| Migreenilääkkeille
itse käytän Fitlinen Activize oxyplussaa migreeniin, ja se tehoaa melkein aina. ennen söin migreenilääkkeitä(zomig) vähintään pari-kolme kertaa kuussa, nyt viimeksi kesäkuussa.
Anoppinin suositteli minulle sitä ku sitäki alko jo hirvittää minun jatkuva särkylääkkeiden syönti. En uskonut että se voisi toimia...mutta toimii kuin toimiikin, varsinkin jos ottaa hyvissä ajoin! En voi sanoa päässeeni täysin irti särkylääkkeistä, mutta ainakin 75% niiden käyttö on vähentynyt.
Activizeä otetaan n.1-2 tl lasilliseen vettä sekoitettuna 2-3 kertaa peräkkäin, n. 10 min välein. Aiheuttaa tod.näköisesti ihon punoitusta ja kihelmöintiä,mutta se ei todellakaan ole vaarallista, vaan päinvastoin...
tuttavani sukulainen myy tuotteita, ja sinäkin voit tilata sieltä JOS kiinnostaa, ei toki ole pakko(huom.helpotan vain hankkimista, en myy!!!). Mutta voin suositella lämpimästi, koska itse sain siitä avun.ja jos tuli jotain kysyttävää ni laita tänne kysymyksiä, tai tuolla nettiosotteessaki voi kysyä sähköpostilla, jos haluaa. http://www.5101021.well24.com |