| |  | | |
25.11.09, 11:08
|
#276 (linkki)
| | (Vierailija) | Lue keskustelupalstojen ohjeet Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvinkin totta. Ihan totta. Tosin moni myyjä mainostaa lääkäreidenkin käyttävän, mutta lääkäreiden nimiä tai edes työpaikkaa ei voi sanoa, koska muuten lääkeyhtiöt antais piiskaa. :)
Hyvin monella nonikauppiaalla on kyllä keskiväestöä enemmän vaivoja ja vammoja. Yleensä aktiivikäyttäjän vaivat paranevat annosta nostamalla, vaikka heidän mukaansa vaivoja ei pitäisi edes tulla mehua juodessa... logiikka ei oikein toimi, mutta eipä sitä tietysti voi odottakaan. | Voiko tosiaan olla totta, että et ymmärrä keskustelupalstojen sääntöjä? Kenenkään nimiä ei ole lupa julkaista keskustelupalstoilla ei edes lääkäreiden nimiä lupaa heiltä kysymättä.
Ja toisekseen, eikös ne ihmiset juuri nonia käytä niihin moninaisiin vaivoihinsa, joihin lääketiede ei ole kyennty tarjoamaan apuaan? Harvapa täysin vaivaton ihminen alkaa käyttää pitkiä aikoja tuotetta, jonka vaikutukset eivät tunnu elimistössä. Jos ei ole vaivoja, eihän se lääkekkään silloin vaikuta positiivisesti.
"vaikka heidän mukaansa vaivoja ei pitäisi edes tulla mehua juodessa..." Niin kenen käyttäjän mukaan? Oliko se tutun tutun, serkun kaima, joka niin kertoi? Mikä mahtoikaan alkuperäinen kertomuksen muoto olla?
Siis mielestäsi kyse on lääkkestä vai?
Lääkityksestäkin huolimatta ihmiset saavat sairauksia. Mikähän siinä on?
Ja kehtaavat vielä kuollakkin jopa lääkärin edessä vastaanottotuolilla. Sellaisiakin kuolemia tiedän tapahtuneen aivan tutulle henkilölle.
| |
| | |
25.11.09, 12:00
|
#277 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärryksen puutekko? Voiko tosiaan olla totta, että et ymmärrä keskustelupalstojen sääntöjä? Kenenkään nimiä ei ole lupa julkaista keskustelupalstoilla ei edes lääkäreiden nimiä lupaa heiltä kysymättä. | Kyllä nimiä voi julkaista oikein hyvin. Esimerkiksi Toloselta, Sulkakoskelta, Hänniseltä ja Heikkilälältä ei ole kysytty mitään lupaa, saako heidän nimiään kertoa. Kukaan suomalainen lääkäri ei ole kehunut verkostomehua lääkkeeksi yhtään mihinkään.
| |
| | |
28.11.09, 03:46
|
#278 (linkki)
| | (Vierailija) | Taitaa olla ymmärryksessä puutetta kyllä... Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärryksen puutekko? Voiko tosiaan olla totta, että et ymmärrä keskustelupalstojen sääntöjä? Kenenkään nimiä ei ole lupa julkaista keskustelupalstoilla ei edes lääkäreiden nimiä lupaa heiltä kysymättä.
Ja toisekseen, eikös ne ihmiset juuri nonia käytä niihin moninaisiin vaivoihinsa, joihin lääketiede ei ole kyennty tarjoamaan apuaan? Harvapa täysin vaivaton ihminen alkaa käyttää pitkiä aikoja tuotetta, jonka vaikutukset eivät tunnu elimistössä. Jos ei ole vaivoja, eihän se lääkekkään silloin vaikuta positiivisesti.
"vaikka heidän mukaansa vaivoja ei pitäisi edes tulla mehua juodessa..." Niin kenen käyttäjän mukaan? Oliko se tutun tutun, serkun kaima, joka niin kertoi? Mikä mahtoikaan alkuperäinen kertomuksen muoto olla?
Siis mielestäsi kyse on lääkkestä vai?
Lääkityksestäkin huolimatta ihmiset saavat sairauksia. Mikähän siinä on?
Ja kehtaavat vielä kuollakkin jopa lääkärin edessä vastaanottotuolilla. Sellaisiakin kuolemia tiedän tapahtuneen aivan tutulle henkilölle. | Harhainen käsityksesi noista nimistä jo kumottiinkin, mutta puutun nyt sitten pariin muuhun tutunkuuloiseen harhaan ja hourailuun. :)
Nämä nonia mainostavat yleensä kertoivat vaivoistaan niin, että tulivat yhtäkkiä kipeiksi ja noni sitten auttoi kuin taikaiskusta. Samaan hengenvetoon he sitten sanovat käyttäneensä ko. tuotetta vakituisesti jo vuosikausia ja sen pitäneen heidät terveinä. Huomaatko tässä mitään ristiriitaa?
Tuon epäonnistuneen lääkevertailun taas teit aivan itse. Ja eikö sinne lääkärille kuitenkin kannattaisi mennä jo ennen kuin kuolema on niin lähellä, että "tuoliin kuolee"? Ei kannata mennä sitten vasta, kun toteaa jonkin markkinointimehun tehottomaksi ja on jo liian myöhäistä korjata tilanne...
| |
| | |
16.02.10, 17:14
|
#279 (linkki)
| | (Vierailija) | noni Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja fff Kaikki fanaattisuuden asteelle kehittyvä on vaarallista, vaikka olisi näennäeisesti hyvästä asiasta kyse. |
Käytän Ecoway:n Noni-mehua. Siitä on kaukana faanaattisuudet ja vaaralliset tilanteet.
Niin paljon kun se on minua auttanut hermosäryistä lähtien, pelkään etten saa sitä kohta enää kun kaikki alkavat käyttää.
Kaikkihan on rajallista tässä maailmassa.
Olen siis onnellinen Ecoway-nonin käyttäjä.
| |
| | |
17.02.10, 20:41
|
#280 (linkki)
| | (Vierailija) | Minun juttuni! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja liinakaro Käytän Ecoway:n Noni-mehua. Siitä on kaukana faanaattisuudet ja vaaralliset tilanteet.
Niin paljon kun se on minua auttanut hermosäryistä lähtien, pelkään etten saa sitä kohta enää kun kaikki alkavat käyttää.
Olen siis onnellinen Ecoway-nonin käyttäjä. | Täällä toinen, samanmerkkisen nonin laaja-alaisesta avusta vuodesta 2001 alkaen ja edelleen nauttiva.
Fanaattisuudet olisivat kyllä tällä taipaleella rapisseet, mutta kun niitä ei ole kohdalleni koskaan edes osunut. Olen ollut onnellinen useiden pahojenkin kremppojen haihtumisesta ja elämän laadun kokonaisvaltaisesta kohentumisesta. Ikääkin on ehtinyt kertyä, mutta en tarvitse nykyään enää mitään synteettistä lääkettä.
Todella vaarallisia tilanteita on kyllä ollut (ennen nonin käyttöä), mutta noni on helpottanut ratkaisevasti. Olen todella vakuuttunut, että tämä noni on minun juttuni.
| |
| | |
02.03.10, 22:09
|
#281 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja liinakaro Käytän Ecoway:n Noni-mehua. Siitä on kaukana faanaattisuudet ja vaaralliset tilanteet.
Olen siis onnellinen Ecoway-nonin käyttäjä. |
Myyjille on jäänyt varmasti varastoon paljon kaupaksi käymättömiä pulloja, koskapa koko verkostomarkkinointi-ilmiö alkaa olla hiipumaan päin. Nyt äkkiä ostamaan varastot tyhjiksi, koskapa tuotetta ei saa kohta enää mistään. Se ei siis lopu, koska "kaikki käyttäisivät", vaan siksi, että ostajia ei tahdo enää mistään löytyä, joten ei myydäkään kannata. Kiva kyllä, jos olet saanut itsesi uskomaan sen tehoon.
| |
| | |
03.03.10, 19:26
|
#282 (linkki)
| | (Vierailija) | Joka kuukausi on pakko tilata Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pelko pois. Myyjille on jäänyt varmasti varastoon paljon kaupaksi käymättömiä pulloja, koskapa koko verkostomarkkinointi-ilmiö alkaa olla hiipumaan päin. Nyt äkkiä ostamaan varastot tyhjiksi, koskapa tuotetta ei saa kohta enää mistään. Se ei siis lopu, koska "kaikki käyttäisivät", vaan siksi, että ostajia ei tahdo enää mistään löytyä, joten ei myydäkään kannata. Kiva kyllä, jos olet saanut itsesi uskomaan sen tehoon. | Kyllä vaan on pakko tilata joka kuukausi, kun muuten varasto loppuu, ja sitä ei saa päästä tapahtumaan, että se iloliemi pääsisi loppumaan.
| |
| | |
03.03.10, 19:30
|
#283 (linkki)
| | (Vierailija) | Ja minun Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Mia- Täällä toinen, samanmerkkisen nonin laaja-alaisesta avusta vuodesta 2001 alkaen ja edelleen nauttiva.
Fanaattisuudet olisivat kyllä tällä taipaleella rapisseet, mutta kun niitä ei ole kohdalleni koskaan edes osunut. Olen ollut onnellinen useiden pahojenkin kremppojen haihtumisesta ja elämän laadun kokonaisvaltaisesta kohentumisesta. Ikääkin on ehtinyt kertyä, mutta en tarvitse nykyään enää mitään synteettistä lääkettä.
Todella vaarallisia tilanteita on kyllä ollut (ennen nonin käyttöä), mutta noni on helpottanut ratkaisevasti. Olen todella vakuuttunut, että tämä noni on minun juttuni. | ja minun juttuni. Mitenkähän kauan tämä plasebo oikein toimii, kun se kuulemma ei pysty toimimaan kuin vähän aiaa. Toinen vuosikymmen on jo reilusti menossa nonin "huumassa" eikä näytä laantumisen merkkejä, ja aina vaan toimii.
| |
| | |
03.03.10, 19:35
|
#284 (linkki)
| | (Vierailija) | Niin se vaan menee Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ...ainakin Eräällä. :) Harhainen käsityksesi noista nimistä jo kumottiinkin, mutta puutun nyt sitten pariin muuhun tutunkuuloiseen harhaan ja hourailuun. :)
Nämä nonia mainostavat yleensä kertoivat vaivoistaan niin, että tulivat yhtäkkiä kipeiksi ja noni sitten auttoi kuin taikaiskusta. Samaan hengenvetoon he sitten sanovat käyttäneensä ko. tuotetta vakituisesti jo vuosikausia ja sen pitäneen heidät terveinä. Huomaatko tässä mitään ristiriitaa?
Tuon epäonnistuneen lääkevertailun taas teit aivan itse. Ja eikö sinne lääkärille kuitenkin kannattaisi mennä jo ennen kuin kuolema on niin lähellä, että "tuoliin kuolee"? Ei kannata mennä sitten vasta, kun toteaa jonkin markkinointimehun tehottomaksi ja on jo liian myöhäistä korjata tilanne... | "tulivat yhtäkkiä kipeiksi ja noni sitten auttoi kuin taikaiskusta" Niin tosiaan, en ole ennen tavannut sellaistakaan, kun veitsi tai puukko lipsahtaa ja leikkaa sormeen suuren haavan tai joku murskaa kudosta, että se olisi älynnyt etukäteen oireilla. Aivan loogistahan se on, että äkkiähän se kipu tulee tuon vamman jälkeen. Olet siis aivan oikeassa, että äkkiä ne tulee, tai venäyttää tai nyrjäyttää jalan, niin ei sekään ole ymmärtänyt ennakkoon oireilla.
| |
| | |
07.03.10, 18:54
|
#285 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kiva vaan "tulivat yhtäkkiä kipeiksi ja noni sitten auttoi kuin taikaiskusta" Niin tosiaan, en ole ennen tavannut sellaistakaan, kun veitsi tai puukko lipsahtaa ja leikkaa sormeen suuren haavan tai joku murskaa kudosta, että se olisi älynnyt etukäteen oireilla. Aivan loogistahan se on, että äkkiähän se kipu tulee tuon vamman jälkeen. Olet siis aivan oikeassa, että äkkiä ne tulee, tai venäyttää tai nyrjäyttää jalan, niin ei sekään ole ymmärtänyt ennakkoon oireilla. | Toki. Ja nonihan tehoaa venähtäneeseen jalkaan - sekä tietysti haavoihin - paremmin kuin appelsiinimehu? Kenellekään vain ei tule mieleen ilman verkoston tukea tunkea marjamehua haavaan... Fakta kuitenkin edelleen on, ettei nonin tehoa pystynyt todistamaan edes edesmennyt noniraapustelija. Hirveitä aggressioita vain, kun jäi valheista kiinni. Ei ihme, että pumppu petti, kun piti stressata koko ajan valheista ja niistä kiinni jäämistä. RIP vain. :(
| |
| | |
08.03.10, 13:13
|
#286 (linkki)
| | (Vierailija) | ei farmaseutti riennä avuksi Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä-ja-niin Toki. Ja nonihan tehoaa venähtäneeseen jalkaan - sekä tietysti haavoihin - paremmin kuin appelsiinimehu? Kenellekään vain ei tule mieleen ilman verkoston tukea tunkea marjamehua haavaan... Fakta kuitenkin edelleen on, ettei nonin tehoa pystynyt todistamaan edes edesmennyt noniraapustelija. Hirveitä aggressioita vain, kun jäi valheista kiinni. Ei ihme, että pumppu petti, kun piti stressata koko ajan valheista ja niistä kiinni jäämistä. RIP vain. :( | Juu, kyllä se vaan verkostoin voima on siinä, että tietoa on saatavissa muuloinkin, kun 8-17 välillä. Ja se farmaseutti ei silloinkaan riennä avuksi kertomaan, mihin kaikkeen nonia voitkaan käyttää. Mutta sillä toisella käyttäjällä on usein farmaseuttia monin verroin laajempi omakohtainen kokemus nonin käytöstä.
Sinä se laittaisit appelsiinimehua haavaasti, että sillälailla.... onnea vaan hoitokulttuurillesi!
Eikö ole sinulle vieläkään selvinnyt verkoston voimavara? Rupiahan opiskelemaan asiaa.
| |
| | |
08.03.10, 16:47
|
#287 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kun ei tiedä Mutta sillä toisella käyttäjällä on usein farmaseuttia monin verroin laajempi omakohtainen kokemus nonin käytöstä. | Ja sen toisen käyttäjän omakohtaisesta kokemuksesta voi oppia, että ainakaan sydänoireisiin ei kannata nonia juoda.
| |
| | |
11.07.11, 16:33
|
#288 (linkki)
| | (Vierailija) | No just:lle Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja No just. Niinpä. Kas siinä kysymys. Tuota saakin miettiä pitkään. Alkoiko riita valehtelemisesta vai siitä, että valehtelemisesta kommentoitiin. :)
Tätä en oikein ole koskaan ymmärtänyt, että jos yhtä tai kahta valheista selvästi kiinni jäänyttä kommentoidaan, niin sitten se onkin yhtäkkiä laidasta laitaan. Samaistutteko te myyjät tai fanit noin tehokkaasti myös alimman tason edustajiinne?
Kaikillahan on täällä oikeus oikaista. Estetäänkö täällä jonkun toimesta jonkun muun kirjoittelu ihan fyysisesti? Kerro toki lisää.
Varmasti ovat karisseet, eikä 99,99 prosenttia lukijoista tämä aihe edes kiinnosta, ei puolesta eikä vastaan. Ja kyllä, me valheiden oikojat kyllä saamme silmille tehokkaasti. Ei hätää, kyllä tässä vielä jaksetaan.
Etkö ole nähnyt yhtään mainosta? Tietysti määritelmäsi mainokselle on hinta ja yhteystiedot, eikö vain? Myyntiä tai organisaatiota täällä yritetään edistää, mutta onneksi muutama myös edistää totuutta ja sen myötä myös terveyttä. Ei kannata ostaa kallista puppua, jos siitä ei oikeasti apua ole.
Eikö kukin järkevä lukija tee aina tuon päätöksen itse? Taidat itse aliarvioida, jos et usko järkevien lukijoiden pystyvän tekemään sitä päätöstä itse.
Mitä useampaa noni taloudellisesti auttaa, sitä useammalta menevät rahat. Niinhän se verkostoissa menee. Toivottavasti vain se ei heikennä kenenkään terveyttä liian pahasti, eli toivottavasti kukaan ei sen takia jätä oikeasti toimivia aineita pois. Mikään verkosto ei ole pysyvä, ja jos nyt oikein muistan, Utahin suunnalla on löytynyt jo "noniakin parempi ihmeaine".
Mikä portti on suljettu biolääketieteen alalla?
Tarkoitatko, että tänne nonia kritisoivasti kommentoivat olisivat lääketehtaiden palkkalistoilla? No dääääm. Nythän sä paljastit sen juonen. Kaikki lääketehtaat ovat erittäin huolissaan juuri nonin vuoksi. Visiona lääketehtaiden salaseuran kokouksessa oli juuri se, että joka kylässä on kohta oma Onni-Noni-kioski, joka korvaa apteekit. Sitä pyritään välttämään kaikin keinoin. Lisäksi kyseisessä kokouksessa jaettiin jokaiselle osallistujalle oma lentävä lehmä ja ikiliikkuja. | Miten sä jaksat ylläpitää riitelyä ja epäsopua? Mistä sä loppujen lopuksi voit edes tietää valehteleeko joku vai ei.. kaikki sen tietää sisimmissään et ei varmuudella tiedä puhuuko toinen totta vai ei jos ei tunne toista. Tyhmää on lataa tollasta jatkuvaa älytöntä juttua mikä ei ainakaan edistä hyvinvointia, pelkkää ajan haaskausta ja turhaa. Jos joku saa apua nonista niin joku hyötyy lumelääkkeestäkin, tärkein kuitenkin et on se elämä helpottuu tavalla tai toisella. Miten sä voisit helpottaa omaa elämääsi kun selkeesti kyse ei ole nonista vaan siitä et joku sun mielestä valehtelee. Miks on noin tärkeetä huudella täällä niin varmana kuinka toinen valehtelee omia kertomuksiaan? Toi on surullista et tuomitaan toinen joka jakaa omaa kokemustaan ja hyvää sellaista hyvien tarkoitusperien vuoksi. Yrittää auttaa kertomalla hyvää kokemustaan omasta elämästä. Sä täällä jahtaat kuka valehtelee ja kuka ei. Anna ihmisten olla.
Todella tuntuu jahdilta saada pitää omaa ylpeyttään yllä. Siis älytöntä jatkaa tollasta lapsellista "Ja kyllä, me valheiden oikojat kyllä saamme silmille tehokkaasti" puppua. Oot sä joku valheidenpaljastaja? Ootko siinä tapauksessa meediokin? Onks sun elämä vaan sitä et sä vahtaat kuka valehtelee ja kuka ei? Ethän sä voi uskoo kehenkään joka kertoo omasta elämästään. Voitko sä ees miettiä sitä, että annat mahdollisuuden sille et ihmiset puhuu totta? Jos noni ei sun mielestä toimi niin se on sulle totuus, niin kuin jollekkin uskonto on totuus kun toiselle ei. Jokainen elää omaa elämää omien rajoitteiden ja mielipiteidensä perusteella, mutta silti elää omaa elämää. Anna muiden elää omaansa äläkä valehtelijaks hauku tai luule, kun et voi tietää onko totta vai ei loppujen lopuksi, SE ON TOTUUS.
Miten sä ajattelit ratkaista tän dilemman kun haluat saada valheen oikaistua niin kovasti? Jatkaa tota huutelemista, sillähän sä varmaan saatkin omatunnon kolkuttamaan ja olemaan rehellinen. Miten sulle voi olla rehellinen jos on eka valehdellut? Myöntää valheensa? Et ainakaan kuullosta siltä et sä armahtaisit ja antaisit anteeksi. Sä kuulostat siltä et sun seurassa ei oo helppo olla. Liian hyökkäävä ja just tollanen jolla ei oo varmuutta asioista, mut silti takerrut millon mihinkin lauseisiin ja oot niin varma jostain. Sähän todistat omaa heikkouttas olemalla niin varma, mut sä et sitä sisimmissäs tiedä, mut silti väännät vaikka kuinka olisit väärässä. Mitä jos Appelsiinimehu ei valehtelekkaan? Mitäs sitte? Voisit miettiä miten suhtautua tappioihin. Annan sulle sellasen vinkin et liian syvälle ei kannata mennä kun siinä vaan sattuu ja negatiiviset energiat on liikkeellä ja ihmisillä paha olla. Nyt kun sanon et sä et varmaan siellä innosta hypi tollasella asenteella niin sä vastaat (oletus vain) et kyllä oot ihan tyytyväinen varsinkin ku saa vittuilla muille. Ainakin se on vahingoniloa väität mitä väität.
Hirveet lataukset ja vuodatukset, jotka ei noniin liity, mutta kun itse kiinnostun nonista ja lukea ihmisten omia kokemuksia niin huudellaan valehtelijaksi ja hirvee jahtaaminen ja vahtaaminen ja jankkaaminen. Oon pahoillani niiden jotka oikeesti yrittää auttaa ja saada apua sekä niiden jotka ei sitä tee, päinvastoin tuo pahaa mieltä ja riitelyä. Toivon kaikille parasta jopa sulle No just! Toivottavasti oot löytänyt itsellesi rauhan ja annat muiden elää omaa elämää häiritsemättä ja mollaamatta sekä mahdollisuuden sille et ihmiset puhuu totta. Opettele luottamaan ja anna muiden luottaa itseesi kertomalla omia kokemuksiaan ilman sun arvuutteluas puhuuko totta vaiko ei. Jos et usko noniin niin älä usko, anna muiden elää ja uskoa. Sun totuus on sulle totuus, mut ei välttämättä muille niin kuin heidän totuus on heille totuus eikä sulle, vai mitä? :)
| |
| | |
11.07.11, 18:14
|
#289 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja voivoi ... anna muiden elää ja uskoa. Sun totuus on sulle totuus, mut ei välttämättä muille niin kuin heidän totuus on heille totuus eikä sulle, vai mitä? :) | Kaunis ajatus, mutta ei valitettavasti kestävä. Ketjun aloittaja uskoi ja se maksoi hänelle elämän.
| |
| | |
11.07.11, 19:56
|
#290 (linkki)
| | (Vierailija) | Annoit ajattelemisen aihetta Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja voivoi Miten sä jaksat ylläpitää riitelyä ja epäsopua? ....... | Sinulla on sana hallussasi, hyvä kirjoitus. Siinä onkin tuolle pähkäpäälle miettimistä kerrakseen. Annoit todella hyviä neuvoja. Eri asia on, kykeneekö hän niitä millään lailla hyödyntämään. Epäilen, ettei moista taitoa ole päästänyt itseensä kehittymään.
| |
| | |
04.10.11, 17:22
|
#291 (linkki)
| | (Vierailija) | Vielä nonista
Keväästä saakka minulla on ollut kovaa kipua molempien peukaloiden nivelissä. Aloin käyttämään
nonia muutama viikko sitten. Enkä ollut huomannut mitään muutosta itsesäni. Nyt kumminkin
peukalokivut ovat olleet täysin poissa muutaman päivän, johtuuko nonista vai onko sattumaa?
Jos olkapää kipuilu vielä häipyy alan kyllä uskomaan nonin terveysvaikutukseen.
| |
| | |
04.04.12, 11:39
|
#292 (linkki)
| | (Vierailija) | noni-mehu Lainaus:
Olen siis onnellinen Ecoway-nonin käyttäjä. |
Turha pelätä, ei noni-mehu lopu tältä pallolta vaikka kuka käyttäs. Ja sit halvempaakin
on saatavissa, aivan varmasti ihan yhtä tehokasta tai tehotonta kuin ecowayn markkinoima
tuote.
| |
| | | | |