| |  | | |
22.08.11, 21:04
|
#126 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Riitu Voi, herranen aika näitä hoitokeinoja! | Äh. Tämä on Kristallipallo. Kyllä maksan tuhoutuminen on pieni riski oman kulutustyylin toteuttamisesta.
| |
| | |
31.08.11, 12:23
|
#127 (linkki)
| | (Vierailija) |
Siis se oikea iherb-koodi oli VEL476.
| |
| | |
31.08.11, 20:03
|
#128 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Tea tree oil Tää vaatii kärsivällisyyttä :/ vällillä unohtuu toi voitelu ja sieni pääsee yhdessä varpaassa valloilleen.. Käytetään ulkoisesti ; ) Edullinen nettikauppa tällä hetkellä dollarin kurssin johdosta (9.55$ n. 6.62€). Laajasta valikoimasta löytyy kaikkea mahdollista. Koodilla IVI015 5$ pois ensitilauksesta. Tuotteet perillä n. 10 vrk kuluessa. Tilaukset kannattaa jättää alle 80$ niin ei mene ALVia. Jason Natural, Organic Tea Tree Oil, 1 fl oz (30 ml) - iHerb.com
Mikä tuhoaa pöpöt kengistä? Toimiiko sooda tai talkki? |
soodaa
| |
| | |
01.09.11, 22:41
|
#129 (linkki)
| | (Vierailija) | Lisää tuottei sienen häätöön Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja soodaa soodaa | Kiitos : ) Search - nail fungus - iHerb.com
Kannattaa lukea "Product Reviews" välilehdeltä käyttäjäkokemuksia tuotteesta..
| |
| | |
01.09.11, 22:59
|
#130 (linkki)
| | (Vierailija) |
--------------------------
| |
| | |
10.10.11, 15:25
|
#131 (linkki)
| | (Vierailija) | kynsisieni paranee Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kotikonstit Minulla on ilmeisesti kynsisieni, kun muutamat varpaankynnet ovat paksuuntuneet ja kellertävät vähän.
Kynsien alta tulee pahanhajuista möhnää.
En mielelläni käyttäisi noita vahvoja lääkkeitä mitä mainostetaan. Voiko kynsisientä hoitaa kotikonstein? |
Kovien lääkkeiden sijaan olen käyttänyt Nailner Repair-hoitokynää, ja jo kahden kuukauden aikana vaikutus on näkyvissä. Ukkovarvas kestää parantua noin vuoden, mutta muut varpaat ovat niin hyvällä mallilla, että uskon puolen vuoden käytön jälkeen kynsisienen olevan niissä Eldankaa. Siis apteekista saa ja ilman reseptiä.
| |
| | |
15.10.11, 08:41
|
#132 (linkki)
| | (Vierailija) | kynsisieni
Voi herran jumala. Se sieni on veressä eikä lähde millään ulkoisella poppakonstilla.
Jos haluatte sienestä kokonaan eroon niin lääkäriin hakemaan kunnon myrkyt.
| |
| | |
27.10.11, 00:26
|
#133 (linkki)
| | (Vierailija) | Hehheh..
Ei kai se kynsisieni nyt sentään verivälitteinen sairaus ole. Kyllä se on ihan paikallinen sieni-infektio johon on monia hyviä (joskin hitaita) hoitokeinoja.
| |
| | |
19.11.11, 21:14
|
#134 (linkki)
| | (Vierailija) | Kynsisieni! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kotikonstit Minulla on ilmeisesti kynsisieni, kun muutamat varpaankynnet ovat paksuuntuneet ja kellertävät vähän.
En mielelläni käyttäisi noita vahvoja lääkkeitä mitä mainostetaan. Voiko kynsisientä hoitaa kotikonstein? |
Hei! Sinun kannattaa mennä jalkojenhoitajan tai jalkaterapeutin vastaanotolle. He osaavat arvioida kyntesi ja jatkohoidon. Todennäköisesti vaurioituneet kynnet pitää poistaa, se edistää niiden paranemista. Ja lääkehoitoa niihin ei tietenkään saa, ennen kun näytteiden tutkimisen jälkeen, jos ne on todettu kynsisieneksi. Siis mars tutkituttamaan kynnet ja HETI! Ettet levitä sitä edelleen!!! Jalkojenhoidon opiskelija.
| |
| | |
13.12.11, 21:35
|
#135 (linkki)
| | (Vierailija) | t-puu öljy | |
| | |
16.12.11, 10:50
|
#136 (linkki)
| | (Vierailija) | KÄrsivällisyyttä tarvitaan
Muutama vuosi sitten minullakin labrassa otettiin koepala kynnestä ja sientähän se oli. Ei kuitenkaan sellaista keltaista vaan ilmeisesti hiivasieniperäistä valkoista. Lääkäri antoi ensin sienivoidetta, jolla ei ollut vaikutusta, sitten sisäisesti jonkin Terbinafin tms. kuurin, johon jouduin pyytämään jatkokuurin, koska sieni ei ollut vielä kokonaan hävinnyt. HUOM! Tähän meni varmaan ainakin puoli, jollei jopa vuoden aika! KYNSISOENEN HOITAMINEN ON PITKÄJÄNNITTEISTÄ PUUHAA! Siihen ei ole lyhytjännitteisiä ratkaisuja. Apteekissa tuttu farmaseutti sanoi, että ns. kynät kynsisieneen eivät paranna itse sientä vaan parantavat niiden ulkonäköä!!! Siis farmaseutti olisi voinut sen minulle pokkana myydä, mutta
sensijaan oli rehellinen - jätin kynän ostamatta. Labran täti muuten suositteli Molkosanin käyttämistä jalkojen huuhtelemiseen. Aineessa sen happotaso vaikuttaa hoitavasti.
Nyt kynsivaivani on palannut ja kynsi ikäänkuin irtoaa kynnen toisesta reunasta. Taidan kokeilla vetyperoksidia.
Jalkasienen voi siis saada myös itseltään, esim. kun loukkaa varpaankyntensä. Tiedänpä nyt siis olla syyttelemättä teitä muita, jotka olette vain katselleet vaivaanne KYMMENIÄ VUOSIA!!? Kai kuitenkin te nyt tajuatte olla menemättä kylpylään ilman uimakenkiä.
| |
| | |
18.12.11, 22:43
|
#137 (linkki)
| | (Vierailija) | Lääkekuuri kannattaa
Täällä moni puhuu siitä, miten suun kautta otettavat sienilääkkeet tuhoavat maksan tai vähintään aiheuttavat vakavan riskin maksavaurioista. Se on ihan huuhaata! Nykyiset sienilääkkeet eivät ole maksalle vaarallisia käytännössä koskaan. Edes maksakokeissa ei tarvitse käydä kuurin aikana. Ennen maksakokeet oli tapana teettää potilailla, mutta niistä luovuttiin koska kohonneita maksa-arvoja ei todettu esiintyvän. Lisäksi lääkärini mukaan ajoissa aloitettu lääkekuuri on tehonnut hyvin useimpiin potilaisiin. Olen tästä itse hyvä esimerkki, pian terbinafiinikuurin aloittamisen jälkeen alkoi kasvaa tyvestä tervettä kynttä ja nyt muutaman kuukauden jälkeen kynsi on melkein kokonaan uusiutunut. Mitään sivuvaikutuksia tai harmia ei lääkekuurista ole ollut. Lisäksi lääkkeet ovat halpoja, 3 kk annos maksaa n. 15 euroa. Suosittelen menemään lääkäriin heti, kun näyttää että kynsisieni on saattanut pesiä varpaisiin ja aloittamaan suun kautta otettavan lääkekuurin mahdollisimman pian kynsisieni-infektion toteamisen jälkeen. Mitä nopeammin hoito aloitetaan, sitä parempi onnistumisen todennäköisyys on.
| |
| | |
13.01.12, 07:07
|
#138 (linkki)
| | (Vierailija) | kynsisieni
Olen käyttänyt lähes kaikkea.
-Lääkärin määräämät lääkkeet. Söin ½-vuotta ja parani. Uusi heti lääkityksen loputtua.
-Vocca ei parantanut
- teepuuöljy ei parantanut
- Nailprotectorilla parani, kun käytin ohjeen mukaan. Nyt kun kynnet on parantuneet, noin kerran viikossa pyyhin kynnet sillä, eikä minkäänlaisia merkkejä uusimisesta.
Kaikista varmin, edullisin ja vaivaton hoito.
| |
| | |
13.02.12, 01:52
|
#139 (linkki)
Söin joskus 15v sitten tosi tujun kuurin, lähti mutta tuli takaisin, oli silloin vain yhdessä kynnessä, lääkäri väitti ettei ole sieni kun kynsiaihio on vaurioitunut. Tappelin vastaan ja näytteet otettiin, oli sieni. Sain kolmen kuukauden kuurin pillereitä, ei mitään vaikutusta. Sittemmin levisi kaikkiin kynsiin ! ! ! Kokeilin etikkaa ja soodaa, ei lähtenyt. joitakin viikkoja sitten ostin naloxia, toinen tuubi juuri otettu käyttöön, nyt yksi kynsi on melkein terve ja joka ainoassa muussakin kynnessä tervettä hyvän matkaa kasvamassa :D Olen todella tyytyväinen, luulin että tämä inhottava vaiva säilyy minulla lopun ikääni ! Kesää odotellessa, vihdoinkin minäkin voin käyttää sandaaleja :D :D :D
| |
| | |
23.02.12, 14:11
|
#140 (linkki)
| | (Vierailija) | Parafiiniöljyä kynsisieneen
Itselläni on ollut oikean jalan neljässä kynnessä sieni parin vuoden ajan. Kokeilin tea tree öljyt, naloxit, sun muut, mutta ei ollut juurikaan apua. Sitten aloin hieroa kynsiin joka ilta parafiiniöljyä ja yöksi sujautin sukat jalkaan. Olin jo varannut ajan lääkäriin näytteenottoa varten, ja kun näytettä otettiin kynnet olivat jo huomattavasti paremman näköiset. Natiivinäytteessä oli sienirihmastoa, mutta viljely negatiivinen, todennäköisesti siellä kuitenkin sieni on. Sisäistä lääkekuuria en aio kuitenkaan aloittaa, jatkan sitkeästi öljyn kanssa. Se auttaa samalla talven karhentamiin kantapäihin ja nyt enää pikkuvarpaan kynnen päässä ja isonvarpaan kynnen sivuissa on vaaleaa aluetta, muut kynnet näyttävät terveiltä, kun olen leikannut sairaan kynnenosan pois kynsien kasvaessa. En osaa sanoa onko öljy-laadulla merkitystä, itselläni vain sattui olemaan parafiiniöljyä, kun olen sitä antanut kissoille karvapallojen suolistossa kulkeutumista helpottamaan.
| |
| | | | |