitä avun.ja jos tuli jotain kysyttävää ni laita tänne kysymyksiä, tai tuolla nettiosotteessaki voi kysyä sähköpostilla, jos haluaa. http://www.5101021.well24.com

Vastaa viestiin

11.10.05, 00:32   #2 (linkki)
JR
(Vierailija)

Re: Migreenilääkkeille

Niin ja FitLinen ALL-IN-1000- jogurtilla saat lääkkeillä kuormitetun vatsan kuntoon. Myös palautus/iltajuoma Restorate auttaa kehon tasapainottamisessa ja aineenvaihdunnassa. On hyvä apu MSM-jauheen kanssa taisteltaissa kehon happamoitumista vastaan.

Energiahoidolla saa rentoutettua niska- hartialihakset ja jäsenkorjauksella avattua lavat, nikamalukot jne. Näillä hoitotoimilla saa yleensä apua migreeniin. Niin ja energiahoitolla saa mikreenikohtauksen yleensä noin 1/2 tunnissa ohi (olen yhdenkerran epäonnistunut ja jouduin uusimaan hoidon noin 6 tunnin jälkeen).

Olen hoitanut monia..monia migreenistä kärsiviä ja kohtauksien väli on harventunut ja lieventynyt joka hoitokerran jälkeen.

Olen itsekkin kärsinyt aikoinani migreenistä, mutta nykyisin ei enää ole ollut kohtauksia n. 5-6 vuoteen ja ilmeisesti energiahoidoilla (teen jäsenkorjaus- energiahoitoja) on osansa migreenistä parantumiseeni.

Välkettä vain ilotulituksissa tv JR
  Vastaa viestiin
11.10.05, 07:55   #3 (linkki)
Olli Lind
(Vierailija)

Re: Migreenilääkkeille

Noni on tässä myös hyvä. Esimerkiksi Hortonin taudissa migreenit voivat kestää 4 kuukautta yhteen menoon. Ystäväni Heikki käytti lääkitystä, joka maksoi 35 euroa päivässä. Nyt hän on käyttänyt jo vuosia nonia, eikä yhtä ainutta migreenikohtausta ole tullut.

Minulla oli migreenityyppisiä päänsärkyjä hyvin harvakseen. Nyt ei ole ollut ensimmäistäkään 7 vuoteen.

Olli
  Vastaa viestiin
26.10.05, 23:50   #4 (linkki)
Lii Laarum
(Vierailija)

Re:JR.lle

Itse kärsin jatkuvista migreeneistä, joiden vuoksi joudun olemaan paljon pois töistä. Itseasiassa nyt on mennyt pari kuukautta niin, että joka päivä on pieni migreeni päällä. Elämä on välillä sietämätöntä tämän vuoksi.
Olisin kiinnostunut kuulemaan enemmän noista energiahoidoista ym. Onko sinulla kotisivuja tms.?
  Vastaa viestiin
27.10.05, 13:14   #5 (linkki)
JR
(Vierailija)

Re: Re:JR.lle

Hei Lii Laarum

Valitettavasti kotisivuja ei ole, mutta voit lähettää kysymyksiä osoitteeseen aeplus@gmail.com vastailen parhaani mukaan. JR
  Vastaa viestiin
09.01.12, 13:19   #6 (linkki)
vaihtoehto
(Vierailija)

Avantouinti vois auttaa myös.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta: