Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Vaihtoehtoiset hoitomuodot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
29.12.05, 11:51   #1 (linkki)
Marjo
(Vierailija)

Ruusujuuri?!

Hei,

onko kukaan käyttänyt ruusujuuritabletteja? Meille tuli niitä eilen purkillinen (mies sortui tilaamaan) ja nyt mietityttää vielä, että voiko niitä käyttää yhdessä e-pillereiden kanssa? Entä kun miehellä on lääkitys korkeaan verenpaineeseen? Puhelinmyyjä oli vain vakuutellut, ettei tableteilla ole mitään sivuvaikutuksia mihinkään, mutta onkohan asia niin?

Kiitos jo etukäteen!
  Vastaa viestiin

29.12.05, 13:27   #2 (linkki)
hih
(Vierailija)

Re: Ruusujuuri?!

Joo munkin mies sortui samaan VAI EI MIEHET SORRU?????
Olen kiinnostunut ihan samoin että onko moisella aineella mitään vaikutusta. Kalliita ovat jos seuraava purkki joka tulee automaattisesti jos et peruuta niin 60 kpl maksaa 30€. Elo onko jollakin tietoa koko ruusunjuuresta. Naureskelin miehelle että onhan meillä ruusuja pihalla senkun alamme jyrsiä niitä.
  Vastaa viestiin
29.12.05, 15:43   #3 (linkki)
ritva
(Vierailija)

Ystäväni, hänkin mies, on tilannut ja syönyt niitä pillereitä n. 4 kk. On ollut erittäin tyytyväinen. Virkistävät ja antavat yleistä energisyyden tunnetta. Myös ruokahalu kasvaa. Hän syö verenpainelääkkeitä eikä ole saanut lääkäriltään kieltoa em. aineen käyttöön. En tiedä jos sopisivat e-pillereiden kanssa.
  Vastaa viestiin
03.01.06, 12:27   #4 (linkki)
Marjo
(Vierailija)

Hauskaa, että muidenkin miehet ovat sortuneet tilaamaan tuota Ruusunjuurta. ;)

Itse olen nyt napsinut ko. tabuja viikon verran ja ihme kyllä olen huomannut piristyväni kummasti. :) Aamulla kun herää, on olo pirteä ja vielä illallakin. Nyt voisi jaksaa jo lähteä kunnon lenkillekin. Myös siivoukseen löytyi ylimääräistä energiaa! :)
  Vastaa viestiin
05.01.06, 12:09   #5 (linkki)
kukkapenkissä
(Vierailija)

Toin vuosia sitten ruusujuuren Norjasta tuntureilta.
En tiennyt mikä kasvi se on ennenkö luin eräästä terveyslehdestä.
Kasvi on maksaruohon näköinen, keltakukkainen kaunis kasvi.
Olen jakanut sitä muillekin mutta kukaan ei ole uuttanut siitä ainetta. Siihenkin oli ohje mutta hukkasin sen.

Kasvia verrataan kinsengiin, se on ""pohjolan kinseng""
Luulisin että on turvallinen käyttää.
  Vastaa viestiin
05.01.06, 14:33   #6 (linkki)
:)
(Vierailija)

Kuvakin löytyy tästä jos linkki onnistui:
http://www.edu.lahti.fi/~hkallioi/kasvi/tunturikasvit/ruusujuuri.html

Vastaa viestiin
05.01.06, 14:35   #7 (linkki)
oho!
(Vierailija)

Nappaa %20 osoiteriviltä pois, sitten pitäisi pelittää..
  Vastaa viestiin
05.01.06, 14:54   #8 (linkki)
Kopio
(Vierailija)

Kopio osoiterivistä, ja sitten poista del näppäimellä osoitteessa oleva yksi tyhjä väli. Sitten toimii.
  Vastaa viestiin
05.01.06, 14:57   #9 (linkki)
nipa
(Vierailija)

olen muutaman kuukauden testannut ja en ole mitään vaikutusta huomannut, en meinannut saada edes sitten peruutettua tilausta. Huomattavasti tehokkaampiakin valmisteita on.
  Vastaa viestiin
06.01.06, 16:16   #10 (linkki)
Ginmax
(Vierailija)

Tämä ei ole mainospalsta, mutta kommentoinpa asiaan sanomalla että luontaistuotekaupasta saatavassa Ginmax:issa on ginsengiä ja ruusunjuurta samassa paketissa. Eli jos haluaa maksimoida piristymisen....

Itse syön tällä hetkellä mantsuurialaista ginsengiä (ostin englannista) ja mielestäni se on piristävää. Tosin juuri viime yönä nukuin tuollaiset 12 tuntia ja vähän ajan sitten heräsin 4 tunnin päväunilta, joten vaikutus voi olla myös teoreettista, mene ja tiedä ;-)
  Vastaa viestiin
06.01.06, 22:29   #11 (linkki)
lordi
(Vierailija)

Noita puhelinmyyjien väkisin myymiä luontaistuotetilauksia on monen ollut tosi vaikea saada peruutettua. Kannattaa pysyä kaukana ko. firmoista, ja mistä sen tietää mitä kaikkea ylimääräistä niissäkin pillereissä on.
  Vastaa viestiin
13.10.11, 22:11   #12 (linkki)
Ulla
(Vierailija)

Ruusunjuuri

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Marjo Näytä viesti
Hauskaa, että muidenkin miehet ovat sortuneet tilaamaan tuota Ruusunjuurta. ;)

Itse olen nyt napsinut ko. tabuja viikon verran ja ihme kyllä olen huomannut piristyväni kummasti. :) Aamulla kun herää, on olo pirteä ja vielä illallakin. Nyt voisi jaksaa jo lähteä kunnon lenkillekin. Myös siivoukseen löytyi ylimääräistä energiaa! :)

Ostan luontaistuotekaupasta ruusunjuurta, tunnen kyseisen rohtokasvin antavan jaksamista arjen askareissa. En ole havainnut sivuongelmia.
  Vastaa viestiin
20.11.11, 10:38   #13 (linkki)
oikolukija
(Vierailija)

ruusujuuri

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kukkapenkissä Näytä viesti
Toin vuosia sitten ruusujuuren Norjasta tuntureilta.
En tiennyt mikä kasvi se on ennenkö luin eräästä terveyslehdestä.
Kasvi on maksaruohon näköinen, keltakukkainen kaunis kasvi.
Olen jakanut sitä muillekin mutta kukaan ei ole uuttanut siitä ainetta. Siihenkin oli ohje mutta hukkasin sen.

Kasvia verrataan kinsengiin, se on ""pohjolan kinseng""
Luulisin että on turvallinen käyttää.

Sana om GINSENG ELI " POHJOLAN GINSENG"
Miksi suomalaiset usein sekoittavat G ja K kuten myös C ja G sekä B ja P.?
Ovat kaikki eri kirjaimia joita äännetäänkin eri tavalla.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku