Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Vaihtoehtoiset hoitomuodot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
09.01.06, 23:40   #1 (linkki)
Ragni
(Vierailija)

Herpes?

Millaisia vinkkejä saisi herpeksen hoitoon? Joku kärsii kerran, toinen jatkuvasti ja monella tavalla. Kertokaa ihmeessä:-)
  Vastaa viestiin
10.01.06, 12:06   #2 (linkki)
oletko kuullut
(Vierailija)

Re: Herpes?

Varmaan sinuakin vastaan on tullut nonimehu. Vaikkei muualla, niin ainakin näillä sivuilla. Miks et kokeilisi sitä? Moni on avun saanut, eikä enää valita.
  Vastaa viestiin
10.01.06, 13:01   #3 (linkki)
nipa
(Vierailija)

Antivir-niminen valmiste voi myös auttaa, jos herpestä alkaa olla useammin kuin pari kertaa vuodessa.
  Vastaa viestiin
10.01.06, 14:35   #4 (linkki)
Nat
(Vierailija)

Lysiini nimisellä aminohapolla on saatu hyviä tuloksia.
Muistaakseni ainakin Twinlabilta saa pelkkää lysiiniä.
  Vastaa viestiin
11.01.06, 00:41   #5 (linkki)
Anna
(Vierailija)

Kyllä on elämän aikana kokeiltu vaikka sun mitä. AntiVir-valmisteitakin, mutta minulla ne eivät toimineet. Aloe Veraakin kon yritetty pitkiäkin jaksoja, mutta ei purrut minuun.
Minun kohdallani noni taas toimii mainiosti.
  Vastaa viestiin
11.01.06, 01:33   #6 (linkki)
:-))
(Vierailija)

Noni tosiaan ainoana toimii tähän samoin kuin ärsyttäviin aftoihinkin. Ihme aine!
  Vastaa viestiin
11.01.06, 10:53   #7 (linkki)
repliikki
(Vierailija)

Jos puhut genitaaliherpeksestä, niin paras lääke on Asykloviiri. Tämä suojaa myös partnerin mahdolliselta tartunnalta. Luontaistuotteista en tíedä - voivat helpottaa oireita mutta virus pitäisi saada pysymään passiivisena. Tappamaan sitä ei pysty millään konstilla.
  Vastaa viestiin
11.01.06, 11:39   #8 (linkki)
katsika
(Vierailija)

lysiini

Lysiiniä ei kaiketi kannata popsia ennaltaehkäisevästi vaan kuuriluonteisesti, kun alkaa tuntua ensioireita. Lysiini kun hankaloittaa joillekin elintärkeän kasvisproteiinista saatavan aminohapon arginiinin imeytymistä. Arginiinia kyllä syntyy elimistössäkin, mutta ei välttämättä lainkaan tarpeeksi.
  Vastaa viestiin
11.01.06, 12:29   #9 (linkki)
Mutta
(Vierailija)

Nostamaan immuunipuolustusta pystyy, niin että herpes pysyy passiivisena.
  Vastaa viestiin
11.01.06, 13:17   #10 (linkki)
Parasta!
(Vierailija)

Parasta ainetta on propolisuute, tai jos haluat sen voiteena, niin herstat- niminen voide jossa on tätä em. uutetta. Saat luontaistuotekaupoista, eikä ole kallista.
  Vastaa viestiin

11.01.06, 13:59   #11 (linkki)
Millä ?
(Vierailija)

Millä perusteella paras ?

Eiköhän ne ole kiinni yksilöllisistä eroista. Parasta tuskin on. Yksi on hyvä yhdelle, toinen toiselle, kolmannelle ei toimi kumpikaan edellisistä.
Minulla tuota propolista on ollut, ei tehonnut minun kohdallani.
  Vastaa viestiin
11.01.06, 14:34   #12 (linkki)
:-))
(Vierailija)

Kerroin vain yläpään herpeksestä.
Tiedän, että virus ei kuole, mutta noni pitää kurissa immuunipuolustuksen sekä herpeksessä että aftoissa.
Ei tarvitse pitkääkään aikaa olla ilman nonia, kun taas oireet palaavat. Kumminkin on suuri helpotus, että olen löytynyt jonkin avun näihin hermojakin rassaaviin ongelmiin.
  Vastaa viestiin
12.01.06, 06:58   #13 (linkki)
Samoin
(Vierailija)

Samoin täällä. Toimii juuri kuten kerroit. Heti se aktivoituu, jos yrittää pitää taukoa, mutta kun käyttää säännöllisesti, herpes pysyy passiivina piilossa.
  Vastaa viestiin
27.01.06, 00:55   #14 (linkki)
jo lähti
(Vierailija)

Vademecum ensioireeseen

Vanha kunnon vademecum suuvesi on monet vuodet auttanut ensioireisiin, kun alkaa kutina iholla. Kirvelee jonkun mielestä liikaa, mutta paljon mieluummin kestän sen desinfioivan vaikutuksen kuin kamalan tulehtuneen kipeän rakkulan. Ja sitä voi nopeasti helposti ja edulliseen hintaan levittää minne tahansa rakkula on puhkeamaisillaankin, eikä estä asikloviirin samanaikaista käyttöä, joka samalla puhdistaa. Siksi kannattaa ehdottomasti ainakin kokeilla.
  Vastaa viestiin
27.01.06, 14:09   #15 (linkki)
Lumi
(Vierailija)

Sinkki

Minun huuliherppes pysyy poissa jokapäiväisellä sinkki annoksella.
  Vastaa viestiin
30.01.06, 21:27   #16 (linkki)
MK
(Vierailija)

Hyviä apu keinoja: kelasin sinkki, herstat, dulcamara (homeopattinen valmiste), tea tree öljy, antivir, lysiini (se on yksi ihmisen aminohapoista) Twinlabin tuote

Vältä Arginiini valmisteita.
  Vastaa viestiin
01.02.06, 11:02   #17 (linkki)
tt
(Vierailija)

Teepuuöljy 100%,suoraan laimentamattomana herpekseen.
  Vastaa viestiin
01.02.06, 11:41   #18 (linkki)
NONI
(Vierailija)

Nonihan se on ollut paras minun kohdallani. Ei ole sinkit eikä Anivirit tehonneet minun tapauksessani, mutta NONI on ollut, joka on toiminut, ja pitänyt passiivina koko viruksen.
  Vastaa viestiin
14.02.06, 21:47   #19 (linkki)
Ragni
(Vierailija)

Kiitokset vinkeistä. Kokeilen ja kerron muillekin :-))
  Vastaa viestiin
14.02.06, 23:42   #20 (linkki)
Olli Lind
(Vierailija)

Minulla ei ole seitsemään vuoteen ollut herpestä. Ei ole ollut myöskään syyliä, ei varvastulehduksia, ei rikkinäisiä kynsinauhoja, ei ientulehdusta, niin kuin 30 edeltävänä vuotena.

Sen ajan olen käyttänyt nonia.

Olli
  Vastaa viestiin

08.09.07, 21:08   #21 (linkki)
Tietämätön nonista
(Vierailija)

Mistä saa Nonia??

Ensi kertaa luin tästä nonista. Hieman epätoivoisena herpeksen kanssa olen valmis kokeilemaan mitä vaan. Yritin netistä selata, mutta saako nonia vaan jostain nettikaupoista? Siis ei tavallisista luontaistuotekaupoista? Tämä on aika vanha ketju mut ehkä joku tietäis?
  Vastaa viestiin
08.09.07, 21:30   #22 (linkki)
noni-info
(Vierailija)

Ei tehoa

Noni on pelkkää mehua, jota myydään kalliilla verkostomarkkinoinnilla.
  Vastaa viestiin
08.09.07, 21:50   #23 (linkki)
Goooog.
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tietämätön nonista
Ensi kertaa luin tästä nonista. Hieman epätoivoisena herpeksen kanssa olen valmis kokeilemaan mitä vaan. Yritin netistä selata, mutta saako nonia vaan jostain nettikaupoista? Siis ei tavallisista luontaistuotekaupoista? Tämä on aika vanha ketju mut ehkä joku tietäis?
Googleta. Sieltä saat tietoja. Täälläkin on muutama myyjä. Muista sitten, että voit nonia käyttäessä menettää napasi, ryppysi, rokotusarpesi ja aivosi.
  Vastaa viestiin
08.09.07, 23:29   #24 (linkki)
kutsukellot
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Goooog.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tietämätön nonista
Googleta. Sieltä saat tietoja. Täälläkin on muutama myyjä. Muista sitten, että voit nonia käyttäessä menettää napasi, ryppysi, rokotusarpesi ja aivosi.
Hänelle kellot soivat:
http://keskustelu.plaza.fi/ellit/kristallipallo/keskustelu/t1536583,50

Vastaa viestiin
09.09.07, 02:32   #25 (linkki)
noni-info
(Vierailija)

Tässäpä nonimyyjille tukala paikka:

http://keskustelu.plaza.fi/ellit/kristallipallo/keskustelu/t1633199

Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä