| |  | |
14.10.05, 13:31
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Suolapiippu
Hei kaikki allergioista ja astmasta kärsivät!
Ostin itselleni suolapiipun, jota siis markkinoidaan vaihtoehtona suolahuonehoidoille. Hengitih piippua eilen illalla ja tänään aamulla ja huomasin hengityksen helpottuvan jonkin verran. Millaisia kokemuksia muilla on? Onko olo helpottunut vai oletteko jopa päässeet eroon lääkkeistä?
Osaatteko sanoa, voiko suolapiipun säännöllinen käyttö olla vaarallista? Esim. lääkärithän välttävät suolan käyttöä mm. ruuassa?
| |
| | |
26.10.05, 15:17
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Suolapiippu
^
| |
| | |
26.10.05, 18:33
|
#3 (linkki)
Suolahuone hoidoistahan on saatu hyviä tutkimustuloksia, voisitteko suolapiipun käyttäjät kertoa kokemuksianne suolapiipusta?! Oletteko keskustelleet asiasta lääkärin kanssa?
| |
| | |
08.11.05, 18:51
|
#4 (linkki)
Käytetty on puolisen vuotta;
Pelkkää plussaa, vaikka alussa hieman nenä vuosikin ja kurkku oli ensimmäisten käyttökertojen jälkeen hieman karhea.
Hengitys on helpottanut, tupakkayskä melkein poistunut ja yölläkään ei ole enää pahemmin yskittänyt.
Jotain negatiivista? Kallishan tuo on.
| |
| | |
14.11.05, 03:03
|
#5 (linkki)
Mitä se piippu maksaa ja paljonko tulee käyttö maksamaan, mistä ostitte?
Kiitos vastauksistanne | |
| | |
18.11.05, 12:47
|
#6 (linkki)
Ostin Sinun Kaupat-liikkeestä Lahdesta.
59 euroa.
Kestää 3 vuotta joten ei käytölle tule hintaa.
| |
| | |
20.11.05, 19:30
|
#7 (linkki)
Mitä pidät, onko ollut apua?
| |
| | |
20.11.05, 21:59
|
#8 (linkki)
""Hengitys on helpottanut, tupakkayskä melkein poistunut""
En tieda ymmarsinko vaarin, mutta tarkoititko, etta poltat ja sinulla on astma??!
| |
| | |
05.01.06, 14:23
|
#9 (linkki)
Ei, minulla ei ole astmaa - vain tupakkayskää :)
| |
| | |
05.01.06, 23:12
|
#10 (linkki)
Allergia- ja astmaliittohan tutki suolahuonehoidon auttavan astman oireisiin. Suolapiipun idea on tavallaan sama. Itsekin aion hankkia piipun ja kokeilla. Mielestäni se ei ole ollenkaan kallis, eihän se ole kertakäyttöinen ja suolatkin kuulemma kestävät liki 3 vuotta. Päinvastoin halpaa hoitoa se on.
Ei minullakaan astmaa ole, mutta tupakkiyskää aina talvisaikaan ja se tupakoitsijan kroonin keuhkoputken tulehdus. Jospa piippu vähän puhdistaisikin niitä mömmöjä keuhkoista.
| |
| | |
21.02.06, 12:52
|
#11 (linkki)
Tosi hyvä! Suosittelen kokeilemista - vinkuminen loppui ja yöllä saa nukutuksi.
| |
| | |
21.02.06, 12:58
|
#12 (linkki)
Loppuu ne köhinät ilman suolapiippuakin, kun lopettaa tupakanpolton. Kokemusta on
| |
| | |
08.03.06, 19:00
|
#13 (linkki)
olen kuusi vuotta kärsinyt poskiontelotulehduksista ja leikattukin on pari kertaa.tänään sain kolmannen peräkkäisen kuurin antibioottia ja ajattelin ettei tästä taas tuu yhtään mitään..huuhtelut suoritan itse nenänhuuhtelu kannulla kaksi kertaa päivässä.Niinpä ostin sen suolapiipun ja olen ahkerasti sitä tänään käyttänyt ja arvaa mitä ?olo on parantunut jo päivän käytön jälkeen niin että nenä on auki ja hengitys kulkee paremmin.Odotan innolla jatkoa ,varsinkin sitä et voinko vähentää kortisonisuihkeen käyttöä tai jopa lopettaa sen.Käytän sitä joka päivä ympäri vuoden allergiseen nuhaan.
| |
| | |
10.03.06, 19:47
|
#14 (linkki)
Minä olen käyttänyt suolapiippua tammikuun alusta lähtien. Samaan aikaan jätin vuodesta 1995 ympäri vuoden käyttämäni Rhinocort-lääkkeen pois (allerginen nuha). Hyvin olen pärjännyt ainakin toistaiseksi pelkällä suolapiipulla. Mielenkiintoista nähdä, miten käy siitepölyaikana.
| |
| | |
09.05.06, 16:15
|
#15 (linkki)
Hyvää tekee. Innostuin lehtimainoksesta kun paikallinen kauppias mainosti, ostin ja nyt on hengitelty tiiviisti kaksi viikoa. Tuntuu pöly ja muu moska hävinneen keuhkoista taivaan tuuliin kun tuntuu ettei hengittäisikään!
Nyt mainostavat näemme jo tvssäkin!
| |
| | |
02.06.11, 18:58
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | voi tehdä itsekin Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja up ^ |
Sen suolapiipun voi tehdä itsekin vessapaperihylsystä, jonka alapäähän teippaa esim. puhtaan sukan. Sisälle kaadetaan vaikka meri- tai vuorisuolaa. Sitten vain rauhallisesti hengitellään hylsyn läpi.
| |
| | |
06.08.11, 12:51
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | Suolapiippu
Lite verso näyttäisi maksavan nyt kaupoissa 29€,joten taidan kokeilla. =)
| |
| | |
05.09.11, 22:34
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | suolapiippu
Ostin suolapiipun Tallinnan apteekista 46 euroa. Aloitin tänään ja toivon helpotusta nuhaan.
| |
| | |
04.01.12, 22:56
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | Suolapiippu = rahastusta
Olen kärsinyt ajoittain astmaoireista. Käytän Ventolinea, kun hengitys alkaa yöllä vinkua, yskittää ja en saa nukutuksi.
Innostuin mainosten takia suolapiipusta, jota olen nyt käytellyt parin kuukauden ajan. Mielestäni se ei vaikuta sitä eikä tätä - suuhun tulee hiukan suolaista makua, siinä kaikki. No, ei se hengenahdistusta pahenna, mutta ei autakaan. Älkää hyvät ihmiset uskoko kaikkea huijausta. Nyt olen menossa lääkäriin, joka määrännee oikeata lääkettä, jos minulla todetaan astma.
| |
| | |
26.03.12, 13:16
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä Loppuu ne köhinät ilman suolapiippuakin, kun lopettaa tupakanpolton. Kokemusta on |
No ei välttämättä lopu, kokemusta on.
| |
| | | | |